Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-20
Koszęcin: Remont dojazdów pożarowych: drogi w oddz.52 w Leśnictwie Kalina, L3/108 w Leśnictwach Trójca i Brusiek, L3/65 w Leśnictwie Cieszowa, L3 w Leśnictwie, drogi KALECKIEJ w Leśnictwach Piasek i Kalety, L3/233 w Leśnictwie Kalety.
Numer ogłoszenia: 305564 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koszęcin , ul. Sobieskiego 1, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, tel. 034 3524525, 3524526, 3524527, faks 034 3576259.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/koszecin
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dojazdów pożarowych: drogi w oddz.52 w Leśnictwie Kalina, L3/108 w Leśnictwach Trójca i Brusiek, L3/65 w Leśnictwie Cieszowa, L3 w Leśnictwie, drogi KALECKIEJ w Leśnictwach Piasek i Kalety, L3/233 w Leśnictwie Kalety..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont w/w dróg leśnych zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót zakończony geodezyjnym pomiarem powykonawczym i sporządzeniem mapy zasadniczej oraz sporządzeniem pozytywnej opinii przez biegłego ds. p.poż. w zakresie zgodności dróg z obowiązującymi przepisami dla dojazdów pożarowych w lasach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: - zadanie 1 - 15000,00 PLN - zadanie 2 - 15000,00 PLN Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a/.pieniądzu, b/.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/.gwarancjach bankowych, d/.gwarancjach ubezpieczeniowych, e/.poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej winno ono być wpłacone przelewem z konta wykonawcy na konto zamawiającego w BGŻ S.A. Oddział Operacyjny w Częstochowie nr 80203000451110000001908110 tak aby pieniądze znalazły się na koncie zamawiającego najpóźniej w dniu 4.09.2012 r. do godz. 8:00.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania przedstawionych warunków nastąpi na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : - umowę i pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) - jeżeli dotyczy - wykaz minimum 3 wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością (każda oddzielnie) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty związane z budową i utrzymaniem dróg), z podaniem ich wartości, zakresu, czasu wykonania wraz z potwierdzeniem, że te roboty zostały wykonane z należytą starannością (referencje), - informacja o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z oświadczeniami o posiadaniu wymaganych uprawnień oraz podstaw dysponowania nimi przez Wykonawcę. Ocena spełniania przedstawionych warunków nastąpi na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : - informacja o sprzęcie jakim będzie dysponował Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia wraz z podstawą dysponowania. Ocena spełniania przedstawionych warunków nastąpi na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : - informacja o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z oświadczeniami o posiadaniu wymaganych uprawnień oraz podstaw dysponowania nimi przez Wykonawcę. Ocena spełniania przedstawionych warunków nastąpi na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - kopię dowodu wpłaty wadium w przypadku składania wadium w formie wskazanej w rozdz. VIII pkt. 2 lit. a/ lub oryginał dowodu wniesienia wadium jeżeli jest ono wnoszone w formie wskazanej w pkt. 2 lit. b - e. - polisę lub inny dokument potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż wartość brutto złożonej oferty. Ocena spełniania przedstawionych warunków nastąpi na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadkach: - wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, utrudniających wykonanie przedmiotu zamówienia w ustalonych terminach, - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia, - ustawowej zmiany podatku VAT, - przyczyn wynikających ze zmiany sytuacji finansowej w następstwie np. opracowania planów oszczędnościowych, niekorzystnych prognoz ekonomicznych w gospodarce w szczególności na rynku surowca drzewnego, utraty płynności finansowej a w następstwie powyższego konieczność redukcji zakresu rzeczowego, czego nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia przetargu lub zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/koszecin
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Koszęcin, ul.Sobieskiego 1, 42-286 Koszęcin..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2012 godzina 08:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Koszęcin, ul.Sobieskiego 1, 42-286 Koszęcin..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie planowane do realizacji z funduszy Unii Europejskiej udzielanych przez ARiMR w ramach schematu II:Wprowadzanie elementów zapobiegawczych na terenach zaliczonych do dwóch najwyższych kategorii zagrożenia pożarowego, działania: Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzenie instrumentów zapobiegawczych, osi 2: Poprawa środowiska naturalnego i obszarów wiejskich, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dróg: w oddz.52 w Leśnictwie Kalina, L3/108 w Leśnictwach Trójca i Brusiek, L3/65 w leśnictwie Cieszowa, L3 w leśnictwie Zielona..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont w/w dróg leśnych zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załączniki do SIWZ zakończony geodezyjnym pomiarem powykonawczym i sporządzeniem mapy zasadniczej oraz sporządzeniem pozytywnej opinii przez biegłego ds. p.poż. w zakresie zgodności dróg z obowiązującymi przepisami dla dojazdów pożarowych w lasach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg: drogi KALECKIEJ w Leśnictwach Piasek i Kalety, L3/233 w Leśnictwie Kalety..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont w/w dróg leśnych zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załączniki do SIWZ zakończony geodezyjnym pomiarem powykonawczym i sporządzeniem mapy zasadniczej oraz sporządzeniem pozytywnej opinii przez biegłego ds. p.poż. w zakresie zgodności dróg z obowiązującymi przepisami dla dojazdów pożarowych w lasach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KOSZĘCIN
- Cyberbezp. Gm. K-cin -Zakup agregatu prądot. w ram. proj. grant. ,,Cyberbezpieczny Samorząd'' oraz "Dost. agregat. prądotwórczych" w ram. Progr. Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- ,,Modernizacja i budowa oświetlenia ulic na terenie Gminy Koszęcin''
- Bieżąca naprawa dróg leśnych wykonanych z kruszywa metodą rewitalizacji nawierzchni w Nadleśnictwie Koszęcin w 2025 roku
więcej: przetargi KOSZĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr DG112401E w Tworowicach
- Remont dróg gminnych utwardzonych w Morzyczynie i Zieleniewie
- "Remont drogi gminnej położonej na dz. nr ewid. 149 w m. Młyny gmina Busko-Zdrój od km 0+000 do km 0+890, nawalny deszcz 05.06.2025 r."
- Odbudowa PSZOK w Marcinowicach, dz. nr 258/2
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich w roku 2025, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - OT Głubczyce
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4104S tj. ul. Powstańców Śląskich w Studzionce
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.