Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-05
Białystok: Przetarg nieograniczony na dzierżawę analizatora do badań immunochemii wraz z dostawą odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do pracy aparatu
Numer ogłoszenia: 30705 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Białymstoku , ul. Fabryczna 27, 15-471 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 8693550, 8694550, faks 85 8693566.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmswia.bialystok.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dzierżawę analizatora do badań immunochemii wraz z dostawą odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do pracy aparatu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - dzierżawa analizatora do badań immunochemii - dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do pracy aparatu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona kwotą wadium w wysokości 11 000,00 zł. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO 84 1130 1059 0017 3261 0420 0002 Za skuteczne wniesienie wadium przelewem Zamawiający uważa wadium, które wpłynie na w/w rachunek przed upływem składania ofert W przypadku, gdy Wykonawca wnosi zabezpieczenie w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty do wysokości określonej w gwarancji kwoty, nieodwołalnie bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy, b) termin obowiązywania gwarancji, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych mają być udzielone do końca terminu związania ofertą. Wniesione w innej formie niż pieniądz wadium musi wyraźnie wskazywać, iż jego utrata nastąpi w okolicznościach określonych w art.46 ust 5 w/w ustawy. W przypadku wybrania formy wadium w postaci poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Wykonawca oryginał składa w oddzielnej odpowiednio oznakowanej kopercie dołączonej do oferty, kopię zamieszcza w ofercie. Wykonawca traci wadium, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Powyższe winno być wskazane w zapisach gwarancji (w przypadku wnoszenia wadiów w formie gwarancji). 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 w/w ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca treścią oświadczenia wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (załącznik nr 4)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca treścią oświadczenia wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie (załącznik nr 4)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca treścią oświadczenia wykaże, ze dysponuje potencjałem technicznym (załącznik nr 4).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca treścią oświadczenia wykaże, ze dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik nr 4).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca treścią oświadczenia wykaże, że je spełnia (załącznik nr 4).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zaoferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dn. 30 kwietnia 2004 r., Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), - dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań regulowanych rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych dla medycznych do diagnostyki in vitro z dnia 3 listopada 2004 r. (Dz U. nr 251 poz. 2515) - certyfikat zgodności produktu z dyrektywą 98/79/EC-CE - instrukcja obsługi, konserwacji analizatora w języku polskim, ze wskazaniem okresu użytkowania elementów, wymienialnych (dokumenty na płycie CD w ofercie, a w trakcie instalacji urządzenia w formie wydruku). - paszport techniczny zawierający dane identyfikacyjne analizatora - karta czynności konserwacyjnych analizatora - wyniki walidacji oferowanego urządzenia i odczynników (opracowania na płycie CD - ulotki metodyczne) - potwierdzenie wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - termin dostawy - 1
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana ceny jest możliwa: - gdy nastąpi zmiana stawki VAT, przy czym cena netto pozostanie niezmienna i obowiązuje do końca trwania umowy. Zmiana ceny następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o konieczności zmiany przedstawiając kopię odpowiednich dokumentów. -zmniejszenie ceny w każdym przypadku 2. Podane w załączniku nr 1 ilości asortymentu stanowią przybliżoną wielkość towaru przewidzianego do kupienia w ciągu trwania umowy, w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego w okresie trwania umowy. Z tytułu zmniejszenia ilości nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość (po wcześniejszym powiadomieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego) dostarczania tych samych lub lepszych odpowiedników preparatów objętych umową ale po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: p. 11 w budynku Administracji w siedzibie Zamawiającego tj. Białystok, ul. Fabryczna 27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2015 godzina 09:00, miejsce: p. 3/18 (sekretariat) w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2025/2026 na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach.
- EOP.332.36.25 Wykonanie dokumentacji przetargowej: remont nawierzchni drogi wewnętrznej z infrastrukturą podziemną, niezbędnymi rozbiórkami i budową stacji ładowania pojazdów przy ul. Pogodnej 22
- Modernizacja pomieszczeń i zagospodarowanie części terenu VII Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku, ul. Wierzbowa 7
- Zimowe utrzymanie drogi (starodroża) DK Nr 8 na odcinku Zagórze - Suchowola oraz obwodnicy Sztabina w sezonie 2025/2026, na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sokółce.
- dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2
- Naprawa samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Sokółka z podziałem na zadania: Zadanie I - naprawa samochodów, Zadanie II - naprawa sprzętu.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów"
- Na sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej z dzierżawą analizatora do RKZ dla potrzeb laboratorium centralnego SPZZOZ Lipsko
- Dostawa odczynników do oznaczeń hematologicznych, materiałów kontrolnych i części zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych oraz wyrobów diagnostycznych.
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej OLK w Gliwicach oraz dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





