Ogłoszenie z dnia 2008-02-14
Włocławek: Sukcesywne dostawy pieczywa do Uzdrowiska Wieniec Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wieńcu Zdroju z transportem do Zamawiającego i jego odbioru na koszt Dostawcy.
Numer ogłoszenia: 30890 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Wieniec" Sp. z o.o., Wieniec Zdrój, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2362021 w. 237, fax 054 2362307.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieniec.sanatoria.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy pieczywa do Uzdrowiska Wieniec Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wieńcu Zdroju z transportem do Zamawiającego i jego odbioru na koszt Dostawcy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy pieczywa do Uzdrowiska Wieniec Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wieńcu Zdroju z transportem do Zamawiającego i jego odbioru na koszt Dostawcy. Szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy stanowi zał. Nr 1 (formularz cenowy). Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości oraz pełnowartościowe bez wad, I-go gatunku, posiadać określony termin przydatności do spożycia oraz właściwe atesty, certyfikaty stosownie do obowiązujących przepisów, odpowiadać Polskim Normom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.81.10.00 - Pieczywo Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.10.00 - Pieczywo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnia warunki zawarte w art.22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie weryfikacji przedłożonych przez Dostawcę dokumentów opisanych w ogłoszeniu i SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty, Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków w związku z art. 22 Prawa Zamówień Publicznych, Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków w związku z art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych ( w przypadku, gdy uprawnienie osób podpisujących ofertę wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych należy złożyć oświadczenie, iż załącznik nr 6 nie dotyczy przedmiotu zamówienia ) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem ( w rozumieniu ustawy o Swobodzie Działalności Gospodarczej z dnia 02.07.2004r. Dz.U.z dnia 06.08.2004r.Nr 173 poz. 1807 ), Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na nie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw podobnych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( dokumenty winny być wystawione przez w / w odbiorców przedmiotu zamówienia za okres wpisany do załącznika), Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wieniec-zdroj.cil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Wieniec Sp. z o.o. w Wieńcu Zdroju ul. Zdrojowa 2 , 87-800 Włocławek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Uzdrowisko Wieniec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wieńcu Zdroju ulica: Zdrojowa 2 , pok. Nr 3 Zakład Przyrodoleczniczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja lokali (pustostanów) należących do Gminy Miasta Włocławek
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- "Przebudowa tarasu w III Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej we Włocławku" - II postępowanie
- KURS ADR PODSTAWOWY
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Oławie w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r. w Warszawie - na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Otmicach w roku 2026
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OLKUSZU W 2026 ROKU".
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego w Lidzbarku na rok 2026
- Dostawa w 2026 r. artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Krzeszowie
więcej: Pieczywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





