Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-08
Wrocław: CIOR14/118/128/08- wykonanie i dostawa paczek mikołajowych dla dzieci
Numer ogłoszenia: 307263 - 2008; data zamieszczenia: 08.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 134, 50-940 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3640001, 3338009, faks 071 3338007.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CIOR14/118/128/08- wykonanie i dostawa paczek mikołajowych dla dzieci.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa paczek mikołajowych dla dzieci pracowników zatrudnionych we wszystkich centrach Poczty Polskiej obsługiwanych przez Centrum Zarządzania Kadrami, Wydział Regionalny we Wrocławiu oraz podległe Działy Rejonowe, finansowanych ze środków ZFŚS. Łącznie - 3 653 paczki. Zadanie nr 1 - Jelenia Góra - 530 paczek, Zadanie nr 2 - Legnica - 590 paczek, Zadanie nr 3 - Wrocław - 1 345 paczek, Zadanie nr 4 - Wrocław Województwo - 548 paczek, Zadanie nr 5 - Wałbrzych - 640 paczek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze 15.84.21.00 - Czekolada 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze 15.33.24.00 - Owoce konserwowane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem wzięcia udziału w przetargu jest wniesienie wadium: zadanie nr 1 - 300,00 zł, zadanie nr 2 -400,00 zł, zadanie nr 3 - 1000,00 zł zadanie nr 4 - 300,00 zł, zadanie nr 5 - 400,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujacych formach: 1. przelewem na rachunek Zamawiającego: Poczta Polska Centrum Rachunkowości Oddział Regionalny we Wrocławiu, Bank pocztowy S.A. C.R.S. Bydgoszcz nr 81 1320 0019 0099 1223 2000 0029 - kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Za wpłacenie wadium przyjmuje się uznanie na koncie Zamawiającego wpłaconej kwoty nie później niż w dniu składania ofert. Na przelewie należy zamieścić informację -wadium dot. postępowania nr CIOR14/118/128/08-zad. nr . . . 2. W innej formie dopuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych tj. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, (poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, lub poreczeniach udzielanych przez podmiotu, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) - oryginał gwarancji lub poreczenia w osobnej kopercie, należy dołaczyć do oferty. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanychw art. 46 ustawy Prawo zamówień oublicznych. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany na pismie przez wykonawcę, a wniesiomego w innej formie - na adres wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawmień oraz nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie odbywać się wg formuły - spełnia-nie spełnia, na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków zobowiazany jest złożyć: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niz 6 m-cy przed upływem termin składania ofert, - oraz podpisane oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z pźn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Atrakcyjność paczki - 45
- 3 - Dodatkowa ilość asortymentowa - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.poczta-polska.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 10:00, miejsce: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu, ul. Powstańców Śl. 134, 50-940 Wrocław, pok.132 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r. w Warszawie - na 2026 rok
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.01.2026 r. do 30.06.2026 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2026 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych
więcej: Owoce konserwowane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





