Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-20
Lidzbark: PRZEBUDOWA DRÓG LEŚNYCH ROGAL, PÓŁNOCNA, ROGATKI
Numer ogłoszenia: 306704 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Lidzbark , Nadleśnictwo Lidzbark 1, 13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6961512, faks 023 6963161.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbark.olsztyn.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG LEŚNYCH ROGAL, PÓŁNOCNA, ROGATKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg leśnych: Część 1 zamówienia - ROGAL - nawierzchnia z mieszanki żwirowej szer. 3,5 m, dł. 5,2 km Część 2 zamówienia - PÓŁNOCNA - nawierzchnia z mieszanki żwirowej szer. 3,5 - 4 m, dł. 2,766 km. Część 3 zamówienia - ROGATKI - nawierzchnia z mieszanki żwirowej szer. 3,5 m, dł. 3,888 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 2 do siwz. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45233140-2 Roboty drogowe Zamawiający wymaga, by wykonawcy udzielili gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie dotyczącym wykonania niniejszego zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy) - przepisy ustaw nie wymagają posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 SIWZ];
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają wiedzę i doświadczenie (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy), tj. odrębnie dla każdej z części zamówienia wykonawcy muszą wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie drogi o wartości min. 100 tys. zł brutto. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (na załączonym druku - załącznik nr 5 SIWZ) wraz z załączonymi do niego dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencjami udzielonymi mu przez inwestorów, kopiami końcowych protokółów odbioru robót itp.),
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy), tj. odrębnie dla każdej z części zamówienia co najmniej 3 samochodami o ładowności powyżej 5 T, równiarką samobieżną, wibracyjnym walcem drogowym. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (na załączonym druku - załącznik nr 6 SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami [na załączonym druku - załącznik nr 7 SIWZ],
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację przedmiotowego zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy), tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 zł., W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku: a) zlecenia robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych, jeżeli czas ich realizacji lub zakres uniemożliwią dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, b) trudnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, c) wystąpienie innych przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Stron, skutkujących niemożliwością wykonania prac w umówionym terminie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_lidzbark
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lidzbark,
Nadleśnictwo Lidzbark 1,
13-230 Lidzbark,
tel. (23) 696 15 12, fax. (23) 696 31 61.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2012 godzina 10:00, miejsce: sekretariat zamawiającego: Nadleśnictwo Lidzbark, Nadleśnictwo Lidzbark 1, 13-230 Lidzbark tel. (23) 696 15 12 fax. (23) 696 31 61.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 zamówienia - ROGAL - nawierzchnia z mieszanki żwirowej szer. 3,5 m, dł. 5,2 km.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ROGAL - nawierzchnia z mieszanki żwirowej szer. 3,5 m, dł. 5,2 km Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 zamówienia - PÓŁNOCNA - nawierzchnia z mieszanki żwirowej szer. 3,5 - 4 m, dł. 2,766 km..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PÓŁNOCNA - nawierzchnia z mieszanki żwirowej szer. 3,5 - 4 m, dł. 2,766 km Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 zamówienia - ROGATKI - nawierzchnia z mieszanki żwirowej szer. 3,5 m, dł. 3,888 km..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ROGATKI - nawierzchnia z mieszanki żwirowej szer. 3,5 m, dł. 3,888 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LIDZBARK
- Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Przedszkola Miejskiego w Lidzbarku
- Zakup usług w zakresie zapewnienia ambulatoryjnej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej dla mieszkańców Gminy Lidzbark - Poprawa dostępności mieszkańców do usług medycznych
więcej: przetargi LIDZBARK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Prace w zakresie odtworzenia i malowania oznakowania poziomego oraz utrzymania oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Gminy Komorniki w 2026 roku.
- Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta Włocławek w roku 2026 - etap I
- Remonty nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą wykonywane w ramach bieżących remontów dróg gminnych na terenie miasta i gminy Lwówek Śląski
- Budowa drogi powiatowej nr 1829L od km 1+310 do km 5+134,43 na odcinku Brzeźno-Żalin-Kolonia.
- Przebudowa ulicy Olszyńskiej wraz z odwodnieniem w Krostoszowicach
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





