eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › DOSTAWA SPRZĘTU I MATERIAŁÓW BIUROWYCH (spr. nr 33/14)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-17

Chełm: DOSTAWA SPRZĘTU I MATERIAŁÓW BIUROWYCH (spr. nr 33/14)
Numer ogłoszenia: 309554 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268622 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5685900, faks 082 5685716.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU I MATERIAŁÓW BIUROWYCH (spr. nr 33/14).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu i materiałów biurowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1A-1C do SIWZ, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie Komendy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej przy ul. Trubakowskiej 2 w Chełmie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.97.80 - Bibuły 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 44.81.23.00 - Farby do celów szkolnych 37.82.10.00 - Pędzle artystyczne 22.81.50.00 - Notatniki 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.59.10 - Tablice do pisania 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.72.20 - Spinacze do papieru .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część I zamówienia publicznego współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Powrotów Imigrantów w ramach projektu nr 1/EFPI alokacja 2013. Część III zamówienia publicznego współfinansowana ze środków pochodzących z Programu FRONTEX.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ARTYKUŁY PLASTYCZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AZET Załęcka Anna, Załęcki Andrzej Spółka Jawna, ul. Przemysłowa 4, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8348,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4887,87

  • Oferta z najniższą ceną: 4887,87 / Oferta z najwyższą ceną: 6056,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: KOPERTY I INNE MATERIAŁY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AZET Załęcka Anna, Załęcki Andrzej Spółka Jawna, ul. Przemysłowa 4, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25573,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26072,67

  • Oferta z najniższą ceną: 26072,67 / Oferta z najwyższą ceną: 26814,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ARTYKUŁY BIUROWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra sp. j., ul. Handlowa 4b, 87-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2438,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2377,35

  • Oferta z najniższą ceną: 2377,35 / Oferta z najwyższą ceną: 2777,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.