eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup sprzętu medycznego III dla SP ZOZ MSW w Katowicach Nr ref. 23/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-31

Katowice: Zakup sprzętu medycznego III dla SP ZOZ MSW w Katowicach Nr ref. 23/13
Numer ogłoszenia: 305166 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Katowicach im. sierż. Grzegorza Załogi , ul. Głowackiego 10, 40-052 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 7827333, faks 32 7827333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmsw.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu medycznego III dla SP ZOZ MSW w Katowicach Nr ref. 23/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Katowicach sprzętu i aparatury medycznej w postaci: 1 sztuki Kolonoskopu z wyposażeniem 1 sztuki Automatycznej myjka do kolonoskopu z torem wizyjnym zwanego dalej urządzeniami. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: Część 1 - Dostawa 1 sztuki Kolonoskopu z wyposażeniem Część 2 - Dostawa 1 sztuki Automatycznej myjki do kolonoskopu z torem wizyjnym Oznaczenie kodu CPV: 33168000-5 Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania techniczne i jakościowe, odrębnie dla każdej części zamówienia, określone zostały w Szczegółowych wymaganiach technicznych i jakościowych stanowiących załączniki 1.1., 1.2 Wymagania techniczne i jakościowe dotyczące wszystkich 2 części zamówienia. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012 lub 2013) kompletne i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczona dokumentacja użytkowa urządzeń musi być napisana w języku polskim. Oferowane przedmioty muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy o wyrobach medycznych. Gwarancja i serwis: okres gwarancji - minimum 24 miesiące, w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w przedmiocie umowy Wykonawca zobowiązuje się w terminie 2 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia do ich bezwzględnego i bezpłatnego usunięcia lub wymiany każdego z elementów, podzespołów lub zespołów dostarczonego urządzenia, które uległy uszkodzeniu z przyczyn wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych, łącznie z ewentualnym transportem przedmiotu umowy do serwisu, miejsce wykonania napraw gwarancyjnych - wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, w szczególnych przypadkach za zgodą Zamawiającego, u Wykonawcy, jeżeli naprawa sprzętu będzie wymagała wysyłki do wskazanego przez Wykonawcę serwisu, Wykonawca jest zobowiązany ponieść koszty transportu w obie strony. jeżeli termin usunięcia wad, usterek przekraczać będzie okres 2 dni robocze, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na ten czas sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych, w przypadku trzech napraw w okresie gwarancji wykonawca wymieni (dostarczy) nowy sprzęt o parametrach zaoferowanych bądź lepszych, na stałe, tj. wymiana sprzętu w przypadku kolejnej awarii po wcześniejszym wykonaniu trzech napraw, w okresie gwarancji Wykonawca zapewni przeprowadzenie bezpłatnych przeglądów w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, okres gwarancji biegnie na nowo dla elementów wymienionych, Dostawa zostanie zrealizowana przez Wykonawcę własnym transportem na jego ryzyko i koszt w dni robocze w godzinach od 7:30 - 14:00. O konkretnym dniu i godzinie realizacji dostawy wykonawca zawiadomi Zamawiającego drogową e-mailową lub faksem minimum na dwa dni robocze przed planowaną dostawą..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych wymagań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełnione Specyfikacje Ofertowe - odpowiednio załączniki nr 8.1., 8.2. do SIWZ w zależności od tego na ile części zamówienia Wykonawca składa ofertę. 2. Dokumenty zawierające dane techniczne i jakościowe oferowanych urządzeń - katalogi, specyfikacje techniczne producenta (dokumenty muszą potwierdzać, że oferowane urządzenia spełniają wymagania techniczne określone przez Zamawiającego). 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków technicznych, jakościowych i gwarancji dotyczących przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone urządzenia odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (dokument musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w pkt. 4.3 SIWZ - Oferowane przedmioty muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy o wyrobach medycznych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmsw.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Katowicach, Dział Organizacyjno-Prawny i Zamówień Publicznych, ul. Kilińskiego 42, 40-052 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Katowicach, Dział Organizacyjno-Prawny i Zamówień Publicznych, ul. Kilińskiego 42, 40-052 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.