To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-01
Warszawa: Wykonywanie w okresie od 2012-01-02 do 2012-12-31 na rzecz Zamawiającego usług w zakresie merytorycznej obsługi działań Departamentu Badań Klinicznych Produktów Leczniczych, Departamentu Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych, Departamentu Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych, Departamentu Rejestracji Produktów Leczniczych
Numer ogłoszenia: 30506 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 427342 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, ul. Ząbkowska 41, 03-736 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4921134, 4921135, faks 022 4921149.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie w okresie od 2012-01-02 do 2012-12-31 na rzecz Zamawiającego usług w zakresie merytorycznej obsługi działań Departamentu Badań Klinicznych Produktów Leczniczych, Departamentu Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych, Departamentu Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych, Departamentu Rejestracji Produktów Leczniczych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie merytorycznej obsługi działań Departamentu Badań Klinicznych Produktów Leczniczych, Departamentu Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych, Departamentu Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych, Departamentu Rejestracji Produktów Leczniczych; łącznie 13 części zamówienia. Ww. usługi podlegają wykonaniu w okresie 12 miesięcy w ilości zleconej przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00 - Różne usługi 98.39.00.00 - Inne usługi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: poz. 1. Departament Badań Klinicznych Produktów Leczniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Rucińska, 08-140 Mordy, 08-140 Mordy, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30240,00
Oferta z najniższą ceną: 30240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: poz. 2. Departament Badań Klinicznych Produktów Leczniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Myszczyszyn, 05-200 Wołomin, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31200,00
Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: poz. 4. Departament Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Hall-Słońska, 05-077 Warszawa, 05-077 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31200,00
Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: poz. 5. Departament Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Wartacz, 20-349 Lublin, 20-349 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22926,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28200,00
Oferta z najniższą ceną: 28200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: poz. 6. Departament Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Monika Pawlak, 02- 691 Warszawa, 02-691 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31200,00
Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: poz. 7. Departament Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Justyna Hall, 00-896 Warszawa, 00-896 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31200,00
Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: poz. 8. Departament Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Adam Przybyłowski Praktyka Lekarska, Plac Inwalidów 4/6/8 lok. 37, 01-553 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31200,00
Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: poz. 9. Departament Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych, Wydział Importu Równoległego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andrzej Lech, 03-922 Warszawa, 03-922 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31200,00
Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: poz. 10. Departament Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych, Wydział Importu Równoległego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Justyna Michalak, 14-400 Pasłęk, 14-400 Pasłęk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31200,00
Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: poz. 11. Departament Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych, Wydział Importu Równoległego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dorota Sowa, 02-767 Warszawa, 02-767 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22926,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28200,00
Oferta z najniższą ceną: 28200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: poz. 12. Departament Rejestracji Produktów Leczniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grzegorz Kojro, 03-984 Warszawa, 03-984 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31200,00
Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: poz. 13. Departament Rejestracji Produktów Leczniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Łukasz Mey, 01-016 Warszawa, 01-016 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27600,00
Oferta z najniższą ceną: 27600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach I Oddziału ZUS w Warszawie
- Wykonanie nowego zewnętrznego podnośnika transportowego w budynku przy ulicy Mokotowskiej 13 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- ZP/CZD/095/25 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH - 12 pakietów
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego w obiektach Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach z podziałem na części.
- Dostawa konfekcjonowanych świeżych owoców i warzyw
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa na dostawę ciepła do Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku z wykorzystaniem kotłowni ekologicznej zlokalizowanej w budynku szkoły w sezonie grzewczym 2025/2026
- świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości obiektów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej wraz z obsługą sanitarno-chigieniczną pacjentów, obsługą szpitalnego depozytu rzeczy pacjentów, transportem wewnątrzszpitalnym i utrzy
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
- wykonywanie robót górniczych.
więcej: Różne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.