Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Biłgoraj: Dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego pożarniczego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego z napędem 4x4 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju
Numer ogłoszenia: 306008 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju , ul. gen. Dąbrowskiego 10, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6880010, faks 084 6880011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppsp-bilgoraj.netbip.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego pożarniczego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego z napędem 4x4 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie poniżej 133.000 euro, obejmuje dostawę jednej sztuki fabrycznie nowego pożarniczego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego z napędem 4x4.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.1 W wypadku tym, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2 Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy o wykonawcach ubiegających się indywidualnie o udzielenie zamówienia. Warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1-3 Pzp wykonawcy spełniają łącznie, natomiast warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 4 Pzp musi spełniać każdy z wykonawców. 2.3 W przypadku wyboru oferty wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawcy dostarczą umowę regulującą ich współpracę. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publiczne wyklucza się wykonawców: którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, 4. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: która jest niezgodna z ustawą lub której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,której złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zawierającą błędy w obliczeniu ceny, który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, nieważnej na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: Dokumenty wymagane:Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 do SIWZ,Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3 do SIWZ, - parafowany wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:a. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, b. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt a ppkt. 1) i 3) oraz zastępujące je dokumenty wymienione w pkt b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt a ppkt 2) oraz zastępujący go dokument wymieniony w pkt b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca składa następujące dokumenty:wyciąg ze świadectwa homologacji, aktualne rozszerzone badanie techniczne pojazdu, pozwalające na rejestrację pojazdu, jako specjalny samochód pożarniczy w chwili odbioru pojazdu. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://kppsp-bilgoraj.netbip.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju
ul. Dąbrowskiego 10 23-400 Biłgoraj.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju ul. Dąbrowskiego 10 23-400 Biłgoraj I piętro - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju
- Dostawa oleju napędowego, benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95, 98 dla pojazdów i urządzeń będących własnością lub w użytkowaniu Gminy Biłgoraj
- Dostawa elementów umundurowania dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju z podziałem na części
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach"Zagospodarowanie terenu SP nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury" - renowacja ogrodzenia
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach: " Zagospodarowania terenu SP nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury".
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pojazdu pożarniczego drabina strażacka dla OSP Książ Wlkp.
- Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby OSP MĄKOSZYCE
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego uterenowionego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Pływaczewie
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na wyposażenie OSP Wrotnów
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczego-gaśniczego z napędem 4x4 dla Gminy Mircze
- Zakup samochodu drabiny pożarniczej dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Puczniewie
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.