Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Włocławek: Zimowe utrzymanie jezdni na terenie miasta Włocławek w latach 2008- 2012.
Numer ogłoszenia: 305079 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg , ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121323, faks 054 4121323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdwloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie jezdni na terenie miasta Włocławek w latach 2008- 2012..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie ulic gminnych na terenie miasta Włocławek realizowanych w sezonach: od 01.12.2008r do 15.03.2009r 15.11.2009r do 15.03.2010r 15.11.2010r do 15.03.2011r 15.11.2011r do 15.03.2012r 1. ul. Barska od ul. Polnej do ul. Leśnej - 6 801m2 2. ul. Wojskowa od ul. Barskiej do ul. Okrężnej - 4 530m2 3. ul. Zagajewskiego - 2 414m2 4. ul. Celulozowa - 710m2 5. ul. Komunalna - 3 117m2 6. ul. łącząca ul. Cmentarną z ul. Komunalną -1 316m2 Razem: 18 888m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 2000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności: 1.Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej: - Min. 1 usługę tożsamą tj. utrzymanie zimowe w mieście o wartości min. 100 tyś netto. 2.Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wszystkie wymagane polskim prawem uprawnienia niezbędne do rzetelnej realizacji przedmiotu zamówienia. - 2 osoby zaangażowane w realizację przedmiotu zamówienia powinny posiadać co najmniej po 3 lata doświadczenia zawodowego ww zakresie. 3.Posiadają niezbędne do wykonania narzędzia i urządzenia wg tabeli należy wypełnić zał. Nr 5 - Solarka na zwilżoną sól- 2 szt - Pługi- 1 szt 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.; - Wykonawca-wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia osiągnęli przychód netto ze sprzedaży za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż: 1 mln netto. - Wykonawca-Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 0,2mln. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w punkcie 2.2.1.-2.2.14 specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 2.2.1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zał. nr 3 2.2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.2.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadanej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.2.6. wykaz wykonanych usług sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, oraz dokument, że usługi te zostały wykonane należycie 2.2.7. wykaz osób zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. 2.2.8. wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń - wg załącznik nr 5 W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2.2.9 sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty przychody netto ze sprzedaży, zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres; 2.2.10 polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. oraz 2.2.11 Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2.2.12 Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 2.2.13 Dowód wpłaty wadium 2.2.14 Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz cenowy zał. 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdwloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg we Włocławku, ul. Zielna 13/21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg we Włocławku, ul. Zielna 13/21 sekretariat pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach prokuratur okręgu włocławskiego w roku 2026
- Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku
- Świadczenie usługi przez instruktora terapii uzależnień, na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- "Przywracanie warunków bezpieczeństwa w ruchu drogowym po zdarzeniach drogowych na terenie miasta Włocławek w roku 2026." - II postępowanie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Włocławek oraz Centrum Usług Społecznych Gminy Włocławek i odbiór przesyłek pocztowych z siedziby Zamawiającego
- Opracowanie dokumentacji (5 części) w ramach zadania Poprawa funkcjonowania transportu zbiorowego w mieście Włocławek poprzez modernizację infrastruktury towarzyszącej transportowi zbiorowemu -II ETAP
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w czystości budynku wraz z terenem przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w okresie od stycznia do marca 2025 roku
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU 2026
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości dla Sądu Rejonowego w Wadowicach, a także utrzymania czystości i odśnieżania terenu przylegającego do budynku Sądu (tereny zewnętrzne)
- Usługi utrzymania zieleni oraz sprzątania placu i terenów wokół budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2026
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





