eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaremont południowej jezdni ul. Starzyńskiego odc. Granica robót modernizacji Ronda Starzyńskiego - ul. Namysłowska w zakresie



Ogłoszenie z dnia 2007-05-30

POZYCJA 30820

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: remont południowej jezdni ul. Starzyńskiego odc. Granica robót modernizacji Ronda Starzyńskiego - ul. Namysłowska w zakresie: konstrukcji jezdni, odwodnienia, obustronnych pasów zieleni, stałej organizacji ruchu - dla potrzeb aktualnie prowadzonej modernizacji Ronda Starzyńskiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: Marek Chwiłoc-Fiłoc, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdm.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie, pok. nr 15 (Kancelaria/Biuro Obsugi Klienta), Marek Chwiłoc-Fiłoc, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. Mazowieckie, tel. 620 10 21 wew.220, fax (22) 890 92 11, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont południowej jezdni ul. Starzyńskiego odc. Granica robót modernizacji Ronda Starzyńskiego - ul. Namysłowska w zakresie: konstrukcji jezdni, odwodnienia, obustronnych pasów zieleni, stałej organizacji ruchu - dla potrzeb aktualnie prowadzonej modernizacji Ronda Starzyńskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont południowej jezdni ul. Starzyńskiego odc. Granica robót modernizacji Ronda Starzyńskiego - ul. Namysłowska w zakresie: konstrukcji jezdni, odwodnienia, obustronnych pasów zieleni, stałej organizacji ruchu - dla potrzeb aktualnie prowadzonej modernizacji Ronda Starzyńskiego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia przekracza równowartość kwoty 60.000 EURO a jest mniejsza od równowartości kwoty 5.278.000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne i szczegółowe. 1.1. Warunki ogólne, Wykonawcy muszą wykazać, że: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków ogólnych), że warunek określony w pkt 1.1.4. spełnia każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt 1.1.1., 1.1.2., 1.1.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.1. Warunki szczegółowe: 2.1.1. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował zamówienie o złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia to jest wybudował 1 jezdniowy odcinek drogi klasy co najmniej GP o długości łącznej co najmniej 1 km. W celu potwierdzenia wykonanych robót Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót a także dołączyć dokumenty potwierdzające że wymienione roboty zostały wykonane należycie. 2.1.1.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1.1. 2.1.2 Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko wymienione w poniższej tabeli: Lp. Stanowisko Wymagana liczba osób Doświadczenie jako kierownik podobnych robót lub zastępca kierownika robót 1. Kierownik budowy 1 osoba 5 lat 2. Kierownik robót wodociągowych 1 osoba 5 lat Osoby wyżej wymienione, powinny posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Osobami / Kandydatami na stanowiska wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 2.1.2.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1.2. 2.1.3. Potencjał ekonomiczno - finansowy. Wykonawca musi wykazać: 2.1.3.1. Średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie \rachunku zysków i strat\ pozycja \przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub \przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\) w wysokości nie mniejszej niż 5 000.000,00 zł. (słownie: pięć milionów zł). 2.1.3.2. Dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. (słownie: trzysta tysięcy zł). 2.1.3.3. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość, co najmniej 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych). 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków szczegółowych), że warunki określone w pkt 2.1.1., 2.1.2., 2.1.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia.Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą (wypełniony Formularz oferty oraz Formularz cenowy) należy załączyć: 3.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał nr. 1 do oferty; 3.1.2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr. 2 do oferty; 3.1.3. Informacja o osobach, która będą kierować wykonaniem przedmiotu zamówienia (\Potencjał kadrowy\) - zał. nr. 3 do oferty. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób, potwierdzając jednocześnie spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa); 3.1.4. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe\). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie - zał. nr. 4 do oferty; 3.1.5. Oświadczenie na temat Podwykonawców (\Podwykonawcy\), przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie- zał. nr. 5 do oferty; 3.1.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.1.7. Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty - za okres jak w zdaniu poprzednim. 3.1.8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż wymagane przez Zamawiającego. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.1.9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego; 3.1.10. Kosztorysy ofertowe - zgodne z przedmiarami robót załączonymi w Rozdziale IV SIWZ; 3.1.11. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1.6. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 3.4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa określonego w pkt. 3.1.11. Instrukcji dla wykonawców; 3.4.2. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika; 3.4.3. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 3.1.2. i 3.1.6 powinny być złożone przez każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.waw.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Kasa ZDM lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.06.2007, godzina 11:00, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Chmielnej 120 w Warszawie, w pok. nr 311.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.