To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-10
Nowe Miasto: Postępowanie przetargowe Produkty zwierzęce i jego przetwory Nr. sprawy ZP,PN
( 14 )2008 .Nie otwierać przed dniem 28.10.2008 r godz. 10 00 .
Numer ogłoszenia: 307343 - 2008; data zamieszczenia: 10.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264569 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Tomaszowska 43, Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, faks 048 6740040.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie przetargowe Produkty zwierzęce i jego przetwory Nr. sprawy ZP,PN ( 14 )2008 .Nie otwierać przed dniem 28.10.2008 r godz. 10 00 ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zamówienie na zakup wraz z sukcesywną dostawą Produktów zwierzęcych i ich przetworów oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 15100000-9 . 1.1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Każda ze wskazanych części zamówienia określana będzie mianem ( zadania). 1)zadanie nr 1 -Mięsa wieprzowe , wołowe i ich przetwory oznaczenie wg. Wspólnego Słownika Zamówień : kod CPV 15110000-2 ,15111000-9 i 15131120- 2 , 15131130-5. Opis produktu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 2)zadanie nr 2 - Drób i jego przetwory oznaczenie wg. Wspólnego Słownika Zamówień : kod CPV 15112100-7, 15112300-9 , 15131135-0 .Opis produktu zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2.Dostawy mięsa ,drobiu i ich przetworów powinny odbywać sie w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty ,pojemnikach plombowanych lub metkowanych ,czystych , nie uszkodzonych. 1.3.Przedmiot zamówienia musi posiadać aktualne terminy do spożycia nie krótsze niż ? okresu , w którym produkt zachowuje zdatność do spożycia określony na opakowaniu. 1.4.Przy każdej dostawie wykonawca ma obowiązek przedstawić Handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego ( Dz. U. z 2006 r Nr 17, poz.127). 1.5.Warunki transportu muszą być zgodne z z zasadami GMP/GHP dotyczy to zapewnienia higieny i bezpieczeństwa żywności na każdym jej etapie zawartymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz rozporządzeniu dotyczących środków transportu żywności (Dz. U z 2006 r nr 171, poz.1225 i Dz. U. z 2003 r nr 21 , poz. 179) 1.6.Przewidywaną ilość przedmiotu zamówienia jest ilością planowaną, którą oszacowano na podstawie danych zużycia z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji. 1.7.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. na poszczególne zadania. Jednocześnie zastrzega ,że jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę częściową obejmującą dowolną liczbę zadań. 1.8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy zakresu opisanego przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w poszczególnych zadaniach w granicach + 10 %. 1.9.W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości przedmiotu zamówienia, wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw po cenach zawartych w załącznikach Oferta cenowa dołączonych do oferty. 1.10.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie przez cały okres trwania umowy w zależności od potrzeb zamawiającego. Dostawy odbywać się mogą do 4 razy w miesiącu. Wielkość zamówienia wynosi 18.118,12 euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.00.00 - Mięso 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.13.11.20 - Produkty wędliniarskie 15.13.11.30 - Wędliny 15.11.21.00 - Świeży drób 15.11.23.00 - Wątróbki drobiowe 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 61641.15 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Mięso wieprzowe,wołowe i ich przetwory
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sklep Spożywczy Krawczykowski Wiesław, ul.Warszawska 35, 26-420 Nowe-Miasto n.P, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 28.674,00
- Oferta z najniższą ceną: 28.674,00 oferta z najwyższą ceną: 29.027,12
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Drób i jego przetwory
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nazwa: Sklep Spożywczy Krawczykowski Wiesław, ul. Warszawska 35, 26-420 Nowe-Miasto n/P, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 32.967,15
- Oferta z najniższą ceną: 32.967,15 oferta z najwyższą ceną: 36.221,45
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych, mięso, konserwy, jaja, ziemniaki
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7.
- Dostawa mięsa i przetworów mięsnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na II PÓŁROCZE 2025r."
- Dostawy żywności dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Radlinie, w okresie lipiec- grudzień 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Sośnicy II półrocze 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.