eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobryszyce › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Blok Dobryszyce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w tym przepompownią ścieków.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-20

Dobryszyce: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Blok Dobryszyce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w tym przepompownią ścieków.
Numer ogłoszenia: 306788 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220630 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobryszyce, ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie, tel. 044 6811193, 6811168, faks 044 6811193.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Blok Dobryszyce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w tym przepompownią ścieków..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w tym przepompownią ścieków, sięgaczami do granicy działek (zabudowanych i niezabudowanych) dla osiedla budynków jednorodzinnych w miejscowości Blok Dobryszyce, ul. Kochanowskiego, ul. Spokojna, ul. Zaciszna, ul. Wiosenna, ul. Dębowa, ul. Sosnowa, ul. Akacjowa, ul. Północna, ul. Meblowa, ul. Dobryszycka, ul. Zielona, ul. Leśna (na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami 531/28, 621/1, 531/7, 669, 544/1, 545/5, 536/15, 543/3, 536/1, 500/1, 501/1, 499/17, 500/4, 536/3, 541/10, 500/9, 536/6, 540/1, 500/13, 536/10, 538/3, 500/15, 536/12, 537/35, 537/47, 537/6, 536/14, 390, 389/49, 531/28, obręb Blok Dobryszyce, gmina Dobryszyce). 2. Zakres robót obejmuje budowę: 2.1. sieci kanalizacji sanitarnej w w/w ulicach o długości łącznej kanału grawitacyjnego 3 755,88 mb, w tym: 2 963,80 m PCV o średnicy 200 mm, 232,08 mb PCV o średnicy 250 mm, 560 mb PEHD o średnicy 225 mm, ilości 89 studni na sieci, punktu pomiaru ilości ścieków, 2.2.sięgaczy do posesji przyległych o długości łącznej 670 mb i średnicy 160 mm zakończonych korkiem lub studzienką, 2.3.sieci kanalizacji ciśnieniowej o długości 511 mb, 2.4.przepompowni ścieków sanitarnych, 2.5.odtworzenie nawierzchni dróg, poboczy, rowów, wjazdów na wykonanych odcinkach kanalizacji. Nawierzchnie dróg zostaną odtworzone w następujący sposób: a) drogi o nawierzchni asfaltowej należy odtworzyć na całej szerokości istniejących nawierzchni (warstwa wiążąca o grubości 5 cm, warstwa ścieralna o grubości 4 cm /zgodnie z projektem budowlanym/ ul. Kochanowskiego (szerokość 5 m, długość 280 m) oraz odtworzenie nawierzchni o w/w parametrach na długości 35 m i szerokości 1,10 m [w śladzie wykopu], ul. Spokojna (szerokość 4, długość 350 m) b) drogi o nawierzchni z destruktu drogowego należy odtworzyć na całej szerokości destruktem drogowym z należytym zagęszczeniem (przy wykorzystaniu rozkładarki) po uprzednim wykorytowaniu drogi, o grubości łącznej warstw po zagęszczeniu min. 15 cm: ul. Kochanowskiego (szerokość 4 m, długość 105 m), ul. Meblowa (szerokość 3,5 m, długość 420 m), ul. Północna (szerokość 5 m, długość 130 m), ul. Zielona (szerokość 5 m, długość 60 m). c) drogi o nawierzchni z tłucznia drogowego należy odtworzyć w następujący sposób: wykorytować na całej szerokości, a następnie rozkładarką rozłożyć tłuczeń kamienny drogowy wraz z należytym zagęszczeniem (warstwa dolna co najmniej 10 cm po zagęszceniu - tłuczeń drogowy frakcji 0 - 63 mm, warstwa górna - do łącznej grubości odtworzenia 15 cm po zagęszczeniu - tłuczeń drogowy o frakcji 0 - 31 mm): ul. Akacjowa (szerokość 5 m, długość 350m), ul. Wiosenna (szerokość 5 m, długość 285 m), ul. Zaciszna (szerokość 5 m, długość 315 m), ul. Dębowa (szerokość 4 m, długość 330 m), ul. Północna (szerokość 5, długość 130 m), ul. Sosnowa (szerokość 5 m, długość 285 m). Zamawiający żąda wbudowania w odtwarzane drogi nie mniej niż 3 141,60 T destruktu drogowego i tłucznia tłucznia kamiennego drogowego zgodnie z zestawieniem materiałów w pozycji 66 załączonym do kosztorysu nakładczego. Zamawiający zastrzega sobie kontrolę łącznej ilość dostarczanego tłucznia i destruktu na odtworzenie nawierzchni zgodnie z ilościami opisanymi w kosztorysie nakładczym (obowiązkowe ważenie i rejestracja każdej dostawy tłucznia i destruktu na koszt Zamawiającego). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 3.1. projekt budowlany budowlano - wykonawczy - załącznik nr 10 do SIWZ, 3.2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do SIWZ, 3.3. kosztorysy nakładcze - załącznik nr 12 do SIWZ. 4. Wykonawca ma obowiązek w szczególności: 4.1. wykonać przedmiot umowy zgodnie: - warunkami pozwolenia na budowę Decyzja Nr 195/2011, znak: GB.I.6740.15.7.2011.AS, oraz innymi opiniami i uzgodnieniami, - z projektem budowlano - wykonawczym, - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, - ze złożoną ofertą, - obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, - zasadami sztuki budowlanej. 4.2. protokolarnie przejąć od Zamawiającego i odpowiednio zabezpieczyć teren budowy wraz ze znajdującymi się na nim obiektami budowlanymi, urządzeniami technicznymi, 4.3. zorganizować plac budowy, na własny koszt, oznakować prowadzone roboty, dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania oraz zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich, 4.4. przestrzegać obowiązujących przepisów bhp i p.poż. na terenie na budowie, 4.5. prowadzić roboty w sposób najmniej uciążliwy dla mieszkańców oraz zapewnić im możliwość wjazdu na posesje, 4.6.prowadzić roboty etapami tzn. budować kanalizację wraz z odtworzeniem nawierzchni na poszczególnych ulicach. Każdy wybudowany odcinek kanalizacji wraz z odtworzeniem nawierzchni będzie podlegać odbiorowi częściowemu przez Zamawiającego. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia wyboru oferty ma obowiązek przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu harmonogram realizacji robót z uwzględnieniem etapowania, który będzie załącznikiem do umowy. 4.7. prowadzić dziennik budowy i udostępniać go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń, 4.8. współpracować ze służbami Zamawiającego, 4.9. zapewnić kadrę i kierownika budowy z wymaganymi uprawnieniami, 4.10.zapewnić odpowiedni do realizacji przedmiotu umowy sprzęt spełniający wymagania norm technicznych oraz używać środków transportu do przywozu materiałów na budowę odpowiednich do nawierzchni dróg gminnych, po których będą jeździć. 4.11. uzyskać odpowiednie zgody na zajęcia pasa drogowego oraz ponieść należne opłaty, 4.12. ubezpieczyć budowę od ryzyka utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy oraz OC. 4.13.przed przystąpieniem do prac budowlanych ustanowić kierownika budowy posiadającego niezbędne uprawnienia wymagane przepisami szczególnymi, 4.14.po zakończeniu robót doprowadzić teren budowy do porządku i ładu tj. m.in. wywiezienia zbędnych materiałów, naprawy powstałych ewentualnych uszkodzeń, splantowanie terenu, odtworzenia wjazdów, 4.14. dokonać zgłoszenia odbioru robót w formie pisemnej oraz odpowiednim wpisem do dziennika budowy i przekazać Zamawiającemu w szczególności oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 57 ustawy Prawo budowlane oraz uczestniczyć w czynnościach odbioru. 5. Materiał uzyskany z rozbiórki nawierzchni tłuczniowych i destruktowych dróg oraz z podbudów tłuczniowych dróg o nawierzchniach asfaltowych i bitumicznych jest własnością Zamawiającego i Wykonawca zeskładuje go na miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 5 km od miejsca budowy. Pozostały materiał z rozbiórki nawierzchni pozostaje do dyspozycji Wykonawcy. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych w załącznikach nr 10, 11, 12 do SIWZ. Zamawiający za materiał równoważny będzie uznawał materiał o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w w/w załącznikach. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Wykonawca sporządzi wykaz: materiał z SIWZ - materiał równoważny (nazwa Producenta, parametry) i załączy go do oferty. 7. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat ich zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Do dokumentów odbiorowych należy dołączyć certyfikat zgodności z PN lub aprobatę techniczną. 8. Wymagany okres gwarancji minimum 36 miesiące od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad. W przypadku nie wypełnienia przez Wykonawcę pozycji 3 Formularza ofertowego - załącznik Nr 1 do SIWZ dotyczącego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmuje, iż okres gwarancji wynosi 36 miesiące od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROBUD Jarosław Dąbrowski, Soplicy 19, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3263351,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2418180,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2418180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4537400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.