eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup wraz z dostawą- Część 1myjni do dezynfekcji i sterylizacji sprzętu endoskopowego przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Gastroenterologii, Hepatologii i Chorób Zakaźnych oraz Oddziału Klinicznego Kliniki Chirurgii Ogólnej i Gastroenterologicznej, -

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-04

Kraków: Zakup wraz z dostawą: - Część 1: myjni do dezynfekcji i sterylizacji sprzętu endoskopowego przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Gastroenterologii, Hepatologii i Chorób Zakaźnych oraz Oddziału Klinicznego Kliniki Chirurgii Ogólnej i Gastroenterologicznej, - Część 2: bronchofiberoskopu przeznaczonego dla Oddziału Klinicznego Kliniki Alergii, Immunologii i Pulmonologii, - Część 3: zestawu bronchofiberoskopów przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Kliniki Ginekologii, Położnictwa i Onkologii.
Numer ogłoszenia: 3053 - 2008; data zamieszczenia: 04.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, fax 012 424 71 22, 012 424 71 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą: - Część 1: myjni do dezynfekcji i sterylizacji sprzętu endoskopowego przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Gastroenterologii, Hepatologii i Chorób Zakaźnych oraz Oddziału Klinicznego Kliniki Chirurgii Ogólnej i Gastroenterologicznej, - Część 2: bronchofiberoskopu przeznaczonego dla Oddziału Klinicznego Kliniki Alergii, Immunologii i Pulmonologii, - Część 3: zestawu bronchofiberoskopów przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Kliniki Ginekologii, Położnictwa i Onkologii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą: - Część 1: myjni do dezynfekcji i sterylizacji sprzętu endoskopowego przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Gastroenterologii, Hepatologii i Chorób Zakaźnych oraz Oddziału Klinicznego Kliniki Chirurgii Ogólnej i Gastroenterologicznej, - Część 2: bronchofiberoskopu przeznaczonego dla Oddziału Klinicznego Kliniki Alergii, Immunologii i Pulmonologii, - Część 3: zestawu bronchofiberoskopów przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Kliniki Ginekologii, Położnictwa i Onkologii. Wartość zamówienia wynosi: 383200 zł

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.87.10.00 - Urządzenia dezynfekujące Kod CPV wg słownika 2008: 39.33.00.00 - Urządzenia dezynfekujące Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Oświadczenie - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2A do specyfikacji - oświadczenie wykonawcy) albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do specyfikacji - oświadczenie pełnomocnika). 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 3.1. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Parametry techniczne i eksploatacyjne - 30
  • 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.su.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie ze strony: http://przetargi.su.krakow.pl lub odpłatnie (10 zł) w Dziale Zamówień Publicznych Szpitala Uniwersyteckiego, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą myjni do dezynfekcji i sterylizacji sprzętu endoskopowego przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Gastroenterologii, Hepatologii i Chorób Zakaźnych oraz Oddziału Klinicznego Kliniki Chirurgii Ogólnej i Gastroenterologicznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą myjni (2 szt.) do dezynfekcji i sterylizacji sprzętu endoskopowego przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Gastroenterologii, Hepatologii i Chorób Zakaźnych oraz Oddziału Klinicznego Kliniki Chirurgii Ogólnej i Gastroenterologicznej. Wartość zamówienia: 233800 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.87.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Parametry techniczne i eksploatacyjne - 30
    • 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą bronchofiberoskopu przeznaczonego dla Oddziału Klinicznego Kliniki Alergii, Immunologii i Pulmonologii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą bronchofiberoskopu przeznaczonego dla Oddziału Klinicznego Kliniki Alergii, Immunologii i Pulmonologii. Wartość zamówienia: 74700 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Parametry techniczne i eksploatacyjne - 30
    • 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą zestawu bronchofiberoskopów przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Kliniki Ginekologii, Położnictwa i Onkologii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą zestawu bronchofiberoskopów przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Kliniki Ginekologii, Położnictwa i Onkologii. Wartość zamówienia: 74700 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Parametry techniczne i eksploatacyjne - 30
    • 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.