Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-09-07
Ogłoszenie nr 305862 - 2016 z dnia 2016-09-07 r.
Szyce: " Budowa budynku wielofunkcyjnego z wewnętrznymi instalacjami: gaz, wentylacja mechaniczna oraz przebudowa budynku gospodarczego, przebudowa napowietrznych linii NN i telekomunikacji, budowa zjazdu, kanalizacji deszczowej, muru oporowego, muru ogrodzeniowego, wlz, oświetlenia zewnętrznego terenu, sygnalizacji świetlnej, budowa masztu, remont drogi wewnętrznej i wydzielenie miejsc postojowych, rozbiórka istniejącego budynku, stalowej wieży, muru oporowego na dz. Nr 79/2, 337/1, 264, 270 2 m. Modlnica, gmina Wielka Wieś
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś, krajowy numer identyfikacyjny
55178600000, ul.
Plac Wspólnoty
1,
32085
Szyce, woj.
małopolskie, państwo
, tel.
012 4191704 wew. 130, e-mail
zamowienia@wielka-wies.pl, faks
124 191 705.
Adres strony internetowej (URL): www.wielka-wies.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
www.wielka-wies.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.wielka-wies.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Urząd Gminy Wielka Wieś, pl. Wspólnoty 1, 32-085 Szyce
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: " Budowa budynku wielofunkcyjnego z wewnętrznymi instalacjami: gaz, wentylacja mechaniczna oraz przebudowa budynku gospodarczego, przebudowa napowietrznych linii NN i telekomunikacji, budowa zjazdu, kanalizacji deszczowej, muru oporowego, muru ogrodzeniowego, wlz, oświetlenia zewnętrznego terenu, sygnalizacji świetlnej, budowa masztu, remont drogi wewnętrznej i wydzielenie miejsc postojowych, rozbiórka istniejącego budynku, stalowej wieży, muru oporowego na dz. Nr 79/2, 337/1, 264, 270 2 m. Modlnica, gmina Wielka Wieś
Numer referencyjny: ZP.271.10.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest: "Budowa budynku wielofunkcyjnego z wewnętrznymi instalacjami: gaz, wentylacja mechaniczna oraz przebudowa budynku gospodarczego, przebudowa napowietrznych linii NN i telekomunikacji, budowa zjazdu, kanalizacji deszczowej, muru oporowego, muru ogrodzeniowego, wlz, oświetlenia zewnętrznego terenu, sygnalizacji świetlnej, budowa masztu, remont drogi wewnętrznej i wydzielenie miejsc postojowych, rozbiórka istniejącego budynku, stalowej wieży, muru oporowego na dz. Nr 79/2, 337/1, 264, 270 2 m. Modlnica, gmina Wielka Wieś" 2.Zakres zamówienia obejmuje rozbiórkę istniejącego budynku wiejskiego oraz budowę budynku wielofunkcyjnego wraz z wewnętrznymi instalacjami gazu, wentylacji mechanicznej, wlz, przebudowy budynku gospodarczego oraz infrastruktura techniczna: zjazd z działki 79/2, kanalizacja deszczowa przebudowa napowietrznej linii nn i telekomunikacji na dz. nr 337/1 w Modlnicy Gmina wielka Wieś. 3.Zaplanowany do budowy budynek jest trzykondygnacyjny, podpiwniczony. Piwnicę stanowi najniższa kondygnacji zostaje z trzech stron wkopana w skarpę. Budynek od strony elewacji zachodniej widziany jest jako trzykondygnacyjny. Od strony południowej, wschodniej i północnej widoczne są jedynie dwie kondygnacje (parteru i poddasza użytkowego). 4.Budynek ma spełniać potrzeby społeczności sołectwa Modlnica. Istniejący obiekt, przeznaczony do wyburzenia nie posiada żadnych walorów estetycznych jak również funkcjonalnych. 5.Zgodnie z wcześniejszymi założeniami nowy budynek łączy w sobie dwie podstawowe funkcje: 5.1.OSP w kondygnacji przyziemia (kondygnacji -1) z : - pomieszczeniami dla Ochotniczej Straży Pożarnej z garażem dwustanowiskowym dla wozów bojowych. 5.2. Część komunalną zajmującą parter oraz poddasze użytkowe z : - na parterze - salą wielofunkcyjną dla: zebrań wiejskich, posiedzeń Rady Gminy, wydarzeń kulturalnych itp. z zapleczem kateringowym. - na poddaszu - pomieszczenie dla zespołu ludowego wraz z salą dla młodzieży i pomieszczeniami przeznaczonymi dla ekspozycji oraz pomieszczenia techniczne (kotłownia na paliwo gazowe i wentylatornią) 6.Zestawienie charakterystycznych powierzchni - pow. zabudowy 381,38 m2 - kubatura 3580 m3 - pow. całkowita budynku 970,42 m2 - pow. użytkowa 651,15 m2 - pow. Wewnętrzna budynku 847,38 m2 - długość budynku 22,60 m - max szerokość budynku 21,65 m - wysokość budynku 14,00 m 7. Budynek należy wyposażyć w następujące instalacje: - wodną - instalacja wody p.poż (hydrant wewnętrzny 25) - kanalizację sanitarną - centralne ogrzewanie - instalację wentylacji mechanicznej - instalację klimatyzacyjną dla sali wielofunkcyjnej i dwóch sal na piętrze - instalację elektryczną, monitoring, instal. alarmową. - instalację odgromową
II.5) Główny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
Dodatkowe kody CPV:45233140-2, 45216121-8, 45210000-2, 45300000-0, 45330000-9, 45332400-7, 45231400-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/06/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 zł- (słownie: czterysta tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1 Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę rozbudowę, przebudowę obiektów w których wykonano roboty o kubaturze min. 3000 m^3 każda.
2 dysponowania personelem:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum:
1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawianego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1 i 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji.
2 Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane zgodnie z treścią załącznika nr 5 - Wykaz robót, do niniejszej SIWZ.
3.Dowody określające czy roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wykonane
należycie w szczególności z podaniem informacji czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
4. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej o których mowa w pkt 4. niniejszej specyfikacji może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie warunku opisanego w Rozdz .VII ust. 1, pkt 1.2 niniejszej specyfikacji
5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów w przypadku opisanym w Rozdz. VII ust.4 SIWZ do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Formularz "OFERTA" - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł
/słownie: pięćdziesiąt tysięcy /
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od
wyboru Wykonawcy:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,
poz. 1158 z późn. zm.
4.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać przelewem na
rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-085 Szyce,:
Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie Oddział Wielka Wieś Nr
57859100070040059187860094
5.Wadium wnoszone w innej formie, należy złożyć w formie oryginału w Wydziale Finansowym
Urzędu Gminy Wielka Wieś, 32-085 Szyce, Pl. Wspólnoty 1, pok. 107, I piętro najpóźniej do dnia
22.09.2016r. do godz. 9:30
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60 |
| termin gwarancji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Inwestor dopuszcza możliwość zmiany terminów realizacji tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy w tym m.in.: a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót Zamawiający oprócz zmian opisanych w art. 5 ust. 5.4 umowy przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych poniżej: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT w sytuacji gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w art. 12 ust. 1 umowy o kwotę równa różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. b).wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo minimalnej stawki godzinowej , ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ustalonego na podstawie na podstawie art. 2 ust. 3. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w art. 12 ust. 1 umowy o kwotę równą różnicy wynagrodzenia, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany minimalnego wynagrodzenia jeszcze nie wykonano. c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wykonawca takim przypadku przedkłada Zamawiającemu wykaz personelu, który realizuje przedmiot umowy i dla którego ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w art. 12 ust. 1 umowy jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany składki jeszcze nie wykonano. d) W przypadku obiektywnej konieczności zmiany technologii wykonania przedmiotu Umowy, zastosowania rozwiązań zamiennych, zastępczych lub równoważnych, które nie mogły być przewidziane przez Zamawiającego pomimo dołożenia należytej staranności, Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu prac, przy czym wyłącznie w zakresie niezbędnym do zgodnego z obowiązującymi standardami, wymaganiami technicznymi oraz normami, prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy lub zmianę wynagrodzenia, określonego w art. 12 Umowy, w zakresie uwzględniającym zmieniony zakres prac. e).W przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy lub rezygnacji z określonych robót - uznanych jako niekonieczne, choć objętych ofertą Wykonawcy to nastąpi odliczenie wartości tych robót z wynagrodzenia należnego Wykonawcy określonego w art. 12 Umowy na podstawie kosztorysu ofertowego. f). W przypadku robót zamiennych - Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia określonego w art. 12 Umowy. Obliczenie wartości robót podlegających zamianie, o którą zmienione (pomniejszone lub zwiększone) zostanie wynagrodzenie należne Wykonawcy, nastąpi na podstawie kosztorysu różnicowego sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o następujące założenia: średnie stawki robocizny, materiałów i sprzętu ujęte w wydawnictwie Sekocenbud za dany kwartał, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w Sekocenbudzie wyliczenie zostanie wykonane w oparciu o średnie stawki i ceny rynkowe dla danych robót, i następnie zaakceptowanego przez Zamawiającego. g).W przypadku zmiany kierownika budowy/robót (jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego) na wniosek Wykonawcy w przypadku: 1) choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy/robót, 2) nie wywiązywania się kierownika budowy/robót z obowiązków wynikających z umowy, 3) jeżeli zmiana kierownika budowy/robot stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji). h). W przypadku zmiany kierownika budowy/robót na wniosek Zamawiającego w przypadku, gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy, Wykonawca zobowiązany jest zmienić kierownika budowy/robot zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie. i). W przypadku zmiany kierownika budowy/robót, o których mowa w podpkt. g) i h) niniejszego paragrafu Umowy, nowy kierownik budowy/robót musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty. j). W przypadku zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. k). w przypadku zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, np. w przypadku zawarcia przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu. l) w przypadku zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego: 1) w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia lub jego części, lub 2) w celu dostosowania go do aktualnego zaawansowania realizacji przedmiotu zamówienia, Zmiana umowy może nastąpić również w przypadku : a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy b) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonania czynności, zmiana danych teleadresowych, określonych w niniejszej umowie. 13.4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. b) wystąpienia zmian parametrów projektowych opisanych w SIWZ dla wykonywanego obiektu, zmiany technologii wykonania, zastosowania rozwiązań zastępczych, zamiennych lub równoważnych które nie mogły być przewidziane przez Zamawiającego mimo dołożenia należytej staranności c) wystąpienia konieczności wykonania robót nie przewidzianych np. wystąpienie trudnych warunków terenowych w szczególności niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń itp. d) przedłużania się prac związanych z prowadzeniem badań archeologicznych e) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy trudności w uzyskaniu pozwoleń, decyzji, uzgodnień niezbędnych do realizacji umowy. f) w przypadku przestojów lub opóźnień w realizacji umowy wywołanych : prowadzonymi równolegle pracami budowlanymi lub montażowymi przez inne podmioty. g) w przypadku dopuszczonego prawem zlecenia robót dodatkowych, jeżeli terminy ich wykonania rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy h). w przypadku uzgodnienia miedzy Stronami skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy i) w przypadku wystąpienia siły wyższej zdefiniowanej w art. 1 umowy Termin wykonania zamówienia zostanie zmieniony odpowiednio o czas: a) wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne b) niezbędny do wprowadzenia zmian do projektu lub o czas konieczny dla wykonania przedmiotu umowy po wprowadzonych zmianach c) niezbędny do wykonania robót nie przewidzianych. d) wstrzymania robót ze względu na przedłużające się badania archeologiczne e) uzyskania niezbędnych do realizacji umowy pozwoleń, decyzji, uzgodnień. f). o okres opóźnienia spowodowany prowadzonymi równolegle pracami budowlanymi lub montażowymi przez inne podmioty. g) o okres opóźnienia spowodowany wykonywaniem robót dodatkowych h) o czas uzgodniony miedzy Stronami umowy. i) o okres opóźnienia spowodowany działaniami siły wyższej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22/09/2016, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI SZYCE
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na rzecz Urzędu Gminy Wielka Wieś
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2026 usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x2 dla jednostki OSP w Bębło
- Świadczenie usług komunikacyjnych w roku 2026 w zakresie transportu zbiorowego na terenie Gminy Wielka Wieś na trasie Czajowice -Bębło - Wierzchowie - Wielka Wieś - Szyce - Giebułtów.
więcej: przetargi SZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Warka
- Utworzenie 37 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Klęczany 1, polegające na przebudowie istniejącego budynku przedszkola na cele żłobka i przedszkola
- Rozbudowa budynku hali widowiskowo-sportowej o pomieszczenie magazynowe
- Część 1: Termomodernizacja przy ul. Aptecznej 1. Część 2: Termomodernizacja przy ul. Szkolnej 17. Poprawa efektywności energ. oraz warunków sanit. budynków wielorodzinnych w zasobach g. Zawiercie.
- "Przebudowa przepustu na Cieku od Broniny w msc. Radzanów gmina Busko-Zdrój"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla projektu "Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





