eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinSprzedaż i wymiana lamp oświetleniowych na placu manewrowym Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-23

Ogłoszenie nr 30876 - 2017 z dnia 2017-02-23 r.

Koszalin: Sprzedaż i wymiana lamp oświetleniowych na placu manewrowym Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 19649-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny 33055750800000, ul. ul. Gnieźnieńska  9, 75736   Koszalin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 423 021, faks 943 422 768, e-mail przetargi@mzk.koszalin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzk.koszalin.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.mzk.koszalin.pl (zakładka: przetargi)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzedaż i wymiana lamp oświetleniowych na placu manewrowym Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NO-LK-2210-02-01/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i wymiana lamp oświetleniowych na placu manewrowym MZK Sp. z o.o. w Koszalinie na oświetlenie z modułem LED. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 obejmuje: 1) naświetlacz - 6 sztuk - wyposażony w moduł LED o parametrach: a) zasilanie od 180 do 265 V/50/60Hz; b) moc od 45W do 52W; c) strumień świetlny od 5000 lm do 6100 lm; d) temperatura barwowa 6000K +/- 5%; e) klasa szczelności IP od 64 do 66; f) współczynnik oddawania barwy nie mniejszy niż CRI: 70; g) zabezpieczenia przeciwprzepięciowego, poza zasilaczem, na poziomie minimum 4kV; Wykonawca zamontuje naświetlacze na słupach oświetleniowych typu parkowego. 2) oprawę uliczną - 22 sztuki - wyposażoną w moduł LED o parametrach: a) zasilanie 230 V /50/60Hz; b) mocy od 90W do 104W; c) efektywność świetlna lampy od 110 lm/W do 114 lm/W; d) temperatura barwowa 5700K +/- 5%; e) efektywność energetyczna klasy A++; f) współczynnik oddawania barwy nie mniejszy niż CRI: 70; g) utrzymanie strumienia świetlnego w czasie 100 tys. godzin na poziomie L80; h) strumień świetlny nie mniejszy niż 11000 lm; i) waga oprawy ulicznej do 7 kg; j) gniazdo mocujące oprawy do słupa o wymiarze O wewnętrznym 48mm; k) zabezpieczenia przeciwprzepięciowego, poza zasilaczem, na poziomie minimum 10kV; l) przystosowane do pracy w temperaturze od -400C do +400C; m) posiadające możliwość wymiany pojedynczych modułów optycznych z diodami LED i zasilacza, przez Zamawiającego, po okresie gwarancji. 3) Naświetlacze oraz oprawy uliczne winny być wykonane zgodnie z wymogami bezpieczeństwa fotobiologicznego oraz posiadać deklarację zgodności CE producenta.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 31527200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie Art. 93 ust. 1 pkt. 1) oraz pkt. 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zwanej dalej PZP (Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 z późniejszymi zmianami) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Sprzedaż i wymiana lamp oświetleniowych na placu manewrowym Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Do przedmiotowego postępowania została złożona jedna oferta, której cena nie przewyższa kwoty, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Ofertę złożyła Pani Iwona Halat, prowadzącą przedsiębiorstwo Cybor - Tech Iwona Halat, Karwiniec 78, 56-420 Bierutów. Oferta złożona, przez Panią Iwonę Halat została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP. Zgodnie z pkt. 16.4. SIWZ, Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 60 miesięcy, na roboty będące przedmiotem zamówienia. W złożonej ofercie Wykonawca udzielił: 1) 60 miesięcznej gwarancji na lampy uliczne ; 2) 36 miesięcznej gwarancji na lampy naświetlające. Ceny ofert złożonych przez pozostałych Wykonawców wynoszą odpowiednio: 1) Ergolight Sp. z o.o., ul. J. Ordona 7B/104, 01-237 Warszawa; cena oferty - 39.876,60 zł brutto; 2) EnergoTad Tadeusz Micholcz, ul. Mieszka I 20D, 75-124 Koszalin; cena oferty - 60.270,00 zł brutto; 3) Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Andrzej Klekociuk, ul. Łużycka 41B; 75-838 Koszalin; cena oferty - 48.861,26 zł brutto; Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 33.210,00 zł.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.