Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-07
Lubin: dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 30525 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Gen.Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 76 8401 738, faks 76 8401 740.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rcz.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 3 siwz tj. Formularzu cenowym ( specyfikacji ilościowo - asortymentowej )..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom, Zamawiający zastrzega sobie ( po terminie składania ofert ) możliwość żądania próbek, ulotek, stron katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających wymagany opis przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Załącznik Nr 3 ( specyfikacja ilościowo - asortymentowa ) b)Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty. c)dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w sytuacji, gdy zmiana w trakcie realizacji umowy będzie dotyczyła: a)promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy, b)ilościowych zmian poszczególnych pozycji asortymentowych, do wartości zastrzeżonej w § 4 umowy, c)zmiany asortymentu wyrobów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę i spełniających wymagania Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rcz.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Dział Zamówień Publicznych, pok. 206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Dział Zamówień Publicznych, pok. 206.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Folia operacyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przylepce opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przylepce chirurgiczne i opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jałowe opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opatrunki hydrowłókniste i hydrokoloidowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 13 pozycji, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przylepce na tkaninie, włókninie z klejem, z opatrunkiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przylepce na tkaninie i włókninie z klejem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Bakteriobójczy opatrunek sterylny do mocowania cewników centralnych z hydrożelem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Plaster jałowy hypoalergiczny włókninowy z klejem akrylowym, do mocowania kaniul.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Opaski dziane podtrzymujące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Opaski elastyczne tkane z zapinką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Opaski gipsowe i syntetyczne podkłady podgipsowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Siatki elastyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Tupfery z gazy 17-to nitkowe ( kule ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Tupfery z gazy 17-to nitkowe ( fasola ) i ( kule ) z nitką radiacyjną..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Kompresy bawełn. gaz. niester. z gazy 17-to nitk. 12 warstw..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Kompresy wyjałowione 17-to nitk. 8 warstw..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Kompresy bawełn. gaz. niester. z gazy 17-to nitk. 16 warstw. z nit. radiac, bez nitki i kompresy wyjałowione absorbujące..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Antybakteryjny opatrunek do drenów i cewników dożylnych absorbujący wydzieliny - płatek kilkuwarstwowy i antybakteryjny opatrunek piankowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wata celulozowa (rolki), higieniczna i wata opatrunkowa bawełniano - wiskozowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pieluchomajtki large, medium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pieluchomajtki i podkłady ginekologiczne niejałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Podkłady higieniczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Jałowe zestawy zabiegowe i do zmiany opatrunku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Gazy opatrunkowe niejałowe, wyjałowione i serwety operacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Chusta trójkątna bawełniana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- USŁUGI UBEZPIECZENIOWE NA RZECZ GMINY LUBIN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 01.01.2026 - 31.12.2026.
- Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym z usługami opiekuńczymi dla podopiecznych MOPS w Lubinie.
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki 20/61 ul. Andromedy w Osieku.
- Zakup i dostawa koparko - ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- "ŚWIADCZENIE USŁUG DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA OCZYSZCZANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LUBINIE W ZAKRESIE UBEZPIECZEŃ"
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2026r.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





