eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów ŁódzkiDostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-16

Aleksandrów Łódzki: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim
Numer ogłoszenia: 308420 - 2015; data zamieszczenia: 16.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290310 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 42 7120026, faks 42 7127711.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim, zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu rehabilitacyjnego: A) schodki rehabilitacyjne - 1 szt. B) materac korekcyjny składany 180/90/5 CM - 3 szt. C) zestaw do trakcji kręgosłupa szyjnego i lędźwiowego- 1 szt. 3. Oferowane urządzenia nie mogą posiadać kodów serwisowych lub innych zabezpieczeń. Przeglądy techniczne wymagane lub zalecane przez producenta w okresie gwarancji na koszt Wykonawcy - zgodnie z zaleceniami producenta, minimum raz do roku (o ile sprzęt tego wymaga). Ostatni przegląd w ostatnim miesiącu gwarancji. 3. Przedstawione w załączniku nr 4 do SIWZ cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają typ wymaganego przez Zamawiającego sprzętu (przykład produktu spełniającego oczekiwania). Oznacza to, iż oferowany sprzęt musi spełniać określone w załączniku parametry. Parametry urządzeń mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w SIWZ. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w sprzętu lub równoważnego. Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu fabrycznie nowego nieużywanego, nierekondycjonowanego, niedemonstracyjnego sprzętu i gwarantuje, że przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych, a wszystkie części składowe urządzeń są nowe. 5. Urządzenia muszą posiadać niezbędne okablowanie i inne elementy instalacyjne, a wszystkie elementy zestawu muszą być kompatybilne ze sobą. Po zweryfikowaniu sprawności działania dostarczonych urządzeń wraz z wyposażeniem zostanie podpisany protokół odbioru. Do protokołu Wykonawca załączy instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne dotyczące przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przebudowa wraz z zakupem sprzętu medycznego dla SPZOZ w Aleksandrowie Łódzkim w celu poprawy bezpieczeństwa zdrowotnego mieszkańców Gminy Aleksandrów Łódzki jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa V - Infrastruktura społeczna, Działanie V.1 - Infrastruktura ochrony zdrowia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lubuskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROMAR Roman Marciniak, ul. Mała 5, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19717,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18638,64

  • Oferta z najniższą ceną: 18638,64 / Oferta z najwyższą ceną: 18638,64

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.