Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-17
Warszawa: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów drukowanych oraz gadżetów na potrzeby projektu Ochrona różnorodności biologicznej na obszarach leśnych, w tym w ramach sieci Natura 2000 - promocja najlepszych praktyk LIFE 10/INF/PL/673
Numer ogłoszenia: 304660 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych , ul. Stawki 2, piętro 20, 00-193 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 318 70 82, faks 22 318 70 98.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckps.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów drukowanych oraz gadżetów na potrzeby projektu Ochrona różnorodności biologicznej na obszarach leśnych, w tym w ramach sieci Natura 2000 - promocja najlepszych praktyk LIFE 10/INF/PL/673.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych następujących materiałów drukowanych i gadżetów: a. Długopisy, liczba egzemplarzy - 1300 szt. - automatyczne, metalowe - piszące na niebiesko z wymiennym wkładem - dominujący kolor produktu: zielony (odcień koloru do wyboru przez Zamawiającego) - oznaczone logotypami w jednym kolorze (NFOŚiGW, Programu LIFE+, PGL LP, logo projektu - wzór logotypów zostanie przesłany Wykonawcy przez Zamawiającego), grawerowanie laserem. - dostarczone w opakowaniach zbiorczych max. po 100 szt. Opakowania opisane nazwą produktu i ilością sztuk b. Notatniki konferencyjne liczba egzemplarzy: 1300 szt. - otwierane jak zeszyty, - format: A5, - full color, - projekt całości; okładka papier: 450 g, na wewnętrznej okładce produktu zamieszczone są 3 rodzaje kolorowych karteczek typu post it: 1 duży bloczek (20 karteczek), 3 średnie bloczki (po 20 karteczek), 6 małych bloczków (po 20 karteczek); liczba kartek w produkcie z kolorowym nadrukiem: 50, klejona górna krawędź kartek, papier kartek w środku notatnika: 100 g, specyfikacja papieru: kreda matowa. Papier użyty do produkcji ma pochodzić z lasów, w których: - unika się stosowania pestycydów; - zachowuje się martwe drewno do naturalnego rozkładu; - ochrania się rzadkie gatunki fauny i flory; - dąży się do zachowania w stanie naturalnym części ekosystemów leśnych; - nie wprowadza się roślin obcego pochodzenia, a w szczególności roślin modyfikowanych genetycznie; - chroni się obszary o wyjątkowych walorach społecznych i przyrodniczych; - papier posiadający certyfikat FSC będzie uznany za spełniający powyższe kryteria; - dostarczone w opakowaniach zbiorczych max. po 50 szt. Opakowania opisane nazwą produktu i ilością sztuk. c. Dzienne kalendarze książkowe liczba egzemplarzy - 500 szt. - otwierane jak zeszyt, formatu A5, - dominujący kolor produktu: zielony (odcień koloru do wyboru przez Zamawiającego), 250 szt, na rok 2013 i 250 szt. na rok 2014. - papier kremowy. Papier użyty do produkcji ma pochodzić z lasów, w których: - unika się stosowania pestycydów; - zachowuje się martwe drewno do naturalnego rozkładu; - ochrania się rzadkie gatunki fauny i flory; - dąży się do zachowania w stanie naturalnym części ekosystemów leśnych; - nie wprowadza się roślin obcego pochodzenia, a w szczególności roślin modyfikowanych genetycznie; - chroni się obszary o wyjątkowych walorach społecznych i przyrodniczych; - papier posiadający certyfikat FSC będzie uznany za spełniający powyższe kryteria; - okleina w strukturze płótna z efektywnym tłoczeniem, tłoczenie powinno odnosić się do logo projektu oraz do logotypów NFOŚiGW, Programu LIFE+, PGL LP (wzór logotypów zostanie przesłany Wykonawcy przez Zamawiającego), - boki szyte nićmi oraz dodatkowo klejone, - zaokrąglone rogi boków kalendarza, - tasiemka w kolorze kremowym z nadrukiem loga projektu - druk szaro-bordowy, - perforacja naroży, - na wklejce z przodu i z tyłu zdjęcie przesłane przez Zamawiającego, - kalendarz musi zawierać skorowidz teleadresowy (10 stron), informacje (5 stron) oraz strony na notatki (5 stron), układ kalendarza - dzień na stronie, sobota i niedziela na jednej stronie, przed każdym miesiącem terminarz miesięczny oraz zdjęcie (szt. 14), które zostanie przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego, plan roczny na dwóch stronach odpowiednio dla kalendarza na 2013 r.- 2014 i 2015 oraz dla kalendarza na rok 2014 r. - 2015, 2016. - do każdego egzemplarza kalendarza należy dołączyć tekturowe etui/opakowanie w kolorze brązowym; - dostarczone w opakowaniach zbiorczych max. po 50 szt. Opakowania opisane nazwą produktu i ilością sztuk. d. Bawełniane torby konferencyjne, liczba egzemplarzy: 1300 szt. - projekt i wykonanie; opis: sztywne dno, zakładki, dłuższe uszy, mieszczące materiały formatu A4; kolor: kremowy, produkt oznaczony kolorową grafiką, logotypami i informacją o współfinansowaniu, nadruk full color, - dostarczone w opakowaniach zbiorczych. Opakowania opisane nazwą produktu i ilością sztuk. e. Baner stojący typu roll-up, rozmiar: 85 cm x 200 cm, full color, projekt, wykonanie, liczba egzemplarzy: 3 - dostarczone w opakowaniach zbiorczych. Opakowania opisane nazwą produktu i ilością sztuk. f. Wykonanie 5 rodzajów plakatu na podstawie materiałów otrzymanych od Zamawiającego, - format plakatów A2, - full kolor, - jednostronny; projekt, przygotowanie do druku, druk. Papier kreda błyszcząca, 350 g, Papier użyty do produkcji ma pochodzić z lasów, w których: - unika się stosowania pestycydów; - zachowuje się martwe drewno do naturalnego rozkładu; - ochrania się rzadkie gatunki fauny i flory; - dąży się do zachowania w stanie naturalnym części ekosystemów leśnych; - nie wprowadza się roślin obcego pochodzenia, a w szczególności roślin modyfikowanych genetycznie; - chroni się obszary o wyjątkowych walorach społecznych i przyrodniczych; - papier posiadający certyfikat FSC będzie uznany za spełniający powyższe kryteria; - dostarczone w opakowaniach zbiorczych. Opakowania opisane nazwą produktu i ilością sztuk. liczba egzemplarzy: 5 rodzajów po 44 szt. każdy. Oferowane artykuły o których mowa powyżej muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, pełnowartościowe, nieprefabrykowane..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 41.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób oceny spełnienia warunku - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób oceny spełnienia warunku - Wykonawca zobowiązany jest wykazać się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiadaniem doświadczenia polegającego na wykonaniu co najmniej 2 zamówień, w ramach których wystąpił druk oraz dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych o wartości minimum 15 000 zł brutto każde zamówienie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób oceny spełniania warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób oceny spełniania warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób oceny spełniania warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków), zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów zobowiązany jest także złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie. 2.1 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2 Wykonawcy, o których mowa w pkt 2.1., składają wspólnie ofertę, przy czym: a) Oświadczenia lub dokumenty wskazane w Rozdziale IV, podrozdziale II pkt 1.1 powinny zostać złożone w taki sposób, aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy spełniają łącznie (przez jednego lub kilku Wykonawców łącznie). b) Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp może zostać złożone łącznie (na jednym druku) w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu, albo odrębnie, jeżeli Wykonawca składający odrębnie oświadczenie, spełnia samodzielnie wszystkie warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ). c) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Pzp, muszą być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy które stanowią załącznik nr 3 do SIWZ, tj.: 1. Wszelkie istotne zmiany niniejszej Umowy z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Propozycja każdej zmiany musi być zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi konieczność zmiany terminu zakończenia dostawy w następstwie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, a w szczególności: wstrzymania prac przez Zamawiającego tj. przedłużająca się weryfikacja, akceptacja projektów, konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w opisie przedmiotu zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 3. Zmiana składu Wykonawców, którzy wspólnie ubiegali sie o udzielenie zamówienia i wspólnie je uzyskali jest niedopuszczalna i uznaje sie ją za rażące naruszenie warunków Umowy uprawniające Zamawiającego do odstąpienia od Umowy z winy Wykonawcy. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania i zaniechania osób, z których pomocą wykonuje Umowę, jak za własne działania i zaniechania. 5. Do okoliczności, które nie stanowią zmiany Umowy i mogą być wprowadzone po wzajemnym poinformowaniu stron Umowy należą: - zmiana danych kontaktowych i adresowych Wykonawcy lub Zamawiającego oraz osób nadzorujących realizację umowy. 6. Strony umowy dopuszczają możliwość dokonywania cesji zobowiązań Zamawiającego wynikających z niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckps.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, Piętro 20, 00-193 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, Piętro 20, 00-193 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Ochrona różnorodności biologicznej na obszarach leśnych, w tym w ramach sieci Natura 2000 - promocja najlepszych praktyk LIFE 10/INF/PL 673 finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu finansowego LIFE+ oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie wodociągowej instalacji hydrantowej p.poż w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych Łukowska 7 i Tarnowiecka 3.
- 323/2025 Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51 m 9 i ul. Włókienniczej 55 m 11 w Warszawie.
- Zapewnienie noclegu, wyżywienia oraz wynajmu sal szkoleniowych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie w związku z organizacją kursu podsumowującego
- Naprawa balustrad balkonowych budynku mieszkalnego w m. Łask, ul. Topolowa 1
- KZP/09/2025 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej
- Zakup kamizelek kuloodpornych.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej usługi polegającej na opracowaniu zawartości, składzie, łamaniu, druku i dostawie Magazynu "Pokolenia" Warszawski Miesięcznik Seniorów
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Zakup płyt CD i DVD, artykułów biurowych i papieru ksero dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa materiałów procesowych (biurowych i papierniczych) dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych - K(A)FE
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.