Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-09-09
Og³oszenie nr 307059 - 2016 z dnia 2016-09-09 r.
Namys³ów: Remont chodnika przy ul. £±czañskiej w Namys³owie przy drodze powiatowej nr DP 1117 O
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Namys³owski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu, krajowy numer identyfikacyjny
53142196300000, ul.
Pl. Wolno¶ci
,
46100
Namys³ów, woj.
opolskie, pañstwo
, tel.
(077) 410 36 95, e-mail
zamowienia@namyslow.pl, faks
774 103 922.
Adres strony internetowej (URL): www.namyslow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Starostwo Powiatowe w Namys³owie, Pl. Wolno¶ci 12A, 46-100 Namys³ów, Wydzia³ Inwestycji, Zamówieñ Publicznych i Mienia Powiatu, pok. nr 210
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont chodnika przy ul. £±czañskiej w Namys³owie przy drodze powiatowej nr DP 1117 O
Numer referencyjny: IZM.I.272.28.2016.MA
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont chodnika przy ul. £±czañskiej w Namys³owie przy drodze powiatowej nr DP 1117 O. 2. Kody i nazwy wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): G³ówny kod CPV: 45.00.00.00-7 (Roboty budowlane). Dodatkowe kody CPV: 45.10.00.00-8 (Przygotowanie terenu pod budowê). 45.11.00.00-1 (Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne) 45.11.10.00-8 (Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne). 45.11.11.00-9 (Roboty w zakresie burzenia) 45.11.12.00-0 (Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne). 45.11.20.00-5 (Roboty w zakresie usuwania gleby) 45.11.23.00-8 (Rekultywacja gleby) 45.11.27.00-2 (Roboty w zakresie kszta³towania terenu) 45.11.30.00-2 (Roboty na placu budowy) 45.22.00.00-5 (Roboty in¿ynieryjne i budowlane) 45.23.32.00-1 (Roboty z zakresie ró¿nych nawierzchni). 45.23.32.22-1 (Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania). 45.23.32.90-8 (Instalowanie znaków drogowych). 3. Roboty nale¿y wykonaæ zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, dokumentacj± techniczno-budowlan±, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót, sztuk± budowlan±, wszelkimi niezbêdnymi przepisami, obowi±zuj±cymi Polskimi Normami oraz zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej zapewniaj±c bezpieczne i higieniczne warunki pracy. 4. Sk³adaj±cy oferty wykonawcy zobowi±zani s± do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowi±zuj±cymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mog± wp³ywaæ lub odnosiæ siê do dzia³añ podejmowanych w zwi±zku z przetargiem i w nastêpstwie podpisania umowy. 5. Wykonawcy s± odpowiedzialni za staranne zaznajomienie siê ze SIWZ wraz z jej dodatkami, w tym równie¿ przedmiarem robót, dokumentacj± techniczno-budowlan±, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót, wszelkimi zmianami do SIWZ sporz±dzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotycz±cych poszczególnych warunków i obowi±zków, które mog± w jakikolwiek sposób oddzia³ywaæ na sumê czy istotê oferty lub na wykonanie robót. 6. Ponadto przedmiotem zamówienia jest: - Przygotowanie placu budowy. - Opracowanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót. - W³a¶ciwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót. 7. Na wykonane roboty budowlane wymagane jest udzielenie min. 36 miesiêcznej gwarancji. 8. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie. 9. Nie dopuszcza siê sk³adania ofert czê¶ciowych. Oferty, które nie bêd± obejmowa³y wszystkich elementów sk³adowych przedmiotu zamówienia zostan± odrzucone. 10. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 11. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 12. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie czê¶ci zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia. 13. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 36b ustawy ¿±da podania przez Wykonawcê w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania czê¶ci przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez któr± nale¿y rozumieæ umowê w formie pisemnej o charakterze odp³atnym, której przedmiotem s± dostawy lub us³ugi stanowi±ce czê¶æ zamówienia publicznego, zawart± pomiêdzy wybranym przez Zamawiaj±cego Wykonawc± a innym podmiotem (Podwykonawc±). 14. Informacja o mo¿liwo¶ci udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 15. Miejsce realizacji zamówienia: Namys³ów - ul. £±czañska, droga powiatowa.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45100000-8, 45110000-1, 45111000-8, 45111100-9, 45111200-0, 45112000-5, 45112300-8, 45112700-2, 45113000-2, 45220000-5, 45233200-1, 45233222-1, 45233290-8
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 60
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli jest wpisany do jednego z rejestrów handlowych prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania
Informacje dodatkowe
wpis do w³a¶ciwego rejestru lub do centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna w wysoko¶ci co najmniej: 45 000,00 z³otych
Informacje dodatkowe
posiadane przez Wykonawcê OC musi obejmowaæ ochron± ubezpieczeniow± równie¿ podwykonawców, którzy realizuj± przedmiot zamówienia
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
1. Potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci co najmniej: 45 000,00 z³otych. 2. Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. O¶wiadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne. 4. O¶wiadczenia wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty i o¶wiadczenia wymagane od wykonawcy sk³adaj±cego ofertê: 1. Wype³niony i podpisany formularz oferty wg za³±cznika Nr 1 do SIWZ. 2. Wype³nione i podpisane o¶wiadczenie wykonawcy wg za³±cznika Nr 1.1 do SIWZ. 3. Sporz±dzony i podpisany kosztorys ofertowy. 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Pe³nomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, posiadaj±ce zakres i podpisane przez osoby reprezentuj±ce wykonawcê. UWAGA: 1. Dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w pkt 7.1. SIWZ - sk³adaj± wraz z ofert± wszyscy Wykonawcy zainteresowani udzia³em w postêpowaniu - dokumenty i o¶wiadczenia musz± byæ aktualne na dzieñ z³o¿enia oferty. 2. O¶wiadczenie wykonawcy wskazane w formularzu oferty musi byæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa wy¿ej w pkt. 2, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, o którym mowa wy¿ej w pkt. 2. 5. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczenia, o którym mowa wy¿ej w pkt. 2, o¶wiadczenie jest niekompletne, zawiera b³êdy lub budz± wskazane przez Zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, Zamawiaj±cy wezwie do jego z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielenia wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta Wykonawcy podlega³a odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej: 1. O¶wiadczenie wymagane od Wykonawcy, który z³o¿y³ ofertê - przekazane Zamawiaj±cemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.namyslow.pl informacji z sesji otwarcia ofert. 2. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy z³o¿yli oferty w niniejszym postêpowaniu wg za³±cznika nr 4 do SIWZ oraz w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, dokumenty lub informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w niniejszym postêpowaniu. UWAGA: Dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w pkt 7.2. SIWZ - sk³adaj±, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie www.namyslow.pl informacji z sesji otwarcia ofert, wszyscy Wykonawcy, którzy z³o¿yli oferty, z wyj±tkiem przypadku, gdy w postêpowaniu z³o¿ono tylko jedn± ofertê lub z³o¿ono tylko jedn± ofertê czê¶ciow± na dan± czê¶æ zamówienia. Dokumenty i o¶wiadczenia wymagane od Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona: 1. Potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn±: co najmniej 45 000,00 z³otych. 2. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. O¶wiadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne. 4. O¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). UWAGA: 1. Dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w pkt 7.3. SIWZ - sk³ada Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w terminie wyznaczonym w wezwaniu - dokumenty i o¶wiadczenia musz± byæ aktualne na dzieñ ich z³o¿enia. 2. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów wymienionych w pkt 7.3. SIWZ. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, sk³ada dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3 ppkt 2-4 SIWZ. 4. Z tre¶ci dokumentów i o¶wiadczeñ musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ postawione przez Zamawiaj±cego wymagania zosta³y spe³nione. 5. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub innych dokumentów niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania, o¶wiadczenia lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez Zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielenia wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta Wykonawcy podlega³a odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. Dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane przez podmioty lub osoby spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje siê przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U poz. 1126). 2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty: 1) Zamiast dokumentu okre¶lonego w pkt. 7.3 ppkt. 2 SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa wy¿ej w pkt 2.1), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty i o¶wiadczenia powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wadium wynosi: 1.000,00 z³. Wadium wnoszone w pieni±dzu powinno zostaæ przelane lub wp³acone na konto Starostwa Powiatowego w Namys³owie w Banku Spó³dzielczym w Namys³owie Numer konta: 36 8890 0001 0026 5917 2000 0004 z adnotacj±: Wadium - nr sprawy: IZM.I.272.28.2016.MA
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Wyd³u¿enie gwarancji | 20 |
Skrócenie terminu | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian: W nastêpuj±cych przypadkach: 1. Zmiana terminu realizacji umowy: 1) je¿eli zmiana jest konieczna z powodu przed³u¿aj±cej siê procedury wyboru najkorzystniejszej oferty, 2) je¿eli zmiana jest konieczna z powodu z³o¿enia odwo³ania, 3) je¿eli zmiana jest konieczna z przyczyn losowych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê zamówienia w zak³adanym terminie, 4) je¿eli zmiana (przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia) jest konieczna z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych dla robót zwi±zanych z uk³adaniem nawierzchni, 5) je¿eli zmiana jest konieczna z powodu dzia³ania si³y wy¿szej tj. niezwyk³ych i nieprzewidzianych okoliczno¶ci niezale¿nych od strony, która siê na nie powo³uje i których konsekwencji mimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci nie mo¿na by³o unikn±æ w szczególno¶ci niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych i klêsk ¿ywio³owych, katastrofy budowlanej uniemo¿liwiaj±cych terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 6) je¿eli wyst±pi± znacz±co odmienne od przyjêtych w dokumentacji przetargowej warunki geologiczne (kategoria gruntu, kurzawka itp.) uniemo¿liwiaj±ce terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 7) je¿eli wyst±pi± znacz±co odmienne od przyjêtych w dokumentacji przetargowej warunki terenowe w szczególno¶ci podziemne sieci, instalacje, urz±dzenia lub niezinwentaryzowane obiekty budowlane itp. uniemo¿liwiaj±ce terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 8) je¿eli wyst±pi konieczno¶æ wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikaj±cych z winy Wykonawcy, 9) je¿eli zmiany bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji przetargowej lub technicznej, opó¼nienie w udostêpnieniu obiektu, konstrukcji lub innego elementu udostêpnianego przez Zamawiaj±cego, 10) je¿eli wyst±pi konieczno¶æ dokonania zamiennych robót lub ich czê¶ci, wyst±pienia robót dodatkowych, od wykonania których uzale¿nione jest wykonanie zamówienia podstawowego - je¿eli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemo¿liwiaj± dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, 11) je¿eli zmiany bêd± nastêpstwem dzia³ania podmiotów bêd±cych eksploatatorami infrastruktury, 12) je¿eli zmiany bêd± nastêpstwem dzia³ania organów s±dowych lub administracyjnych, w szczególno¶ci dotycz±cych: a) przekroczenia zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji , zezwoleñ itp., b) odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej, c) wydania postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych w przypadku, o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, d) konieczno¶ci uzyskania wyroku s±dowego lub innego orzeczenia s±du lub organu administracyjnego, którego konieczno¶ci nie przewidziano przy zawieraniu umowy, e) konieczno¶ci zaspokojenia roszczeñ osób trzecich - w tym grup spo³ecznych lub zawodowych nie artyku³owanych lub nie mo¿liwych do jednoznacznego okre¶lenia w chwili zawierania umowy. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z w/w okoliczno¶ci wymienionych termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. 2. Zmiana sposobu wykonania umowy: 1) zmiany technologiczne wywo³ane w szczególno¶ci: a) niedostêpno¶ci± na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w ofercie, dokumentacji przetargowej lub technicznej spowodowan± zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ, b) pojawieniem siê na rynku nowych materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) konieczno¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych /technologicznych ni¿ wskazane w ofercie, dokumentacji przetargowej lub technicznej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, d) wyst±pieniem znacz±co odmiennych od przyjêtych w dokumentacji przetargowej warunków geologicznych (kategoria gruntu, kurzawka itp.) skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych , e) konieczno¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, f) konieczno¶ci± wykonania robót zamiennych w miejsce robót, które s± ujête w dokumentacji przetargowej, a okaza³y siê zbêdne i nie wp³ywaj± na pogorszenie wykonania przedmiotu umowy, g) konieczno¶æ zmian technologicznych prowadz±cych do obni¿enia kosztów u¿ytkowania obiektu czy eksploatacji urz±dzeñ (przy niezmiennym wynagrodzeniu Wykonawcy), h) konieczno¶æ zmian technologicznych prowadz±cych do podniesienia wydajno¶ci urz±dzeñ, podniesienia bezpieczeñstwa, usprawnieñ w trakcie u¿ytkowania obiektu (przy niezmiennym wynagrodzeniu Wykonawcy), 2) zmiany zakresu: ? konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w miejsce robót, które s± ujête w ofercie, a okaza³y siê zbêdne i nie wp³ywaj± na pogorszenie wykonania przedmiotu umowy, ? rezygnacja z czê¶ci robót w sytuacji gdy nie zachodzi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych z jednoczesnym obni¿eniem wynagrodzenia proporcjonalnie do zaniechanego zakresu robót, 3) zmiany osób i podmiotów: a) konieczno¶æ zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami, o których mowa w prawie budowlanym (na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy), b) konieczno¶æ zmiany podwykonawcy lub rezygnacja z udzia³u podwykonawcy albo konieczno¶æ wprowadzenia podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia (na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy wraz z o¶wiadczeniem podwykonawcy, który zostaje zmieniony lub zrezygnowano z jego us³ug o uregulowaniu wobec niego zobowi±zañ wynikaj±cych z realizowanej umowy), 4) zmiany w organizacji wykonania przedmiotu umowy: a) zmiana szczegó³owego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy lub zmiana innych ustaleñ dotycz±cych terminów spe³niania ¶wiadczeñ w ramach przedmiotu umowy, b) zmiana zasad dokonywania odbiorów robót budowlanych je¿eli nie zmniejszy to zasad bezpieczeñstwa i nie spowoduje zwiêkszenia kosztów odbiorów, które obci±¿a³yby Zamawiaj±cego, c) zmiana tre¶ci dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy przy czym zmiana ta nie mo¿e spowodowaæ braku informacji niezbêdnych Zamawiaj±cemu do prawid³owej realizacji przedmiotu umowy. 3. Zmiany terminów i warunków p³atno¶ci: 1) bêd±ce nastêpstwem wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy, 2) bêd±ce nastêpstwem korzystnych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ zaproponowanych przez Wykonawcê, 3) konieczno¶æ zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek nieprzewidzianych wcze¶niej okoliczno¶ci lub inne zmiany bêd±ce nastêpstwem zmian umowy o dofinansowanie i wytycznych dotycz±cych realizacji zamówienia lub umowy kredytowej lub innych dokumentów okre¶laj±cych ¼ród³a finansowania zamówienia, 4. Pozosta³e zmiany: 1) rezygnacja z czê¶ci robót w sytuacji gdy nie zachodzi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych z jednoczesnym obni¿eniem wynagrodzenia proporcjonalnie do zaniechanego zakresu robót, 2) zmiana ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obni¿enie lub podwy¿szenie wynagrodzenia jest mo¿liwe w wysoko¶ci odpowiadaj±cej zmianie podatku , 3) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ i ofert±, 4) konieczno¶æ zmiany i modyfikacji harmonogramu rzeczowo-finansowego na wniosek Zamawiaj±cego, instytucji finansuj±cej lub w okoliczno¶ciach, za które Wykonawca nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci, 5) zmiany dotycz±ce nazwy i siedziby wykonawcy, jego formy organizacyjno-prawnej, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych w trakcie trwania umowy lub nastêpstwo prawne, 6) zmiany maj±ce na celu poprawê oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w umowie, 7) wyd³u¿enie okresu gwarancji o dowolny okres.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 26/09/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
SK£ADANIE OFERT: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w przejrzystej i zamkniêtej kopercie z opisem: DOK£ADNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJ¡CEGO DOK£ADNA NAZWA I ADRES WYKONAWCY (pe³na nazwa wykonawcy, adres, numer telefonu, faksu, NIP, REGON) Oferta na przetarg - Remont chodnika - ul. £±czañska NIE OTWIERAÆ PRZED: TERMIN OTWARCIA OFERT OTWARCIE OFERT: W tym samym dniu, co sk³adanie ofert ale o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiaj±cego - pok. 211 Starostwo Powiatowe w Namys³owie, Plac Wolno¶ci 12A, 46-100 Namys³ów. Godziny pracy Zamawiaj±cego: 7:30 - 15:30, od poniedzia³ku do pi±tku.
INNE PRZETARGI Z NAMYS£OWA
- Przebudowa czê¶ci budynku A Namys³owskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w formule " zaprojektuj i wybuduj".
- Zakup wraz z dostaw± maszyny (recyklera) do konserwacji nawierzchni dróg le¶nych na terenie Nadle¶nictwa Namys³ów
- Dostawa profesjonalnej chemii Gospodarczej i sprzêtu - II postêpowanie
- Dostawa materia³ów do budowy przy³±czy oraz sieci wodoci±gowej i kanalizacji sanitarnej
- Wykonanie zadania pn. "Opracowanie projektu zagospodarowania Parku Pó³nocnego w Namys³owie" w ramach zadania Opracowanie koncepcji zagospodarowania Parku Pó³nocnego w Namys³owie
- Modernizacja toalet w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Smarchowicach Wielkich
wiêcej: przetargi w Namys³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 135504B w miejscowo¶ci Tajno Stare, gmina Barg³ów Ko¶cielny
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Ko¶cielnym
- Modernizacja pomieszczenia pralni w budynku internatu wraz z zakupem wyposa¿enia.
- Budowa budynku us³ugowego pe³ni±cego funkcjê dziennego o¶rodka dla osób potrzebuj±cych wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (...)wraz z niezbêdn± infrastruktur± towarzysz±c± w Polance Wielkiej (...)
- ZP/03/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowo¶ci Cz³opa
- Budowa kancelarii podwójnej dla Le¶nictw Terespol i Bedlenki.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.