To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-16
Aleksandrów Łódzki: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim
Numer ogłoszenia: 308420 - 2015; data zamieszczenia: 16.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290310 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 42 7120026, faks 42 7127711.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim, zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu rehabilitacyjnego: A) schodki rehabilitacyjne - 1 szt. B) materac korekcyjny składany 180/90/5 CM - 3 szt. C) zestaw do trakcji kręgosłupa szyjnego i lędźwiowego- 1 szt. 3. Oferowane urządzenia nie mogą posiadać kodów serwisowych lub innych zabezpieczeń. Przeglądy techniczne wymagane lub zalecane przez producenta w okresie gwarancji na koszt Wykonawcy - zgodnie z zaleceniami producenta, minimum raz do roku (o ile sprzęt tego wymaga). Ostatni przegląd w ostatnim miesiącu gwarancji. 3. Przedstawione w załączniku nr 4 do SIWZ cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają typ wymaganego przez Zamawiającego sprzętu (przykład produktu spełniającego oczekiwania). Oznacza to, iż oferowany sprzęt musi spełniać określone w załączniku parametry. Parametry urządzeń mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w SIWZ. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w sprzętu lub równoważnego. Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu fabrycznie nowego nieużywanego, nierekondycjonowanego, niedemonstracyjnego sprzętu i gwarantuje, że przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych, a wszystkie części składowe urządzeń są nowe. 5. Urządzenia muszą posiadać niezbędne okablowanie i inne elementy instalacyjne, a wszystkie elementy zestawu muszą być kompatybilne ze sobą. Po zweryfikowaniu sprawności działania dostarczonych urządzeń wraz z wyposażeniem zostanie podpisany protokół odbioru. Do protokołu Wykonawca załączy instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne dotyczące przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przebudowa wraz z zakupem sprzętu medycznego dla SPZOZ w Aleksandrowie Łódzkim w celu poprawy bezpieczeństwa zdrowotnego mieszkańców Gminy Aleksandrów Łódzki jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa V - Infrastruktura społeczna, Działanie V.1 - Infrastruktura ochrony zdrowia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lubuskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROMAR Roman Marciniak, ul. Mała 5, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19717,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18638,64
Oferta z najniższą ceną: 18638,64 / Oferta z najwyższą ceną: 18638,64
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury w ramach Narodowego Programu Transplantacyjnego poprzez zakup sprzętu i aparatury dla oddziałów anestezjologii i intensywnej terapii z najwyższą aktywnością donacyjną w 2024r
- Zakup i dostawa 20 szt. defibrylatorów AED dla Miasta Żywiec
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, analizatorów składu ciała, aparatu EKG.
- Dostawa aparatów USG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa zbiornika do przechowywania w oparach ciekłego azotu - nr 119/TP/2025
- Inwestycyjny zakup sprzętu medycznego na potrzeby Oddziałów Szpitalnych (10 grup) - zakup, dostawa /wraz z uruchomieniem jeśli dotyczy/ oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego /jeśli dotyczy/
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





