Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-26
Pruszcz Gdański: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 30483 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej analogowej i cyfrowej dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Słupsku, ul. 3 Maja 44, 76-200 Słupsk przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) ciągłe świadczenie usług telekomunikacyjnych z ewentualną przerwą na przeniesienie obecnej numeracji telefonicznej analogowej 59 845 60 54 i 59 845 60 75 oraz numeracji telefonicznej cyfrowej ISDN 59 844 78 10, 59 844 78 11 i 59 844 78 12 do nowego operatora, nie dłuższą jednak niż to wynika z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16.12.2010 r. (Dz. U. Nr 249, poz. 1670) w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych. 2) operator w ramach wspólnej wiązki numerów DDI usługi ISDN dokona zmian polegających na: a) usunięcie z aktualnej wiązki numeru 59 845 60 48, b) pozostawienie numerów 59 843 31 85 i 59 843 96 85, c) zmiany aktualnego zakresu numeracji 844 78 13 do 844 78 59 na nowy 844 78 10 do 844 78 40. Operator zobowiązuje się dokonać zmian najdalej w ciągu 7 dni od momentu przeniesienia do nowego operatora. 3) w przypadku przejęcia łączą od innego operatora zapewnienie ciągłego świadczenia usługi stałego dostępu do sieci Internet DSL 15000 na dotychczasowych zasadach i warunkach technicznych na numerze łącza, na którym usługa ta jest zainstalowana, tj. 59 845 60 54. W takim przypadku wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszystkich kosztów związanych z przeniesieniem łącza a czas na jego przeniesienie nie może być dłuższy niż to wynika ze stosownych przepisów. 4) realizowanie połączeń ze wszystkimi numerami krajowego planu numeracyjnego, również z numerami usługowymi i specjalnymi innych operatorów, 5) uruchomienia dla wszystkich numerów o podwyższonej płatności, bezpłatnej blokady połączeń wychodzących przy zachowaniu możliwości jej usunięcia na pisemne żądanie Zamawiającego, 6) zapewnienia dla wszystkich połączeń wychodzących realizowanych w sieciach krajowych na numery AB SPQMCDU, stałej stawki za 1 minutę połączenia głosowego dla danej frakcji ruchu, niezależnie od pory dnia lub tygodnia, 7) zapewnienia dla wszystkich połączeń wychodzących realizowanych w sieciach krajowych na numery AB SPQMCDU, jednosekundową taryfikację połączeń głosowych, bez opłaty za inicjację połączenia, 8) wliczenia w ceny abonamentów łączy ewentualnych opłat: instalacyjnych z tytułu uruchomionych łączy, przeniesienia numeracji, zapewnienia usług CLIP, CLIR, COLP, COLR, FSK oraz DDI, PBX, itd. 9) w ramach ceny zaproponowanych abonamentów Wykonawca określi ilość minut darmowych do wszystkich operatorów sieci komórkowych i wszystkich sieci stacjonarnych działających na terenie kraju poza nr telefonów o podwyższonej opłacie, przy czym nie mniejszych niż dla: a) 400 min. / miesięcznie dla każdego numeru łącza analogowego b) 600 min. / miesięcznie dla każdego numeru łącza cyfrowego 10) do oferty Wykonawca dołączy planu taryfowe na podstawie, których będzie rozliczał inne nie objęte usługi w ramach zawieranej umowy. 11) przejęcie umów na świadczenie usług telekomunikacyjnych obowiązujących do 14.03.2013 r. 12) zapewnienie wszystkim numerom (łączom) objętym niniejszą umową bezpłatnych połączeń do numerów stacjonarnych wymienionych w załączniku A, będących w użytkowaniu ANR OT Gdańsk. 13) świadczenie usługi naliczania sekundowego dla wszystkich numerów telefonów dla połączeń realizowanych na obszarze RP; czas trwania połączeń głosowych będzie naliczany (taryfikowany) co jedną sekundę, bez opłaty za rozpoczęcie połączenia na obszarze RP w ramach połączeń krajowych. 14) możliwości bezpłatnej zmiany każdego numeru abonenta raz w ciągu trwania umowy. 15) możliwość dokonania cesji poszczególnych umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych w okresie obowiązywania umowy, 16) Wykonawca będzie wystawiał faktury Zamawiającemu w cyklach miesięcznych. 17) Wykonawca będzie akceptował termin płatności faktur - min. 14 dni od daty wystawienia faktury przez Wykonawcę. 18) Wykonawca wystawi Zamawiającemu faktury korygujące maks. do 30 dni od powiadomienia wyznaczonego konsultanta Wykonawcy o nieprawidłowo naliczonych zobowiązaniach w otrzymanej przez Zamawiającego fakturze. 19) Szczegółowy zakres i warunki wykonywania usług telekomunikacyjnych realizowanych na podstawie podpisanej Umowy, będą zgodne z przedstawionym przez Wykonawcę i uprzednio zaakceptowanym przez Zamawiającego Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych (zwany Regulaminem), wydanym na podstawie ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800), który to Regulamin stanowił będzie załącznik do umowy. 20) Realizacja połączeń głosowych nie będzie realizowana po łączach wykorzystujących protokół IP. 21) Regulamin, o którym mowa w pkt 20 będzie wiązał Strony w zakresie, w jakim nie jest sprzeczny z istotnymi postanowieniami, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, 22) Wykonawca po zakończeniu okresu rozliczeniowego, zapewni Zamawiającemu bezpłatny biling zbiorczy wszystkich numerów abonamentowych Zamawiającego w postaci jednego pliku (w formacie xls. lub tekstowym), z maks. 7 dniowym opóźnieniem, liczonym jako dni robocze, względnie udostępni Zamawiającemu bezpłatny dostęp do E-bilingu na stronie WWW Wykonawcy, po uprzednim pobraniu przez niego klucza sms-ego lub innego bezpiecznego dostępu, który zostanie mu wcześniej przez Wykonawcę udostępniony Dla bilingów połączeń realizowanych w roamingu, dopuszcza się wydłużenie ww. opóźnienia o następne 30 dni. 23) Biling elektroniczny, co miesięczny należy kierować pod wskazany przez Zamawiającego adres e-mail..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.); Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany druk Formularz cenowy zgodny w treści z załącznikiem nr 1A do SIWZ. 3. Jeżeli ofertę składa i podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z istotnymi postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług, Wykonawca doliczy do wynagrodzenia netto aktualną stawkę tego podatku, po podpisaniu aneksu do Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-000 Pruszcz Gdański ul. Powstańców Warszawy 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat ANR OT Gdańsk w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiajacy nie przeprowadził dialogu technicznego o ktorym mowa w art 31a ustawy Pzp.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Ochrona osób i mienia w obiektach administracyjno - biurowych Oddziału Terenowego w Pruszczu Gdańskim położonych w Pruszczu Gdańskim oraz w Słupsku
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej oraz całodobowego dozoru sygnałów przesyłowych nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Otłowiec, gm. Gardeja
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na remont lokali mieszkalnych położonych w obrębie Gniewskie Pole, gmina Kwidzyn, woj. pomorskie
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 5 000 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu powiatu
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych z wykorzystaniem stacjonarnych łączy PSTN oraz łączy ISDN w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Katowicach w roku 2024/2025
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej oraz mobilnej dla jednostek Krajowej Administracji Skarbowej województwa kujawsko-pomorskiego
więcej: Usługi telekomunikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.