To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Zielona Góra: Wykonanie robót budowlanych - remont pokrycia dachu i konstrukcji dachowej oraz
instalacji elektrycznej i p.poż. w budynku Miejskiego Przedszkola Nr 19 przy ul. Stefana
Batorego 53 w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 305616 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250250 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Nr 19, ul. Stefana Batorego 53, 65-735 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3299708, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych - remont pokrycia dachu i konstrukcji dachowej oraz instalacji elektrycznej i p.poż. w budynku Miejskiego Przedszkola Nr 19 przy ul. Stefana Batorego 53 w Zielonej Górze..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - remont pokrycia dachu i konstrukcji dachowej oraz instalacji elektrycznej i p.poż. w budynku Miejskiego Przedszkola Nr 19 przy ul. Stefana Batorego 53 w Zielonej Górze. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : 2.1. specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót ( STWiOR) tj. remontu dachu i instalacji elektrycznej i p.poż. stanowiącymi załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ oraz 2.2. projektem budowlanym stanowiącym załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ oraz 2.3. dokumentacja fotograficzną stanowiąca załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ oraz 2.4. rysunkami stanowiącymi załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ oraz 2.5. mapką stanowiącą załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1. Remont pokrycia dachu i konstrukcji dachowej: a. demontaż obróbek blachowych, rynien i rur spustkowych; b. rozebranie pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej, warstw papy i deskowania; c. wzmocnienie elementów więźby dachowej ; d. oczyszczenie powierzchni elementów więźby dachowej przy pomocy siekiery i szczotek stalowych oraz impregnacja; e. krycie dachu blachą cynkowo-tytanową; f. montaż okien połaciowych o funkcji oddymiającej oraz okna połaciowego wyłazowego; g. montaż rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich; h. naprawy gzymsów; i. czyszczenie i malowanie płotka kalenicowego; j. przemurowanie i tynkowanie kominków; k. izolacje termiczne połaci dachowych; l. wykonanie suchej zabudowy w miejscu okien oddymiających ze ścianek o klasie odporności ogniowej EI 60; ł. wykonanie instalacji odgromowej; m. porządkowanie terenu po wykonanych pracach. 3.2 Remont instalacji elektrycznej i p.poż: a. wymiana instalacji odgromowej; b. wymiana opraw na strychu; c. wykonanie instalacji słaboprądowej-oddymiania 4. Wykaz robót przewidzianych do remontu zgodnie z zaleceniami Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków 5. Wyszczególnienie prac zawierają przedmiary robót ( dachu, instalacji elektrycznej i p.poż.) stanowiące załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 7. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; b. pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; c. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; d. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; e. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; f. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ; g. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; h. wykonanie przedmiotu umowy z należytą starannością , zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi , zasadami sztuki budowlanej , ofertą i etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 8. Wszystkie materiały muszą posiadać stosowne certyfikaty lub aprobaty techniczne. 9. Utylizacja odpadów - zgodnie z wytycznymi zawartymi w STWiOR i ogólnymi przepisami. 10. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu ( mapka załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 197941.16 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Remontowo-Budowlany Maciej Jakuboszczak, ul.Kwiatowa 21, 64-225 Kopanica, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 197.941,16
- Oferta z najniższą ceną: 197.941,16 oferta z najwyższą ceną: 197.941,16
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Wymiana instalacji odgromowej na dachu Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze przy ulicy Spokojnej 1
- Dostawa sprzętu komputerowego finansowanego w ramach projektu FAMI.02.01-IZ.00-0020/24 FAMI.02.01-IZ.00-0020/24 pt. "Akcja - Migracja. Lubuskie Centrum Integracji Cudzoziemców"
- Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno - pedagogicznej dla uczestników stacjonarnych ośrodków szkolenia i wychowania Lubuskiej WK OHP
- Remont drogi wojewódzkiej nr 296 na odc. od skrzyżowania z DG nr 001874F do węzła A18 w km 38+658 - 38+743
- Usługa doradztwa specjalistycznego w zakresie tworzenia i funkcjonowania CUS
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu gminy Oława wraz z zagospodarowaniem przyjętych odpadów
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej Szkoły Podstawowej w Łąkcie Górnej poprzez adaptację budynku dydaktycznego Nr 4
- "Modernizacja sanitariatów damskich i męskich piętra pierwszego i drugiego w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie - II postępowanie"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Remont korytarza na I piętrze internatu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach
- Budowa oświetlenia na ul. Weteranów w Strzelinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.