To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-21
Ostrów Mazowiecka: Zorganizowanie pikniku integracyjnego w ramach realizacji projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 307270 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265966 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Widnichowska 20, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 29 645 53 98, faks 29 645 53 98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie pikniku integracyjnego w ramach realizacji projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie pikniku integracyjnego. 1.Termin i miejsce wykonania usługi: 24.08.2012r., boisko przy ul. Rubinkowskiego 8 w Ostrowi Mazowieckiej, w godz. 13:00-22:00; 2.Wykonawca zapewnia i pokrywa koszty: 2.1. zorganizowania, dostarczenia na miejsce odbywania pikniku i przygotowania sceny o wymiarach co najmniej 6 x 8 m na potrzeby występujących osób; 2.2. zorganizowania, dostarczenia na miejsce odbywania pikniku i przygotowania nagłośnienia oraz oświetlenia, niezbędnego do występów oraz obsługa tych urządzeń podczas trwania pikniku; Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do gniazda siłowego oraz gniazd 230V, jednak w celu uniknięcia przerwy spowodowanej ewentualną awarią wybrany Wykonawca musi mieć ze sobą sprawny agregat umożliwiający podłączenie nagłośnienia i oświetlenia w przypadku ewentualnej awarii prądu; 2.3. zapewnienie konferansjera/ów i animatorów do zabaw z dziećmi; 2.4. przygotowania programu animacji edukacyjno- kulturalnej z tematem przewodnim , np. świat magii, świat bajek, dżungla i jej mieszkańcy, podwodny świat i jego mieszkańcy, kosmos dla uczestników pikniku, obejmującego zestawy zabaw dla dzieci i dorosłych, z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych tj. malowanie twarzy, gry zespołowe, pokazy dużych baniek mydlanych, konkursy z nagrodami; całość programu musi trwać co najmniej w godzinach 16:00-20:00; 2.5. zorganizowania w trakcie trwania pikniku występu kabaretu lub iluzjonisty z pokazem magii, nie jest to punkt obowiązkowy, jednak brany pod uwagę podczas oceny ofert; 2.6. występu co najmniej jednego artysty lub zespołu muzycznego, trwającego co najmniej 1 godzinę, w tym gwiazdy wieczoru, tj. jednego z artystów lub zespołów muzycznych do wyboru spośród następujących: Czerwone Gitary, Andrzej Sikorowski, Michał Milowicz, Renata Dąbkowska, Stare Dobre Małżeństwo, Audiofeels, Ivan Komarenko, Robert Janowski, Norbi, Żuki, Cygański zespół Vanessa i Sorba, Cygański zespół Romanca, Zespół Romski Kałe Jakha, Cygański Zespół Pieśni i Tańca ROMA; w ofercie można przedstawić propozycję więcej niż jednego z artystów lub zespołów tu wymienionych do wyboru dla Zamawiającego lub przedstawić propozycję jednego z artystów w.w. wymienionych oraz swoją propozycję artysty bądź zespołu, z których Zamawiający będzie mógł dokonać wyboru; 2.7. należności ZAIKS; 2.8. bezpłatne wesołe miasteczko dla dzieci uczestniczących w pikniku, co najmniej 4 atrakcje, w tym koniecznie duża dmuchana zjeżdżalnia o wys. o najmniej 3 m, 3-stanowiskowa trampolina z bungee i zamek z piłeczkami; 2.9. zapewnienia co najmniej 3. przenośnych kabin sanitarnych, w tym co najmniej 1 przystosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych dla uczestników pikniku, które zostaną ustawione w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie, na którym odbywać się będzie piknik (dostarczenie kabin najwcześniej 1 dzień przed piknikiem i ich odbiór po zakończonym pikniku, nie później niż 2 dni po jego zakończeniu).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Twoja przyszłość w Twoich rękach, w ramach którego organizowany jest piknik współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTEGRA - MICE BEATA KACZMARSKA
jakie przetargi wygrała firma
INTEGRA - MICE BEATA KACZMARSKA
- INTEGRA Biuro Obsługi Imprez Beata Kaczmarska, ul. Jana Długosza 25A/26, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37640,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24900,00
Oferta z najniższą ceną: 24900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44020,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
- Zakup i dostawa materiałów oraz wyposażenia dla jednostek OSP z terenu gminy Ostrów Mazowiecka
- Sporządzanie, dowóz i wydawanie posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
- Przebudowa DP nr 2604W na odcinku Pęchratka Mała - Stara Ruskołęka wraz z rozbiórką i budową mostu, Przebudowa DP nr 2602W granica województwa - Przeździecko-Lenarty - Przeździecko-Grzymki - etap III
- Przebudowa ul. Prostej w miejscowości Podborze
- Opracowanie wniosków w zakresie pozyskiwania dofinansowania ze źródeł zewnętrznych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja VII Forum Cyberbezpieczeństwa w dniach 2-4 września 2025 r., podczas XXXIV Forum Ekonomicznego w Karpaczu
- Organizacja rodzinnych pikników plenerowych - edycja jesienna 2025 r. - część 1
- Organizacja Gali Nagród Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej wraz z realizacją stoiska promocyjnego PISF w ramach 50. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
- Usługi organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie
- Edukacja społeczności lokalnej. Organizacja warsztatów w Poleskim Parku Narodowym w latach 2025-2026
- "Koncepcja i realizacja stref promocyjno-edukacyjnych NASKPIB"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.