eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinWykonanie, dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych do pomieszczeń archiwum w Sądzie Rejonowym w Koszalinie, ul. Wł. Andersa 34. Znak sprawy ZP/SO/16/2011.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Koszalin: Wykonanie, dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych do pomieszczeń archiwum w Sądzie Rejonowym w Koszalinie, ul. Wł. Andersa 34. Znak sprawy ZP/SO/16/2011.
Numer ogłoszenia: 310133 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 358510 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy, ul. Waryńskiego 7, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 428 742, faks 943 423 755.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych do pomieszczeń archiwum w Sądzie Rejonowym w Koszalinie, ul. Wł. Andersa 34. Znak sprawy ZP/SO/16/2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych do pomieszczeń archiwum w Sądzie Rejonowym w Koszalinie, ul. Wł. Andersa 34. Przed opracowaniem oferty zalecane jest, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną obiektu w celu zdobycia niezbędnych informacji koniecznych do opracowania oferty. Wykonawca samodzielnie winien zmierzyć pomieszczenia, w których będą montowane regały oraz samodzielnie opracować ich rozmieszczenie w poszczególnych pokojach. Zamawiający w załączniku graficznym nr 1 i 2 do SIWZ przedstawia wymiary poszczególnych pomieszczeń. Wykonawca winien przedstawić rozmieszczenie regałów, które pozwoli w optymalnym stopniu wykorzystać powierzchnię przeznaczoną pod zabudowę regałami przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa komunikacyjnego m.in. bezpieczne przejścia pomiędzy blokiem regałowym oraz bezpieczny odstęp od każdego regału. Regały, akcesoria i materiały montażowe wchodzące w skład systemu regałów muszą być fabrycznie nowe, bez śladów wcześniejszego użytkowania, muszą być produktami nowo wytworzonymi o wysokiej jakości. Elementy stalowe regałów fosforowane, malowane proszkowo farbą odporną na ścieranie i zadrapania, nieszkodliwą dla zdrowia i obojętną dla środowiska. Elementy regałów takie jak półki, podstawy jezdne, profile ścian bocznych, paneli nie mogą posiadać ostrych krawędzi i kantów.Wysokość całkowita regałów (razem z ramą) przesuwnych i stacjonarnych winna być dostosowana do wysokości pomieszczeń. Głębokość użytkowa półki - 350 mm. Grubość półki - nie mniej niż 25 mm. Rozstaw półek regałów - 270 mm w świetle miedzy półkami. Ilość metrów bieżących półki użytkowa w poszczególnych pomieszczeniach: Archiwum nr 2 - nie mniej niż 112,00 mb półki,Archiwum nr 4-5 - nie mniej niż 280,00 mb półki, Archiwum nr 6 - nie mniej niż 112,00 półki, Archiwum nr 7 - nie mniej niż 126,00 mb półki, Archiwum nr 8 - nie mniej niż 112,00 mb półki, Archiwum nr 9-11-12 - nie mniej niż 434,00 mb półki, Archiwum nr 10 - nie mniej niż 308,00 mb półki. Regulacja rozstawu półek co 20 mm bez konieczności użycia jakichkolwiek narzędzi. Regały wyposażone w odboje dystansowe (o długości 25 mm) zabezpieczające i chroniące dłonie obsługującego regał przed zgnieceniem. Tory jezdne wykonane ze stali, odpornej na duże naciski kół jezdnych oraz zabezpieczone przed korozją. Tory przytwierdzone do podłoża na stałe i wypoziomowane w taki sposób, by nie powodowały samoczynnego przemieszczania się regałów. Podwozie regałów wykonane z profilu zapewniającego odpowiednią jego sztywność i trwałość. Wyposażone w system eliminujący tzw. przekaszanie się regałów. Regały wyposażone w elementy konstrukcyjne zabezpieczające przed niekontrolowanym przechyłem lub przewróceniem. Regały jezdne wyposażone w napęd ręczny ze wspomaganiem, za pomocą trójramiennego pokrętła i dwustopniowej przekładni łańcuchowej z uchwytami kulkowymi obracającymi się wokół własnej osi. Do przemieszczenia regału potrzebna niewielka siła fizyczna, nie przekraczająca 5 kN. Każdy regał przesuwny wyposażony w blokadę uniemożliwiającą samoczynne, niekontrolowane przesuwanie regałów podczas przebywania ludzi między regałami, zabezpieczające osobę znajdującą się w przejściu między regałami przed przypadkowym zgnieceniem. Półki wykonane ze stali zimnowalcowanej, malowane proszkowo (farba odporna na ścieranie), dwukrotnie gięte na swej dłuższej krawędzi, zapewniające wytrzymałość nie mniej niż 80 kg/1 mb. Półki wykonane w taki sposób, by zabezpieczały przed przesunięciem się układanych dokumentów na sąsiednią półkę. Regały wyposażone w tabliczki służące do opisywania zawartości aktowej, przymocowane w trwały sposób. Awaria któregoś z regałów musi pozwalać na używanie innych pozostałych w ciągu regałów. Do oferty należy dołączyć opis techniczny montażu konstrukcji szyn, regałów oraz system napędu, jak również opis konstrukcji regałów stacjonarnych. Do oferty należy załączyć rysunki rozmieszczenia regałów w poszczególnych pomieszczeniach archiwum. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia wszystkich kosztów związanych z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 3 letniej gwarancji. Pomoc techniczna (obejmująca eliminowanie usterek, nieprawidłowości w pracy regałów, usuwanie awarii) - Wykonawca zobowiązany jest usunąć awarię lub usterkę uniemożliwiającą korzystanie z regałów w czasie nie dłuższym niż 2 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00 - Regały archiwalne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SKRAWMET W. Olejniczak, S. Solka i J. Stachurski sp.j., ul. Wróblewskiego 2, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77005,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129477,67

  • Oferta z najniższą ceną: 88547,11 / Oferta z najwyższą ceną: 159363,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.