To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-16
Wrocław: Wykonanie zintegrowanego systemu paneli informacji głównej i pogłębionej w strefie wejściowej Pawilonu Czterech Kopuł, ul. Wystawowa 1, polegającego na dostawie i montażu wystawienniczego sprzętu multimedialnego wraz z obudową i oprogramowaniem oraz wykonaniem i wdrożeniem (tj. zainstalowaniem i uruchomieniem) interaktywnych aplikacji multimedialnych
Numer ogłoszenia: 307438 - 2015; data zamieszczenia: 16.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236548 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, Pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3435643, 3433308, faks 071 3725159.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zintegrowanego systemu paneli informacji głównej i pogłębionej w strefie wejściowej Pawilonu Czterech Kopuł, ul. Wystawowa 1, polegającego na dostawie i montażu wystawienniczego sprzętu multimedialnego wraz z obudową i oprogramowaniem oraz wykonaniem i wdrożeniem (tj. zainstalowaniem i uruchomieniem) interaktywnych aplikacji multimedialnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zintegrowanego systemu paneli informacji głównej i pogłębionej w strefie wejściowej w Pawilonie Czterech Kopuł, ul. Wystawowa 1, polegającego na dostawie i montażu wystawienniczego sprzętu multimedialnego wraz z obudową i oprogramowaniem oraz wykonaniem i wdrożeniem (tj. zainstalowaniem i uruchomieniem) interaktywnych aplikacji multimedialnych, w celu zapewnienia osobom zwiedzającym wyczerpującej informacji zarówno o obiekcie, jak i o wystawie sztuki współczesnej oraz wydarzeniach aktualnych i planowanych. 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi Projekt wykonawczy (Załącznik nr 8 do SIWZ) i przedmiot zamówienia należy wykonać na jego podstawie. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie zamówienia przez personel posiadający niezbędne kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie, w tym w szczególności przez osoby wskazane w wykazie osób przewidzianych do wykonania zamówienia (załącznik nr 8 do niniejszej umowy), spełniające wymagania określone w dziale V ust.1 pkt. 3 SIWZ, 2) wykonanie zabudowy/obudowy sprzętu multimedialnego do do systemu paneli informacji głównej i paneli informacji pogłębionej, 3) dostarczenie, montaż, instalację, uruchomienie sprzętu multimedialnego do systemu paneli informacji głównej i paneli informacji pogłębionej wraz z oprogramowaniem systemowym, 4) zrealizowanie kontentu multimedialnego obejmującego wykonanie, zainstalowanie i uruchomienie wszystkich aplikacji multimedialnych na panelach informacji głównej i panelach informacji pogłębionej, zgodnie z Projektem wykonawczym (załącznik nr 2 do niniejszej umowy), 5) transport do Pawilonu Czterech Kopuł wraz z wniesieniem i rozładowaniem, 6) rozpakowanie i zagospodarowanie zbędnych opakowań zgodnie z wymaganiami ustawy o odpadach, 7) przeprowadzenie szkolenia z zakresu przedmiotu umowy dla personelu Zamawiającego zarówno na poziomie administracyjnym jak i użytkowym; zakres oraz ilość godzin ustalone zostaną przez Zamawiającego; ilość godzin szkolenia nie większa niż 16, 8) zapewnienie gwarancji jakości oraz usługi serwisowej zgodnie z warunkami określonymi w § 10 wzoru umowy (załącznika nr 1), 9) przekazanie na czas nieoznaczony Zamawiającemu praw/licencji do korzystania z oprogramowania systemowego i aplikacji multimedialnych, 10) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu niezbędnych instrukcji użytkowania dostarczanego sprzętu, badań oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, zgodnie z Projektem wykonawczym (załącznik nr 2 do niniejszej umowy), 11) poniesienia wszystkich kosztów i opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 4. Wszystkie ewentualne wskazane z nazwy produkty użyte w Projekcie wykonawczym, w przypadkach, gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych produktów, z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości i funkcjonalności. 5. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Zaoferowany przedmiot zamówienia winien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 8 do SIWZ - Projekcie wykonawczym. 7. Wymagania Zamawiającego odnośnie warunków realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty dokumenty przedmiotowe dot. przedmiotu zamówienia: karty katalogowe oferowanego sprzętu multimedialnego potwierdzające wymagane parametry przez Zamawiającego w projekcie wykonawczym; dopuszcza się wydruki ze strony internetowej producenta, na której widoczny jest link do jego strony karty katalogowe, wydruki muszą być poświadczone przez Wykonawcę. 9. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany z materiałów zapewnionych przez Wykonawcę. 10. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie (wzór formularza- Załącznik nr 2) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 11. Pozostałe warunki podano w Załączniku nr 1 SIWZ - Wzorze umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 72.24.30.00 - Usługi programowania 72.21.15.20 - 72.21.15.20 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- A+V Spółka z o.o., ul. Bb. Bernarda Bogedaina 3, 50-514 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 874000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 721518,00
Oferta z najniższą ceną: 721518,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1014381,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie Centralnego Systemu Bezpieczeństwa wraz z dostosowaniem usług katalogowych dla użytkowników oraz dostawą sprzętu IT w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczna Gmina Książ Wielki"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa laptopów dla pracowników naukowych Instytutu Automatyki i Robotyki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





