Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-04
Kraków: Zakup wraz z dostawą:
- Część 1: myjni do dezynfekcji i sterylizacji sprzętu endoskopowego przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Gastroenterologii, Hepatologii i Chorób Zakaźnych oraz Oddziału Klinicznego Kliniki Chirurgii Ogólnej i Gastroenterologicznej,
- Część 2: bronchofiberoskopu przeznaczonego dla Oddziału Klinicznego Kliniki Alergii, Immunologii i Pulmonologii,
- Część 3: zestawu bronchofiberoskopów przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Kliniki Ginekologii, Położnictwa i Onkologii.
Numer ogłoszenia: 3053 - 2008; data zamieszczenia: 04.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, fax 012 424 71 22, 012 424 71 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą: - Część 1: myjni do dezynfekcji i sterylizacji sprzętu endoskopowego przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Gastroenterologii, Hepatologii i Chorób Zakaźnych oraz Oddziału Klinicznego Kliniki Chirurgii Ogólnej i Gastroenterologicznej, - Część 2: bronchofiberoskopu przeznaczonego dla Oddziału Klinicznego Kliniki Alergii, Immunologii i Pulmonologii, - Część 3: zestawu bronchofiberoskopów przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Kliniki Ginekologii, Położnictwa i Onkologii..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą: - Część 1: myjni do dezynfekcji i sterylizacji sprzętu endoskopowego przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Gastroenterologii, Hepatologii i Chorób Zakaźnych oraz Oddziału Klinicznego Kliniki Chirurgii Ogólnej i Gastroenterologicznej, - Część 2: bronchofiberoskopu przeznaczonego dla Oddziału Klinicznego Kliniki Alergii, Immunologii i Pulmonologii, - Część 3: zestawu bronchofiberoskopów przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Kliniki Ginekologii, Położnictwa i Onkologii. Wartość zamówienia wynosi: 383200 zł
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.87.10.00 - Urządzenia dezynfekujące Kod CPV wg słownika 2008: 39.33.00.00 - Urządzenia dezynfekujące Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Oświadczenie - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2A do specyfikacji - oświadczenie wykonawcy) albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do specyfikacji - oświadczenie pełnomocnika). 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 3.1. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Parametry techniczne i eksploatacyjne - 30
- 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.su.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie ze strony: http://przetargi.su.krakow.pl lub odpłatnie (10 zł) w Dziale Zamówień Publicznych Szpitala Uniwersyteckiego, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą myjni do dezynfekcji i sterylizacji sprzętu endoskopowego przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Gastroenterologii, Hepatologii i Chorób Zakaźnych oraz Oddziału Klinicznego Kliniki Chirurgii Ogólnej i Gastroenterologicznej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą myjni (2 szt.) do dezynfekcji i sterylizacji sprzętu endoskopowego przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Gastroenterologii, Hepatologii i Chorób Zakaźnych oraz Oddziału Klinicznego Kliniki Chirurgii Ogólnej i Gastroenterologicznej. Wartość zamówienia: 233800 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.87.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Parametry techniczne i eksploatacyjne - 30
- 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą bronchofiberoskopu przeznaczonego dla Oddziału Klinicznego Kliniki Alergii, Immunologii i Pulmonologii..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą bronchofiberoskopu przeznaczonego dla Oddziału Klinicznego Kliniki Alergii, Immunologii i Pulmonologii. Wartość zamówienia: 74700 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Parametry techniczne i eksploatacyjne - 30
- 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą zestawu bronchofiberoskopów przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Kliniki Ginekologii, Położnictwa i Onkologii..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą zestawu bronchofiberoskopów przeznaczonych dla Oddziału Klinicznego Kliniki Ginekologii, Położnictwa i Onkologii. Wartość zamówienia: 74700 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Parametry techniczne i eksploatacyjne - 30
- 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 418.2025 Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu pozyskanie, przetwarzanie i modelowanie 3d chmur punktów pochodzących z naziemnego oraz lotniczego skanowania laserowego
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 9 PAKIETÓW
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno - transportową RT z lekarzem (typ S) i karetką bariatryczną
- Sprzątanie budynków KW PSP w Krakowie
- Dostawy albumin
- Sprzedaż paliw silnikowych, tj. benzyn bezołowiowych i oleju napędowego oraz akcesoriów samochodowych oraz usługa zewnętrznego mycia samochodów służbowych w latach 2026-2027
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 - II postępowanie
- "Zakup i dostawa zestawu asenizacyjnego: ciągnika 4x4 wraz z beczką asenizacyjną na potrzeby sieci kanalizacyjnej".
- Zakup urządzenia do dekontaminacji i dezynfekcji wielkopowierzchniowych w zakresie ochrony ludności
- "Zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i zapewnienia ciągłości dostaw" określonych w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025
- Zakup i dostawa samojezdnego ciągniczka wraz z wyposażeniem do odśnieżania dla ZSCKR w Sędziejowicach
- Dostawa sprzętu rolniczego
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





