Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-08
Tomaszów Lubelski: Przebudowa Zespołu Szkół Publicznych w miejscowości Podhorce wraz z budową Sali gimnastycznej, zaplecza socjalnego, stołówki oraz kompleksu boisk sportowych - etap I.
Numer ogłoszenia: 310576 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski , ul. 29 Listopada 9, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6643085, faks 084 6643873.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.tomaszowlubelski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Zespołu Szkół Publicznych w miejscowości Podhorce wraz z budową Sali gimnastycznej, zaplecza socjalnego, stołówki oraz kompleksu boisk sportowych - etap I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Zespołu Szkół Publicznych w Podhorcach na działce nr. 290. W zakres robót wchodzą obiekty: budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym, łącznik z zapleczem kuchennym, stołówką i kotłownią oraz pomieszczeniami do nauki. Parametry techniczne zadania: Budynek nr. 1 . Hala sportowa - powierzchnia zabudowy - 1058,70 m2, powierzchnia użytkowa - 1153,41 m2, kubaura - 8453,00 m3, Budynek nr. 2. - Łącznik z kotłownią, kuchnią, pomieszczeniami dydaktycznymi - powierzchnia użytkowa - 366,20 m2, kubatura - 2390,00 m3. Przyłącze kanalizacji sanitarnej - 70,20 m, przyłącze wodociągowe - 48,65 m, drogi p. pożarow - 1125,00 m2, ogrodzenie - dł. 354,00 m, boisko do gry w piłkę - powierzchnia - 1242 m2, boisko do gry w siatkówkę - powierzchnia - 613,10 m2, bieżnia 4 torowa - powierzchnia 362,30 m2, teren placu zabaw - 450 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający ustalił wpłacenie przez Wykonawców wadium w wysokości 200000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubieać się wykonawcy którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.Nr.19, ploz. 177 z 2004 r. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 pzp potwierdzające odpowiednio, że nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postepowaniem o udzielenie zamówienia, przestepstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Posiadają doświadczenie potwierdzone dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie co najmniej 2 inwestycje w ciagu ostatnich 5 lat o kubaturze nie mniejszej niż 10843,00 m3(obiektów sportowych lub obiektów użyteczności publicznej) o podobnym charakterze i wartości. Dysponują osobami którymi dysponuje, lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności: osobami legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi w specjalnościach: - ogólnobudowlanej - ( min. 1 osoba ) - instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych ( min. 1 osoba ) - w zakresie instalacji elektrycznych ( min. 1 osoba ) Wszystkie wymienione wyżej osoby posiadać winny aktualne zaświadczenie o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów. Zapoznają się z treścią SIWZ, projektem umowy oraz przedmiotem zamówieniai i przyjmują je bez zastrzeżeń. Sporzadzą kosztorys ofertowy zgodnie z warunkami SIWZ dla realizacji zadania. Na wykonane roboty udzielą gwarancji na okres 3 lat licząc od daty koncowego odbioru. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę min. 1500000,00 zł oraz oświadczają, że będą ubezpieczeni jw. przez okres realizacji zamówienia. Posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2000000,00 zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, Wykaz osób i podmiotów (potencjał kadrowy) które będą wykonywać zamówienie; wg załącznika nr 4. dokumenty potwierdzające uprawnienia pracowników do kierowania robotami budowlanymi wymagane polskim prawem budowlanym oraz ksero aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne - wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofer. Wypełniony formularz oferty - Zał. 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 i art. 24 ust. 1i 2 ustawy PZP - zał. nr. 6. Kosztorys ofertowy z podaną ogólną wartością robót brutto i tabelą elementów scalonych - Zał. nr. 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych - zał. Nr. 3 - co najmniej 2 zadania w ostatnich 5 latach oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje). Harmonogram rzeczowo - finansowy - sporzadzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzjący,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wtym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę min. 1500000,00 zł oraz oświadczą, że będą ubezpieczeni jw. przez cały okres realizacji zamówienia. Potwierdzenie wniesienia wadium. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzajaca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 2000000,00 zł. W przypadku zatrudnienia podwykonawców - oświadczenie wykonawcy wskazujące część zamówienia, której wykonanie powierza podwykonawcom..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowlubelski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tomaszów Lub. ul. 29 Listopada 9. 22-600 Tomaszów Lub..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Tomaszów Lub, ul. 29 Listopada 9, 22-600 Tomaszów Lub. pokój nr. 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ W MIEJSCOWOŚCI JASIENICA DOLNA (DZ. NR. 410/4)"
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.