Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-18
Opole: DLG.39.526/15 Wykonywanie przeglądów i napraw bieżących sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 310694 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Opolu - SP ZOZ , ul. Kośnego 53, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4433121, faks 77 4433021.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DLG.39.526/15 Wykonywanie przeglądów i napraw bieżących sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie przeglądów i napraw bieżących sprzętu medycznego.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca sporządzając ofertę wg druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, dołączy do niej następujące załączniki: 1. Sporządzony formularz cenowy wg druku, stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin gwarancji na wykonane naprawy - 5
- 3 - Termin gwarancji na wymienione części - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki w Opolu - SP ZOZ, Dział Logistyki, ul. Kośnego 53, 45-372 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki w Opolu - SP ZOZ, Dział Logistyki, pok. 3, ul. Kośnego 53, 45-372 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy diatermi chirurgicznych ES 300 i ES350 firmy EMED.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy diatermi chirurgicznych system VAPR3 firmy MITEK.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy diatermi chirurgicznych VIO300, przystawki APC2 firmy ERBE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy respiratora SAVINA firmy DRAGER.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy aparatu USG LOGIQ alfa 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy aparatu USG ALPHA 7 firmy ALOKA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy aparatów EKG AT-3 firmy SHILER, ASCARD 3, B56 - Mr RED firmy ASPEL, M-TRACE firmy M4MEDICA, MAC-5000 firmy Marquet.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy deefibrylatorów i zestawów reanimacyjnych Bene Hart D6 firmy MINDRAY, Ipad NF1200 firmy CU MEDICA, DMS750 firmy S&W, LIFEPAK 12 firmy PHYCIO-CONTROL, AED PLUS firmy ZOOL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy bieżni do prób wysiłkowych Suprima TrackMaster firmy OXFORD.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy systemów Holterowskich firmy ASPEL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy kardiomonitorów systemów monitorujacych firmy Spacelab, S&W, WELCH.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy pomp infuzyjnych firmy BRAUN, ASCOR, MEDIMA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy FLOCARE 800 firmy NUTRICA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy mikroskopów firmy ZEISS, PZO, NIKON, OLYMPUS.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy kapnografu CAPNOGARD-1265.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy pulsoksymetrów firmy OHMEDA, NOVAMETE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy spirometrów firmy MES.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy lampy do światłoterapii firmy WALDMAN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy aparatów do kioterapii firmy METRUM i KRIOSYSTEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy urządzeń do rehabilitacji i fizykoterapii firmy KINETEC, MC LASER, Elektronika i Elektromedycyna, Varimex, Alpha Elelctron, Marp Elektronik, Meden Inmed.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 59.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy wirówek laboratoryjnych firmy MPW.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 54.02.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy cieplarek firmy ELKON.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy komór laminarnych firmy POLON i JOUAN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy wyjaławiaczy i sterylizatorów firmy WAMED.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy wstrząsarki firmy ELPAN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy ścinaczy 278.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy myjni dezynfektora firmy MINNTECH.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy myjni dezynfektora firmy BHT.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy myjni dezynfektora Topline 20 firmy Meiko.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie 30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy ssaków elektrycznych firmy OLYMPUS, AGA-LABOR, MEDEL, AVAMED, FAZZINI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie 31.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy inhalatora ultradźwiękowego firmy MEDBRYT.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie 32.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy proktoskopu ultradźwiękowego firmy A.M.I..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zadanie 33.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy aparatów do dezynfekcji pomieszczeń firmy AIREL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zadanie 34.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy stacji uzdatniania wody firmy BLANCA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Zadanie 35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy aparatu RTG przewoźnego z ramieniem C firmy GI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Zadanie 36.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy strzykawki automatycznej do wprowadzania kontrastu firmy Coviden.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Zadanie 37.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy stołów operacyjnych firmy ALVO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu sportowego w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Wartościowanie stanowisk pracy w Wodociągi i Kanalizacja w Opolu sp. z o.o., opracowanie projektu polityki płacowej oraz wsparcie procesu wdrożenia nowych zasad wynagradzania
- Realizacja usługi doradztwa specjalistycznego z zakresu księgowości dla pracodawców z województwa opolskiego w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
- TP.D.DI.33.25 Zakup wraz z dostawą dwóch serwerów dla potrzeb budowy środowiska bazodanowego systemów dziedzinowych wraz z instalacją, gwarancją i opieką serwisową
- Wymiana posadzki na zasceniu i korytarzach Dużej Sceny i korytarzach prowadzących od wejścia/bramy nr 4 do windy towarowej w budynku Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu - I ETAP
- Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich w granicach obszaru działania prokuratur okręgu opolskiego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis sprzętu medycznego w Szpitalu Powiatowym w Radomsku, procedura powtórzona.
- Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego w okresie 1 roku
- Przeglądy i naprawy aparatury do hemodializy i terapii nerkozastępczej - 41/TP/2025
- Obsługa serwisowa sprzętu patomorfologicznego
- Obsługa serwisowa aparatury ultrasonograficznej.
- Świadczenie kompleksowej usługi serwisowej urządzeń w Centralnej Sterylizatorni
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.