eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szemud › Przebudowa chodnika na długości 130 m przy ul. Wejherowskiej w msc. Szemud

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Szemud: Przebudowa chodnika na długości 130 m przy ul. Wejherowskiej w msc. Szemud
Numer ogłoszenia: 307842 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szemud , ul. Kartuska 13, 84-217 Szemud, woj. pomorskie, tel. 058 6761185, faks 058 6761113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika na długości 130 m przy ul. Wejherowskiej w msc. Szemud.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) roboty przygotowawcze b) roboty ziemne c) odwodnienie korpusu drogowego d) podbudowa e) nawierzchnia f) roboty wykończeniowe g) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu - ustawienie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych na cokole betonowym, cokół 20x30 cm, fundament 20x80 cm izolacja 2x lepik asfaltowy na zimno ok. 126 m. - ustawienie ogrodzenia z elementów stalowych na cokole betonowym zbrojonym, obłożonym płytkami z kamienia, cokół bet. 15x30 cm, fundament 25x80 cm, izolacja 2x lepik asfaltowy na zimno ok. 27 m. h) elementy dróg - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm kostka szara ok. 257 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm kostka kolorowa ok. 50 m2 - krawężniki betonowe 15X30 na ławie betonowej ok. 135 m. - krawężniki betonowe, wtopione 12X25 na Ławie betonowej ok. 13 m. Kostkę brukową betonową szarą i kolorową oraz krawężniki 15X30 przekaże Zamawiający (materiał będzie składowany na placu przy GS w Szemudzie). Płytki z kamienia oraz obłożenie płotu płytkami wykona Zamawiający..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium - niewymagalne,

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) dysponują minimum jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg, c) posiadają odpowiedni potencjał techniczny, d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 robotę w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 200.000,00 zł brutto, e) udzielą minimum 3 lata gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane metodą spełnia, nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełniają choć jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( zał. nr 1), 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji ( zał. nr 2 ), 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji ( zał. nr 3 ), 4. Zaakceptowany i wypełniony projekt umowy (zał. nr 4), - Zaakceptowanie i wypełnienie projektu umowy (załącznik nr 4) przez wykonawcę nie rodzi żadnych skutków prawnych. Ma ono jedynie na celu ułatwienie procedury przetargowej. Elementy, które należy wypełnić w projekcie, wynikają wprost z oferty, a ich powtórzenie w projekcie umowy ma charakter czysto techniczny, ułatwiający, w przypadku wygrania przez wykonawcę postępowania przetargowego, zawarcie umowy. Wybór najkorzystniejszej oferty jest dopiero przesłanką zawarcia umowy pomiędzy zamawiającym a wykonawcą, którego oferta została wybrana (art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych). Sam wybór oferty nie oznacza jeszcze zawarcia umowy, a tym samym zaakceptowanie i wypełnienie projektu umowy. Skoro w samym tytule projektu umowy jest zaznaczone, że jest to tylko projekt umowy, a nie już sama umowa, to bezspornym jest, że wyraźnie to wskazuje na charakter tego pisma. 5. Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie zał. nr 5 do SIWZ, 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (decyzja o nadaniu uprawnień w zakresie dróg wraz ze wpisem o przynależności do izby). 11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, (co najmniej jedna robota min. 200.000,00 zł brutto) odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 12. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, 13. Polisy albo w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szemud.pl/pol/index.php?kate=9&men1=89&menu=89.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komplet dokumentów przetargowych można odebrać bezpłatnie w pok. Nr 12 U.G. Szemud.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Gmina Szemud ul. Kartuska 13; 84 - 217 Szemud; Biuro Podawcze pok. nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.