eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa zestawów komputerowych i oprogramowania dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-24

Warszawa: Dostawa zestawów komputerowych i oprogramowania dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
Numer ogłoszenia: 305412 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych , ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 542 20 00, faks 0-22 698 31 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mazowia.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych i oprogramowania dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych i oprogramowania dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 193.000,00 Euro).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena opisu sposobu spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję Przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń oraz pełnomocnictw przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W Części 1 przedmiotu umowy o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują co najmniej 2 (dwie) dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na dostawie sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 40.000,00 zł. netto każda (słownie: czterdzieści tysięcy zł. netto); 2. W Części 2 przedmiotu umowy o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują co najmniej 2 (dwie) dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na dostawie licencji na oprogramowanie o wartości co najmniej 40.000,00 zł. netto każda (słownie: czterdzieści tysięcy zł. netto); 3. W Części 3 przedmiotu umowy Zamawiający nie dokonuje rozszerzonego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku wiedzy i doświadczenia; 4. Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia zobowiązani są do przedłożenia dokumentów potwierdzających, iż zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na dostawie sprzętu i oprogramowania komputerowego, każde o wartości minimalnej będącej sumą wartości z poszczególnych Części na które składana jest oferta, tj.: a) jeżeli Wykonawca ubiega się o zamówienie w Części 1 i Części 2 zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające, iż zrealizował co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na dostawie sprzętu i oprogramowania komputerowego, każde o wartości co najmniej 80.000,00 zł. (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł.); b) jeżeli Wykonawca ubiega się o zamówienie w Części 1 i Części 3 zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające, iż zrealizował co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na dostawie sprzętu i oprogramowania komputerowego, każde o wartości co najmniej 40.000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy zł.); c) jeżeli Wykonawca ubiega się o zamówienie w Części 2 i Części 3 zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające, iż zrealizował co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na dostawie oprogramowania komputerowego, każde o wartości co najmniej 40.000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy zł.); 5. Ocena opisu sposobu spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję Przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń oraz pełnomocnictw przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W Części 1 przedmiotu umowy o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, umożliwiającym dostarczenie sprzętu komputerowego (zestawów komputerowych) odpowiadającego wymaganiom technicznym i jakościowym postawionym przez Zamawiającego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, w szczególności w § 3 - Część 1, poz. 2 - Chipset, poz. 10 - Karta graficzna, poz. 17 - Monitor, poz. 21 - Atesty i certyfikaty Załącznika nr 2 do SIWZ; 2. Ocena opisu sposobu spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję Przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń oraz pełnomocnictw przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena opisu sposobu spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję Przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń oraz pełnomocnictw przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena opisu sposobu spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję Przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń oraz pełnomocnictw przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    1. W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę w Części 1 przedmiotu zamówienia poświadczonych za zgodność z oryginałem kserokopii atestów i certyfikatów o których mowa w Załączniku nr 2 do SIWZ, § 3, Część 1, pozycja: 17 - Monitor; pozycja: 21 - Atesty i certyfikaty oraz poświadczonych za zgodność z oryginałem kserokopii atestów i certyfikatów, które posiada zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt a których nie wymienił Zamawiający określając wymagane parametry sprzętu komputerowego lub innych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających posiadanie w/w atestów i certyfikatów. Wykonawcy przedstawią informacje zgodnie z wymogami określonymi w § 5 ust. 1 pkt 3 SIWZ oraz § 5 ust. 1 Rozporządzenia. 2. W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę w Części 1 przedmiotu zamówienia, w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu komputerowego o parametrach równoważnych do podanych przez Zamawiającego w szczególności w pozycjach: 2 - Chipset; 10 - Karta graficzna, Zamawiający żąda dołączenia do złożonej oferty testów i tabel porównawczych funkcjonalności o których mowa w § 2 Załącznika nr 2 do SIWZ. Wykonawcy przedstawią informacje zgodnie z wymogami określonymi w § 5 ust. 1 pkt 2 SIWZ oraz § 5 ust. 1 Rozporządzenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia pisemnego oświadczenia o spełnianiu wszystkich warunków udziału w postępowaniu którego wzór stanowi Załączniki nr 4A SIWZ. 2. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wypełnionego zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego Formularza oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy zgodnie z art. 144 ustawy p.z.p. w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia. Warunkiem zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest: a) wydłużenie terminu w stosunku do terminu określonego w umowie o czas niezbędny na zrealizowanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością zgodnie z warunkami określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia; b) wydłużenie terminu w stosunku do terminu określonego w umowie w związku z działaniem siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć; c) wydłużenie terminu w stosunku do terminu określonego w umowie w związku z nadzwyczajnymi zdarzeniami gospodarczymi niezależnymi od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy; d) wydłużenie terminu w stosunku do terminu określonego w umowie w związku z decyzjami Zarządu lub Członków Zarządu Województwa Mazowieckiego mającymi wpływ na zapotrzebowanie Zamawiającego na sprzęt i oprogramowanie komputerowe, a których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy; e) wydłużenie terminu w stosunku do terminu określonego w umowie w związku z postulatami osób trzecich innych niż wymienione w pkt d) mającymi wpływ na zapotrzebowanie Zamawiającego na sprzęt i oprogramowanie komputerowe, a których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy; f) wydłużenie terminu w stosunku do terminu określonego w umowie w związku z istotnymi zmianami w dokumentach programowych i wytycznych dotyczących funduszy europejskich, w szczególności zmiany w zakresie logotypów oraz opisu finansowania, mającymi wpływ termin realizacji przedmiotu zamówienia; Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia nie mogą spowodować zwiększenia ceny za realizację przedmiotu zamówienia, nie mogą wpłynąć na jakość realizowanego zamówienia oraz nie mogą spowodować zmian innych warunków realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy zgodnie z art. 144 ustawy p.z.p. w zakresie specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu komputerowego wyłącznie, jeżeli jednocześnie spełnione zostaną poniższe warunki: a) zmiany o których mowa nie wpłyną na zwiększenie ceny zaproponowanej w ofercie Wykonawcy; b) zmiany o których mowa nie wpłyną na wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, który Zamawiający określił na 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dla Części 1 przedmiotu zamówienia oraz na 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dla Części 2 i Części 3 przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 2. c) zmiany o których mowa nie wpłyną niekorzystnie na parametry techniczne zaoferowanego sprzętu komputerowego; d) Wykonawca udokumentuje, iż już po podpisaniu umowy z Zamawiającym sprzęt komputerowy zaoferowany w ofercie Wykonawcy został wycofany z produkcji przez jego producenta. 3. Opisane zmiany muszą być pisemnie zaakceptowane przez Zamawiającego i Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mazowia.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, Piętro II, pokój 240.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, Parter, Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający przewiduje testy oferowanego sprzętu i oprogramowania (dotyczy Części 1 przedmiotu zamówienia): a) Komisja przetargowa, po dokonaniu formalnej oceny ofert zaprosi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu w Części 1 przedmiotu zamówienia do przedstawienia oferowanego sprzętu i oprogramowania do testów potwierdzających spełnianie wymagań jakościowych opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ. b) Wykonawcy będą zobowiązani do przygotowania oferowanego sprzętu i oprogramowania zaoferowanego w Części 1 przedmiotu zamówienia w celu przeprowadzenia testów technicznych potwierdzających spełnianie wymagań jakościowych na wezwanie Zamawiającego, w terminie do 7 dni od daty otrzymania wezwania. c) Elementy oferowanego sprzętu i oprogramowania zaoferowanego w Części 1 przedmiotu zamówienia i dostarczonego na czas testów muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną opisaną w Załączniku nr 2 do SIWZ. Do powyższych testów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć takie elementy oferowanego sprzętu i oprogramowania, które umożliwią przeprowadzenie testów jakościowych potwierdzających posiadanie wymaganych funkcjonalności. d) Ocena spełniania wymaganych warunków przez zaoferowany sprzęt komputerowy zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. Z oceny merytorycznej zostanie sporządzony protokół oceny oferty. 2. Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 oraz ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy. Szczegółowe wymagania w zakresie Częsci 1 Zamawiający opisał w par. 3, pkt 1 (Część 1) Załącznika nr 2 do SIWZ (Szczegółowego Opiu Przedmiotu Zamówienia). Wartość zamówienia w Części 1 nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 193.000,00 Euro).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie. Szczegółowe wymagania w zakresie Częsci 2 Zamawiający opisał w par. 3, pkt 2 (Część 2) Załącznika nr 2 do SIWZ (Szczegółowego Opiu Przedmiotu Zamówienia). Wartość zamówienia w Części 2 nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 193.000,00 Euro).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oprogramowanie wspierające administrację.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie wspierające administrację. Szczegółowe wymagania w zakresie Częsci 3 Zamawiający opisał w par. 3, pkt 3 (Część 3) Załącznika nr 2 do SIWZ (Szczegółowego Opiu Przedmiotu Zamówienia). Wartość zamówienia w Części 3 nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 193.000,00 Euro).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.