Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Tarnów: Sukcesywna dostawa : papieru kserograficznego, materiałów biurowych, tusze i taśmy do drukarek, artykuły komputerowe przez okres 12 miesiecy dla Szpirtala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
Numer ogłoszenia: 306096 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lukasz.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa : papieru kserograficznego, materiałów biurowych, tusze i taśmy do drukarek, artykuły komputerowe przez okres 12 miesiecy dla Szpirtala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa : papieru kserograficznego, materiałów biurowych, tusze i taśmy do drukarek, artykuły komputerowe przez okres 12 miesiecy dla Szpirtala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.81.50.00 - Notatniki 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania 44.81.00.00 - Farby 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków. 1. Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty koperta B: a pełnomocnictwo , jeżeli wykonawcę reprezentuje osoba upoważniona . b oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych załącznik nr 2A dla Wykonawcy, który samodzielnie będzie realizował zamówienie , lub załącznik nr 2B dla Wykonawcy korzystającego z podwykonawców. c oświadczenie o treści określonej w art. 24 prawa zamówień publicznych załącznik nr 3, d aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VII ust. 1 podpunkt c, d składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że : a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; f Dokumenty, o których mowa w podpunkcie a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpunkcie b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie e, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 33 - 100 Tarnów ul. Lwowska 178 a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 33 - 100 Tarnów ul. Lwowska 178 a (pawilon D II pietro ) Kancelaria Ogólna ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 10.10.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres 1 - Papier kserograficzny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1 - Papier kserograficzny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres 2 - Materiały biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 2 - Materiały biurowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.50.00-6, 22.85.10.00-0, 30.19.21.25-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres 3 - Tusze do drukarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 3 - Tusze do drukarek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres 4 - Tasmy do drukarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 4 - Tasmy do drukarek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres 5 - Artykuły komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 5 - Artykuły komputerowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków obejmująca obręby ewidencyjne 0286 i 0327 Miasta Tarnowa
- Pełnienie nadzoru Inwestorskiego dla realizacji inwestycji pn. Przebudowa i rozbudowa szpitala na potrzeby Centralnego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.: "Budowa drogi rowerowej wzdłuż ulicy Niedomickiej od ulicy Mroźnej do granic miasta"
- Wykonanie operatów geodezyjnych -wykazów synchronizacyjnych wraz z mapą sytuacyjną dla celów prawnych
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie "Pracowni reklamy i multimediów" i "Pracowni studia nagrań" dla potrzeb 2 techników wchodzących w skład CKZiU przy ul. Grota Roweckiego 64 w Sosnowcu
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papierniczych do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych w Augustowie i Zambrowie.
- "Dostawa sprzętu komputerowego (stacje robocze, monitory, akcesoria)"
- Sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12 miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANO-TECHNICZNYCHNA NA ROK 2025/2026
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.