eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZorganizowanie imprezy choinkowej dla 500 osobowej grupy dzieci w wieku 6 - 12 lat, podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Warszawa: Zorganizowanie imprezy choinkowej dla 500 osobowej grupy dzieci w wieku 6 - 12 lat, podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 305153 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258033 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Falęcka 10, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8494466, 8495887, 6468299, faks 022 8494468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie imprezy choinkowej dla 500 osobowej grupy dzieci w wieku 6 - 12 lat, podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie imprezy choinkowej dla 500 osobowej grupy dzieci w wieku 6-12 lat, podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. Przedmiot zamówienia obejmuje: - zorganizowanie 3 godzinnej imprezy choinkowej oraz; - przygotowanie 500 paczek świątecznych dla dzieci. Impreza choinkowa skierowana jest do 500 osobowej grupy dzieci w wieku 6-12 lat, pochodzących z rodzin mieszkających na terenie Dzielnicy Mokotów, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej. 1. Termin realizacji Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia to: 13.12.2008r. 2. Miejsce realizacji Zamawiający preferuje zorganizowanie imprezy choinkowej w (centrum zabaw dla dzieci). Ze względu na miejsce zamieszkania dzieci, Zamawiający przewiduje zorganizowanie ww. imprezy na terenie Dzielnicy Mokotów. W przypadku zorganizowania imprezy poza Dzielnicą Mokotów, Zamawiający wymaga od Wykonawcy zorganizowania przewozu dzieci z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca organizacji imprezy oraz z powrotem. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił dostęp do wszystkich sal oraz bezpłatnego korzystania z urządzeń rekreacyjnych (np. automatów do gier, torów do gry w kręgle itp.) znajdujących się na terenie centrum zabaw. Jeśli na terenie zorganizowania imprezy choinkowej znajduje się miejsce, w którym sprzedawany lub wystawiony jest alkohol, Zamawiający żąda od Wykonawcy, aby na czas realizacji przedmiotu zamówienia nie sprzedawano jak również nie podawano napojów alkoholowych, zaś wystawiony asortyment powinien być niedostrzegalny dla uczestników imprezy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 3.1. Zapewnienia atrakcji dla dzieci w przedziale wiekowym 6-12 lat. 3.2. Zorganizowania imprezy choinkowej dla 500 osobowej grupy dzieci, w przypadku nie posiadania przez Wykonawcę sali na taką liczbę dzieci, Zamawiający dopuszcza możliwość podziału dzieci na grupy z zastrzeżeniem, że impreza będzie miała ten sam przebieg, odbędzie się tego samego dnia, odbędzie się w tym samym miejscu oraz w tym samym przedziale czasowym. 3.3. Zamawiający wymaga, aby impreza trwała 3 godziny (w przypadku podziału dzieci na grupy, 3 godziny obowiązują dla każdej z grup) i obejmowała: 1) około 30 minut - zbiórka dzieci w miejscu, gdzie będzie miała miejsce impreza choinkowa oraz poinformowanie dzieci o kwestiach formalnych, 2) około 90 minut - zabawa dzieci, 3) około 60 minut - wydawanie paczek. 3.4. W przypadku, gdy Wykonawca zapewni zorganizowanie imprezy poza terenem Dzielnicy Mokotów, zobowiązany jest do zorganizowania przewozu autokarowego dla dzieci spod siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów (ul. Falęcka 10) do miejsca realizacji przedmiotu zamówienia a po zakończeniu imprezy do ich przewozu z powrotem. Jednocześnie czas przewozu nie może być wliczony w czas realizacji przedmiotu zamówienia. 3.5. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi personalnej m.in.: 1) animatora pełniącego funkcję św. Mikołaja, 2) obsługi szatni i personelu sprzątającego, 3) pomocy medyczno - pielęgniarskiej, 4) instruktorów/animatorów w zależności od rodzaju realizowanego programu imprezy. 3.6. Zorganizowania poczęstunku dla dzieci w czasie trwania imprezy choinkowej, w formie stołu szwedzkiego zapewniającego bezpośredni dostęp do napojów i przekąsek m.in. paluszki, chipsy, ciastka itp.- w ilości dostosowanej do liczby dzieci. Zamawiający wymaga, aby napoje podawane były w kartonikach ze słomką o pojemności 0,33 l., z zastrzeżeniem, że na jedno dziecko przewidziano minimum 1 litr napoju. Pożądane jest, aby podczas trwania imprezy dzieci miały nieograniczony dostęp do wody mineralnej. 3.7. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania 500 paczek świątecznych dla dzieci, przygotowanych w świątecznych torbach. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników imprezy choinkowej, na czas trwania imprezy. 3.10. Harmonogram imprezy: 1) Szatnia. 2) Uroczyste powitanie dzieci przez przedstawicieli Ośrodka Pomocy Społecznej. 3) Uroczyste powitanie dzieci przez przedstawicieli Wykonawcy. 4) Zapoznanie dzieci z obowiązującymi na terenie organizowania zabawy zasadami BHP (m.in. wskazanie punktów informacyjnych oraz osób służących pomocą). 5) Zabawa dzieci pod nadzorem pracowników Wykonawcy - czas trwania ok. 90 minut. 6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu przebiegu imprezy, z uwzględnieniem: zabaw, konkursów oraz innych atrakcji. 7) Ogłoszenie zakończenia imprezy oraz wydawanie paczek świątecznych każdemu z uczestników imprezy przez św. Mikołaja. 8) Pożegnanie dzieci. Paczka świąteczna powinna zawierać: 1. Produkt typu bądź równoważny (toffifee orzech laskowy w karmelu) opakowanie 400 g. 2. Produkt typu bądź równoważny cukierki w czekoladzie Kinder Schoko - Bons - opakowanie 125 g. 3. Produkt typu bądź równoważny (Chałwa królewska o smaku waniliowym) - opakowanie 250 g. 4. Produkt typu bądź równoważny (żelki owocowe Haribo) - paczka 200 g. 5. Produkt typu bądź równoważny cukierki ZOZOLE - opakowanie 75 g. 6. Produkt typu bądź równoważny czekolada pełnomleczna z całymi orzechami (nussbeisser) - opakowanie 100 g. 7. Produkt typu bądź równoważny (Lu Petitki Lubisie z czekoladą) - opakowanie 150 g. 8. Produkt typu bądź równoważny gumy rozpuszczalne MAMBA - (4 sztuki w opakowaniu)- całe opakowanie 110 g. 9. Produkt typu bądź równoważny (JOJO pianki) - 1 opakowanie 90 g. 10. Produkt typu bądź równoważny baton KIT KAT - 1 opakowanie 46 g. 11. Produkt typu bądź równoważny Wedel Pierniczki Alpejskie w czekoladzie z nadzieniem truskawkowym - 1 opakowanie 160 g. 12. Produkt typu bądź równoważny (cukierki M&M) - 1 opakowanie 125 g. 13. Produkt typu bądź równoważny (Cukierki MIM 2) - 1 opakowanie 90 g. 14. Produkt typu bądź równoważny lub równoważny (NESQUIK - kakao rozpuszczalne)- 1 opakowanie 600 g. Zasady opakowania i potwierdzenia realizacji zamówienia. - Artykuły wchodzące w skład paczek powinny być opakowane w sposób estetyczny i umożliwiający ich transport. - Potwierdzeniem dostawy będzie protokół odbioru podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.30.00.00 - Usługi rozrywkowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 68655.74 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FILSTICK Event Aneta Jakubiak-Miąsik, ul.Afrykańska 16/8, 03-966 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 68655.74
  • Oferta z najniższą ceną: 68655.74 oferta z najwyższą ceną: 68655.74
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.