Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-09
Warszawa: Zorganizowanie imprezy choinkowej dla 500 osobowej grupy dzieci w wieku 6 - 12 lat, podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 258033 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy , ul. Falęcka 10, 02-545 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8494466, 8495887, 6468299, fax. 022 8494468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsmokotow.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie imprezy choinkowej dla 500 osobowej grupy dzieci w wieku 6 - 12 lat, podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie imprezy choinkowej dla 500 osobowej grupy dzieci w wieku 6-12 lat, podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. Przedmiot zamówienia obejmuje: - zorganizowanie 3 godzinnej imprezy choinkowej oraz; - przygotowanie 500 paczek świątecznych dla dzieci. Impreza choinkowa skierowana jest do 500 osobowej grupy dzieci w wieku 6-12 lat, pochodzących z rodzin mieszkających na terenie Dzielnicy Mokotów, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej. 1. Termin realizacji Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia to: 13.12.2008r. 2.Miejsce realizacji Zamawiający preferuje zorganizowanie imprezy choinkowej w (centrum zabaw dla dzieci). Ze względu na miejsce zamieszkania dzieci, Zamawiający przewiduje zorganizowanie ww. imprezy na terenie Dzielnicy Mokotów. W przypadku zorganizowania imprezy poza Dzielnicą Mokotów, Zamawiający wymaga od Wykonawcy zorganizowania przewozu dzieci z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca organizacji imprezy oraz z powrotem. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił dostęp do wszystkich sal oraz bezpłatnego korzystania z urządzeń rekreacyjnych (np. automatów do gier, torów do gry w kręgle itp.) znajdujących się na terenie centrum zabaw. Jeśli na terenie zorganizowania imprezy choinkowej znajduje się miejsce, w którym sprzedawany lub wystawiony jest alkohol, Zamawiający żąda od Wykonawcy, aby na czas realizacji przedmiotu zamówienia nie sprzedawano jak również nie podawano napojów alkoholowych, zaś wystawiony asortyment powinien być niedostrzegalny dla uczestników imprezy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 3.1. Zapewnienia atrakcji dla dzieci w przedziale wiekowym 6-12 lat. 3.2. Zorganizowania imprezy choinkowej dla 500 osobowej grupy dzieci, w przypadku nie posiadania przez Wykonawcę sali na taką liczbę dzieci, Zamawiający dopuszcza możliwość podziału dzieci na grupy z zastrzeżeniem, że impreza będzie miała ten sam przebieg, odbędzie się tego samego dnia, odbędzie się w tym samym miejscu oraz w tym samym przedziale czasowym. 3.3. Zamawiający wymaga, aby impreza trwała 3 godziny (w przypadku podziału dzieci na grupy, 3 godziny obowiązują dla każdej z grup) i obejmowała: 1) około 30 minut - zbiórka dzieci w miejscu, gdzie będzie miała miejsce impreza choinkowa oraz poinformowanie dzieci o kwestiach formalnych, 2) około 90 minut - zabawa dzieci, 3) około 60 minut - wydawanie paczek. 3.4. W przypadku, gdy Wykonawca zapewni zorganizowanie imprezy poza terenem Dzielnicy Mokotów, zobowiązany jest do zorganizowania przewozu autokarowego dla dzieci spod siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów (ul. Falęcka 10) do miejsca realizacji przedmiotu zamówienia a po zakończeniu imprezy do ich przewozu z powrotem. Jednocześnie czas przewozu nie może być wliczony w czas realizacji przedmiotu zamówienia. 3.5. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi personalnej m.in.: 1) animatora pełniącego funkcję św. Mikołaja, 2) obsługi szatni i personelu sprzątającego, 3) pomocy medyczno - pielęgniarskiej, 4) instruktorów/animatorów w zależności od rodzaju realizowanego programu imprezy. 3.6. Zorganizowania poczęstunku dla dzieci w czasie trwania imprezy choinkowej, w formie stołu szwedzkiego zapewniającego bezpośredni dostęp do napojów i przekąsek m.in. paluszki, chipsy, ciastka itp.- w ilości dostosowanej do liczby dzieci. Zamawiający wymaga, aby napoje podawane były w kartonikach ze słomką o pojemności 0,33 l., z zastrzeżeniem, że na jedno dziecko przewidziano minimum 1 litr napoju. Pożądane jest, aby podczas trwania imprezy dzieci miały nieograniczony dostęp do wody mineralnej. 3.7. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania 500 paczek świątecznych dla dzieci, przygotowanych w świątecznych torbach. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników imprezy choinkowej, na czas trwania imprezy. 3.10. Harmonogram imprezy: 1) Szatnia. 2) Uroczyste powitanie dzieci przez przedstawicieli Ośrodka Pomocy Społecznej. 3) Uroczyste powitanie dzieci przez przedstawicieli Wykonawcy. 4) Zapoznanie dzieci z obowiązującymi na terenie organizowania zabawy zasadami BHP (m.in. wskazanie punktów informacyjnych oraz osób służących pomocą). 5) Zabawa dzieci pod nadzorem pracowników Wykonawcy - czas trwania ok. 90 minut. 6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu przebiegu imprezy, z uwzględnieniem: zabaw, konkursów oraz innych atrakcji. 7) Ogłoszenie zakończenia imprezy oraz wydawanie paczek świątecznych każdemu z uczestników imprezy przez św. Mikołaja. 8) Pożegnanie dzieci. Paczka świąteczna powinna zawierać: 1. Produkt typu (toffifee orzech laskowy w karmelu) opakowanie 400 g. 2. Produkt typu cukierki w czekoladzie Kinder Schoko - Bons - opakowanie 125 g. 3. Produkt typu (Chałwa królewska o smaku waniliowym) - opakowanie 250 g. 4. Produkt typu (żelki owocowe Haribo) - paczka 200 g. 5. Produkt typu cukierki ZOZOLE - opakowanie 75 g. 6. Produkt typu czekolada pełnomleczna z całymi orzechami (nussbeisser) - opakowanie 100 g. 7. Produkt typu (Lu Petitki Lubisie z czekoladą) - opakowanie 150 g. 8. Produkt typu gumy rozpuszczalne MAMBA - (4 sztuki w opakowaniu)- całe opakowanie 110 g. 9. Produkt typu (JOJO pianki) - 1 opakowanie 90 g. 10. Produkt typu baton KIT KAT - 1 opakowanie 46 g. 11. Produkt typu Wedel Pierniczki Alpejskie w czekoladzie z nadzieniem truskawkowym - 1 opakowanie 160 g. 12. Produkt typu cukierki M&M - 1 opakowanie 125 g. 13. Produkt typu (Cukierki MIM 2) - 1 opakowanie 90 g. 14. Produkt typu lub równoważny (NESQUIK - kakao rozpuszczalne) - 1 opakowanie 600 g. Zasady opakowania i potwierdzenia realizacji zamówienia. - Artykuły wchodzące w skład paczek powinny być opakowane w sposób estetyczny i umożliwiający ich transport. - Potwierdzeniem dostawy będzie protokół odbioru podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.30.00.00 - Usługi rozrywkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się zrealizowaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej jednej usługi polegającej na zorganizowaniu imprezy choinkowej o wartości zamówienia co najmniej 80 % ceny ofertowej brutto odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami SIWZ oraz z zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Celem potwierdzenia spełnienia ww. warunków oraz umożliwienia oceny, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) ich kserokopie lub odpisy. 1) złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP 2) złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia potwierdzonego: Sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie minimum jednej usługi polegającej na zorganizowaniu imprezy choinkowej o wartości zamówienia co najmniej 80 % ceny ofertowej brutto, każda. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że co najmniej jedna z wykazanych usług została wykonana należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną do oferty należy załączyć umowę regulującą współpracę przedsiębiorców. UWAGA. W przypadku, gdy zastosowanie znajduje art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia) w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk oferta (sporządzony według wzoru druku załączonego przez Zamawiającego). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Formularz cenowy ofertowy (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 6. Wykaz potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). 7. Dokumenty potwierdzające, że co najmniej jedna wykazana w załączniku nr 5 usługa została wykonana należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsmokotow.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
ul. Falęcka 10, pokój Zamówień Publicznych, 02-545 Warszawa
nr faksu 022 849 44 68.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ul. Falęcka 10, pokój Zamówień Publicznych, 02-545 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 28.11.2008.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- sukcesywna dostawa i wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby NIW-CRSO
- Ekspertyza na temat wymagań Prezesa PAA odnośnie programu monitoringu lokalnego wokół obiektów I i II kategorii zagrożeń, w tym elektrowni jądrowych (do zaleceń organizacyjnych i technicznych)
- Usługa usunięcia pozostałości, w tym środków chemicznych, po zabiegach dezynsekcji, deratyzacji w pokojach mieszkalnych (segmentach) w domach studenckich na Os. "Przyjaźń" w Warszawie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowalnych polegających na wymianie wyeksploatowanych kabli oświetlenia ulicznego przy ul. Wilanowskiej na odcinku od ul. Pu...
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby własne Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe, ul. Krypska 39, Warszawa
- Wykonanie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu spełniającego obowiązujące normy dla ochrony informacji niejawnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.