eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi przy ul. Skrzydlatej w Elblągu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Elbląg: Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi przy ul. Skrzydlatej w Elblągu
Numer ogłoszenia: 304669 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220703 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, faks 055 235 35 55, 055 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi przy ul. Skrzydlatej w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi przy ul. Skrzydlatej w Elblągu. przedmiot główny: nazewnictwo wg CPV: Przebudowa budynków przedmioty dodatkowe: nazewnictwo wg CPV: Roboty remontowe i renowacyjne nazewnictwo wg CPV: Instalacyjne roboty elektryczne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku na: Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi przy ul. Skrzydlatej w Elblągu. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, składająca się z: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1. PRZEDMIARY ROBÓT: - PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA INWESTYCJI: PRZEBUDOWA BUDYNKU NA ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY LAZARUS ADRES INWESTYCJI: ELBLĄG BRANŻA: BUDOWLANA I SANITARNA - PRZEDMIAR ROBÓT ELEKTRYCZNYCH Adaptacja Budynku na potrzeby STH LAZARUS Elbląg ul. Skrzydlata 15 Zamawiający informuje, że przedmiary robót wymienione w pkt 1. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2. PROJEKTY BUDOWLANO-WYKONAWCZE: - Przebudowa budynku biurowo - administracyjnego na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy (LAZARUS) Rodzaj opracowania: Architektura - RODZAJ OPRACOWANIA: INSTALACJE ELEKTRYCZNE 0,23/0,4 KV OBIEKT: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY STH LAZARUS BRANŻA: ELEKTRYCZNA Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt 2. stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. B. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT: - SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT TEMAT: Adaptacja Budynku na potrzeby STH LAZARUS ADRES: Elbląg ul. Skrzydlata 15 BRANŻA: ELEKTRYCZNA Zamawiający informuje, że specyfikacja techniczna, o której mowa w pkt B. stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie, w celu zapoznania się z zakresem prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 4. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne z wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 5. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót dla realizowanego zadania i przedłoży go Zamawiającemu w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy. 6. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. 7. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 8. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie osób trzecich. 9. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pisemnej gwarancji na okres 39 miesięcy dla całości robót licząc od daty odbioru końcowego. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 11. Cena nie podlega waloryzacji. 12. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 13. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: - Przemurowanie ścianek działowych. - Powiększenie otworów drzwiowych. - Dostosowanie pomieszczeń parteru do potrzeb osób niepełnosprawnych. - Remont posadzek. - Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. - Remont pokrycia dachowego. - Termomodernizację budynku (ocieplenie ścian i dachu). - Malowanie ścian i sufitów. - Uzupełnienie okładzin ściennych. - Wykonanie zjazdu do piwnicy do celów magazynowych. - Wykonanie opaski betonowej o szer. 1 m. - Wymianę bramy wjazdowej na posesję. - Remont i wymianę instalacji elektrycznej. - Wykonanie instalacji teleinformatycznej. - Wymianę urządzeń sanitarnych. - Wymianę w sanitariatach grzejników c.o. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa dokumentacja projektowa stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ, a ilości robót do wykonania określają przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.45.30.00-7, 45.31.51.00-9.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 499215.14 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kompleksowa Obsługa Budownictwa - Kujawski Sp. z o.o., ul. Wyspiańskiego 6-8, 82-300 ELBLĄG, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 499215.14
  • Oferta z najniższą ceną: 499215.14 oferta z najwyższą ceną: 642445.93
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.