eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargPrzeprowadzenie diagnozy społeczno - zawodowej, zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w zakresie Treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz doradztwa zawodowego dla uczestników projektu systemowego pn. SZANSA NA AKTYWNOŚĆ Program aktywizacji społecznej i zawodowej mieszkańców miasta Nowy Targ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-22

Nowy Targ: Przeprowadzenie diagnozy społeczno - zawodowej, zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w zakresie Treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz doradztwa zawodowego dla uczestników projektu systemowego pn. SZANSA NA AKTYWNOŚĆ Program aktywizacji społecznej i zawodowej mieszkańców miasta Nowy Targ
Numer ogłoszenia: 30566 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kościuszki 8, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 18 266 25 93, faks 18 266 25 93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.nowytarg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie diagnozy społeczno - zawodowej, zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w zakresie Treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz doradztwa zawodowego dla uczestników projektu systemowego pn. SZANSA NA AKTYWNOŚĆ Program aktywizacji społecznej i zawodowej mieszkańców miasta Nowy Targ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, którego zadaniem będzie zorganizowanie i przeprowadzenie w okresie miesięcy: dla części I - luty 2013 r., dla części II - marzec - lipiec 2013 r., dla części III - kwiecień - lipiec 2013 r. Część I. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie diagnozy społeczno - zawodowej potrzeb ok. 50 osób będących klientami tut. Ośrodka Pomocy Społecznej - uczestników projektu systemowego SZANSA NA AKTYWNOŚĆ Program aktywizacji społecznej i zawodowej mieszkańców miasta Nowy Targ. Cel: przeprowadzenie diagnozy potrzeb uczestników projektu powinno umożliwić Zamawiającemu, jako realizatorowi projektu, określenie indywidualnej ścieżki wsparcia zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami uczestników. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do: a) opracowania autorskiego narzędzia do przeprowadzenia diagnozy potrzeb społeczno-zawodowych (psycholog i-lub doradca zawodowy), które powinno zawierać min.: informacje dotyczące kwalifikacji, doświadczenia zawodowego, dodatkowych umiejętności, zainteresowań, predyspozycji i oczekiwań, ograniczeń zdrowotnych, propozycji rozwiązania problemu, decyzji zawodowej, sytuacji rodzinnej i społecznej, mającej wpływ na powrót lub wejście na rynek pracy, datę przeprowadzenia diagnozy, b) do przekazania Zamawiającemu opinii o każdym zdiagnozowanym uczestniku projektu do 5 dni od daty przeprowadzonej diagnozy, zawierającej informacje dotyczące kwalifikacji, doświadczenia zawodowego, dodatkowych umiejętności, zainteresowań, predyspozycji i oczekiwań, ograniczeń zdrowotnych, propozycji rozwiązania problemu, decyzji zawodowej, sytuacji rodzinnej i społecznej, mającej wpływ na powrót lub wejście na rynek pracy, c) prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację usługi, zgodnie z wymogami Unii Europejskiej oraz dokumentacją PO KL, w szczególności: - prowadzenia listy obecności uczestników diagnozy (potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu). Część II. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie Treningu kompetencji i umiejętności społecznych. Warsztaty mają być realizowane dla ok 26 osób, skierowanych przez Zamawiającego z podziałem na dwie grupy. Program warsztatów powinien obejmować 76 godzin zajęć grupowych oraz 52 godziny zajęć indywidualnych, po 2 godziny zajęć indywidualnych na każdego uczestnika projektu i składać się z zajęć teoretycznych i ćwiczeń praktycznych, d) Okres realizacji warsztatów: I oraz II grupa - 11 marzec 2013 r. do 27 marzec 2013 r. - zajęcia grupowe, zajęcia indywidualne: od kwietnia 2013 r. do lipca 2013 r. e) Przez godziny dydaktyczne rozumie się: 45 min. zarówno dla zajęć teoretycznych, jak i praktycznych. f) Warsztaty będą odbywać się na terenie miasta Nowy Targ, w sali wskazanej przez Zamawiającego. g) Wykonawca musi posiadać odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, w tym: - aparaturę audiowizualną, - rzutnik pisma, - tablica flipchart, tablica naścienna lub tablica informacyjna (foliowo - magnetyczna). h) Wykonawca musi zabezpieczyć słuchaczom dostęp do materiałów tematycznie związanych z prezentowanym na zajęciach materiałem teoretycznym, w tym min. do: - zdjęć, plansz dydaktycznych oraz ilustracji; - zestawów foliogramów; - podręczników, czasopism i literatury fachowej oraz odpowiednich przepisów prawnych. i) Wykonawca jest zobowiązany zagwarantować uczestnikom warsztatów profesjonalne przygotowanie teoretyczno - praktyczne. j) Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określony w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. Nr 31 z 2006 r. Poz. 216 ). k) Warsztaty powinny zakończyć się wydaniem odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie przedmiotowego warsztatów tj. certyfikat lub zaświadczenie l) Specjaliści realizujący program merytoryczny powinni mieć praktyczną i teoretyczną wiedzę w zakresie prezentowanego tematu, wynikającą z wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji. m) Każdy uczestnik musi otrzymać na własność najpóźniej przed rozpoczęciem danego wykładu ( prezentacji, spotkania ) materiały merytoryczne, zawierające najważniejsze informacje omawiane na wykładzie. n) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić słuchaczom: barek kawowy tj./minimum: kawa, woda mineralna, herbata, ciastka itp. o) Zamawiający nie dopuszcza zlecenia realizacji zamówienia w całości lub w części podwykonawcom. p) Wykonawca odpowiedzialny będzie za: - przygotowanie szczegółowego konspektu do zajęć, - zapewnienie materiałów biurowych, eksploatacyjnych i dydaktycznych dla uczestników, - zapewnienie nadzoru nad organizacją warsztatów i realizacją programu merytorycznego, - ubezpieczenie uczestników warsztatów na okres jego trwania od następstw NW, - listy obecności, - sprawozdanie z realizacji zajęć, - CV oraz kwalifikacje osób prowadzących zajęcia, - oznaczenia materiałów szkoleniowych- materiały winny być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczeń projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, udostępniane przez Zamawiającego. Część III. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi pn. Doradztwo Zawodowe. Warsztaty mają być realizowane dla ok 22 osób, skierowanych przez Zamawiającego, z podziałem na dwie grupy. Program warsztatów powinien obejmować 36 godzin zajęć grupowych oraz 44 godziny zajęć indywidualnych, po 2 godziny zajęć indywidualnych na każdego uczestnika projektu, tj. po 22 godzin zajęć grupowych każda grupa (cykl 3 dniowy po 6 godzin dziennie), oraz 2 godziny/1 osobę zajęć indywidualnych (łącznie 80 godzin). q) Okres realizacji szkolenia: kwiecień 2013 r. - zajęcia grupowe, oraz w okresie od kwietnia do lipca 2013 r. - zajęcia indywidualne, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. r) Przez godziny dydaktyczne rozumie się: 45 min. zarówno dla zajęć teoretycznych, jak i praktycznych. s) Warsztaty będą odbywać się na terenie miasta Nowy Targ, w sali wskazanej przez Zamawiającego. t) Wykonawca musi posiadać odpowiednie oprzyrządowanie techniczne - aparaturę audiowizualną, - rzutnik pisma - tablica flipchart, tablica naścienna lub tablica informacyjna (foliowo - magnetyczna). u) Wykonawca musi zabezpieczyć słuchaczom dostęp do materiałów tematycznie związanych z prezentowanym na zajęciach materiałem teoretycznym, w tym min.: - zdjęć, plansz dydaktycznych oraz ilustracji; - zestawów foliogramów; - podręczników, czasopism i literatury fachowej oraz odpowiednich przepisów prawnych. v) Wykonawca jest zobowiązany zagwarantować uczestnikom warsztatów profesjonalne przygotowanie teoretyczno - praktyczne. w) Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określony w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. Nr 31 z 2006 r. poz. 216 ). x) Szkolenia powinny zakończyć się wydaniem odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia tj. certyfikat lub zaświadczenie. y) Specjaliści realizujący program merytoryczny powinni mieć praktyczną i teoretyczną wiedzę w zakresie prezentowanego tematu, wynikającą z wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji. z) Każdy uczestnik musi otrzymać na własność najpóźniej przed rozpoczęciem danego wykładu ( prezentacji, spotkania ) materiały merytoryczne, zawierające najważniejsze informacje omawiane na szkoleniu. aa) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić słuchaczom: barek kawowy tj./minimum: kawa, woda mineralna, herbata, ciastka itp. bb) Zamawiający nie dopuszcza zlecenia realizacji zamówienia w całości lub w części podwykonawcom. cc) Wykonawca odpowiedzialny będzie za: - przygotowanie szczegółowego konspektu do zajęć, - zapewnienie materiałów biurowych, eksploatacyjnych i dydaktycznych dla uczestników, - zapewnienie nadzoru nad organizacją warsztatów i realizacją programu merytorycznego, - ubezpieczenie uczestników warsztatów na okres jego trwania od następstw NW, - listy obecności, - sprawozdanie z realizacji zajęć, - CV oraz kwalifikacje osób prowadzących zajęcia, - oznaczenia materiałów szkoleniowych - materiały winny być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczeń projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, udostępniane przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, przeszkolił co najmniej, po 2 osoby dla każdej z części osobno (w zależności na jakie części zostanie złożona oferta).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje specjalistami posiadającymi wiedzę teoretyczną oraz przygotowanie praktyczne w zakresie tematyki zajęć.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1) formularze ofertowe, stanowiące załączniki nr 1 do SWIZ, 2) wykaz osób do kontaktu, /według załącznika nr 8 do SIWZ/ 3) wypełniony program szkoleniowy załącznik nr 9 do SIWZ (dla każdej części oddzielnie)

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1 - Cena - 60
    • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń objętych zamówieniem - 30
    • 3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: zaistnienie, po zawarciu umowy, w przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec, Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: - powódź, - pożar, i inne klęski żywiołowe, - zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, - nagłe załamanie warunków atmosferycznych, - nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, - promieniowanie lub skażenia. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia: - Powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; - Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu; - Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.nowytarg.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Targu, ul. Kościuszki nr 8, 34-400 Nowy Targ.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2013 godzina 14:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kościuszki 8 34 - 400 Nowy Targ w sekretariacie pokój nr 3.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.