Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Puck: odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1430G poprzez powierzchniowe utrwalenie na odcinku Zakrzewo-Linia w km 2+150 do 4+260, długosci 1,750 km Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Pucku, do kontaktów: Krystian Kaleta - sprawy ogłoszeń Zdzisław Mrówka - sprawy merytoryczne, ul. Elizy Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 7743280, fax 058 7743293, e-mail: zdpuck@puck.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zd.puck.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:utrzymanie dróg powiatowych. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1430G poprzez powierzchniowe utrwalenie na odcinku Zakrzewo-Linia w km 2+150 do 4+260, długosci 1,750 km. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Odcinek drogi powiatowej nr 1430G Zakrzewo-Linia. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: pojedyńcze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową modyfikowaną lateksem na powierzchni 8812,75 m2, 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: - wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: -wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno 207,59 m2, -wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową średnioziarnistą 604Mg, -wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową gruboziarnistą 74Mg, -pojedyńcze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową modyfikowaną lateksem 8812,75 m2, -ścinanie poboczy mechanicznie przy średniej grubości do 10cm 2100m2, -uzupełnienie poboczy i zjazdów o nawierzchni żwirowej kruszywem kamiennym przy średniej grubosci 7cm 3500m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: W postępowaniu przetargowym jest wymagane wpłacenie wadium gotówką w wysokości 4.000,- zł na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Krokowej O/Puck nr 95834900020040152020000010 lub innej formie przewidzianej w ustawie PZP / dowód wpłaty należy załączyć do oferty /. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunek A. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej czynności lub działalności na podstawie art. 24 PZP. Warunek B1. Posiadanie potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zadania. Warunek B2. Posiadanie osób zdolnych do wykonania zadania. Warunek B3. posiadanie doświadczenia w wykjonywaniu robót drogowych o podobnym charakterze i złożoności. Warunek C. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonania zadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek A. - spełnia/nie spełnia. Warunek B1 i B2 - spełnia nie spełnia. Warunek B3.- oceniany będzie w skali 1-100 pkt.Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych robót drogowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówienia każda. Ocena dokonywana będzie następująco: wykonawca, który wykarze się największą ilością wykonanych robót j.w./min. co najmniej za 300 tys. PLN każda/ otrzyma 100 pkt., pozostali wykonawcy odpowiednio mniej. Ocena wykonawcy za ten warunek będzie liczba pkt. uzyskana wg wzoru: W= badana ilość robót/największą ilość robót x 100. Warunek C.- spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: - wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca Wykonawca winien mieć do dyspozycji minimum następujący sprzęt: samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym w ilości umożliwiającej ciągłą pracę układarki, układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych o szer. min 4 m z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy - 1 szt., walce statyczne samojezdne min. 2 szt., walec ogumiony 8-10 Mg - 1szt., szczotka mechaniczna - 1 szt., samojezdna zamiatarka mechaniczna z agregatem ssącym, otaczarka, frezarki drogowe umożliwiające frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno - 1 szt., równiarka - 1 szt., ładowarka - 1 szt., płytowa zagęszczarka wibracyjna - 1 szt., specjalistyczny zestaw zespolony skrapiarka + rozsypywacz grysu (kombajn) z elektronicznym sterowaniem wydatku emulsji i grysu, wykonawca winien posiadać własne zaplecze laboratoryjne lub mieć dostęp do usług laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzenia badań w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznych. - Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca winien mieć do dyspozycji min. 1 kierownika budowy legitymującego się posiadaniem ważnych uprawnień budowlanych w zakresie budowy dróg. Kierownik budowy winien posiadać aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego /zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z 2001 r. nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami/, winien posiadać doświadczenie zawodowe w realizacji podobnych robót /charakterze, złożoności i wartości/ min. 4 lata doświadczenia w realizacji robót j.w., w tym 1 rok na stanowisku kierownika budowy lub robót. - Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości / min. 300 tys. zł każda / oraz daty i miejsca wykonywania zadania. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, co najmniej na okres wykonywania zadania.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.06.2007, godzina 09:00, Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego w Pucku ul. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, pok. 21.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Remont sieci kanalizacji sanitarnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łebczu.
- Mechaniczna ścinka poboczy przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Puckiego w 2025 roku.
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych.
- Świadczenie usług odbioru i utylizacji odpadów medycznych
- Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przy żłobku w Starzynie.
- Dostawa sprzętu sportowego
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi na dz. nr 338/1 obręb Lubiatów
- Rozbudowa drogi gminnej nr 390303W Krzemień-Tończa (etap 2)
- Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Lasocin
- Wykonanie prac brukarskich na terenie Gminy Cybinka
- Poprawa przejezdności na drogach żwirowych i gruntowych na terenie Powiatu Białostockiego w 2025 r. z podziałem na 3 części
- Przebudowa drogi w miejscowości Dąbrówka Woźnicka - Stefanów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.