eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastko › Przebudowa ul. Łąkowej w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-29

Miastko: Przebudowa ul. Łąkowej w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie
Numer ogłoszenia: 30439 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastko , ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8572081, faks 059 8572368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Łąkowej w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Łąkowej wraz z budową chodników i odwodnieniem w oparciu o projekt budowlany. Przebudowa ul. Łąkowej i budowa chodników obejmuje wykonanie nawierzchni na odcinkach: - I odcinek od krawędzi drogi krajowej nr 21 do skrzyżowania ul. Łąkowej i Owocowej- dł. 171,40 mb (załącznik graficzny); - II odcinek od skrzyżowania ul. Owocowej i Łąkowej do km 0+084 zamknięty krawężnikiem - dł. 70,0 mb (załącznik graficzny) Stosownie do art. 31 ust. 1 Pzp przedmiot zamówienia został opisany za pomocą: 1) dokumentacji projektowej - pn. Przebudowa ul. Owocowej i Łąkowej w Miastku; 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót: a. D-M-00.00.00 Wymagania ogólne; b. D-01.01.01 Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; c. D-01.02.04 Rozbiórka elementów drogowych; d. D-02.00.01 Roboty ziemne. Wymagania ogólne; e. D-02.01.01 Wykonanie wykopów w gruncie I-V kategorii; f. D-02.03.01 Wykonanie nasypów; g. D-03.02.01 Kanalizacja deszczowa; h. D-04.01.01 Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża; i. D-04.02.01 Warstwa odcinająca; j. D-04.04.00 Podbudowa z kruszyw. Wymagania ogólne; k. D-04.04.02 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; l. D-05.03.23 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej; m. D-08.01.01 Krawężniki betonowe; n. D-08.03.01 Betonowe obrzeża chodnikowe; o. D-06.01.01 Umocnienie skarp; p. D-07.02.01 Oznakowanie pionowe. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w w/w dokumentach, dotyczy wykonania: 1) nawierzchni z kostki brukowej grubości 8 cm dla odcinków I i II: a) kostka szara - 1151,00 m2; b) kostka czerwona - 105,00 m2; c) kostka czarna ( zjazdy) - 150,15 m2. 2) nawierzchni z kostki brukowej grubości 6 cm (chodnik) dla odcinka I: a) kostka szara - 165,10 m2 3) odwodnienie dla odcinków I i II : a) kanały z rur PCW o O 160x4,7 lite Klasy S8 - długość 30 mb; b) studzienki ściekowe uliczne betonowe o O 500mm z osadnikiem bez syfonu - 8 szt. 4) rozbiórka istniejącej nawierzchni drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania robót ziemnych, roboty wykończeniowe; 5) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 19 lutego 2009r. do godz. 12:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - PKO BP O/Miastko, nr 97 1020 4708 0000 7102 0004 4362. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie tj. do dnia 19 lutego 2009r. do godz. 12:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Urzędu Miejskiego w Miastku.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają następujące warunki wywodzące się z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.) określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: 2.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania; 2.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej jedną robotę budowlaną dotyczącą budowy/przebudowy dróg o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN netto; 2.1.3. dysponują potencjałem technicznym niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o jego udostępnieniu - wymagania minimalne: 1) zagęszczarka min. 300 kg - 1 szt.; 2) koparko-ładowarka - 1 szt.; 3) środkami transportowymi (samochody ciężarowe o ład. min. 6 ton ) - 1 szt.; 2.1.4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada odpowiednie dla tego zadania uprawnienia budowlane o specjalności drogowej, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o ich udostępnieniu; 2.1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 1) posiadają dostęp lub dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 100,00 tys. PLN (słownie: sto tysięcy złotych); 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. PLN (słownie: sto tysięcy złotych) na czas wykonania zamówienia; 2.1.6. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.; 2.1.7. zgodnie z art. 44 Pzp złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 2.2. Spełnianie warunków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) warunki wymienione w pkt. 2.1. muszą spełniać w sposób następujący: 1) określone w poz. 2.1.1.; 2.1.2.; 2.1.3.; 2.1.4.; 2.1.5.; 2.1.7. muszą być spełnione łącznie; 2) określone w poz. 2.1.6. muszą być spełnione przez każdego z wykonawców oddzielnie. 2.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.3.1. ocena spełniania przez Wykonawców w/w wymaganych warunków będzie dokonana zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3.0. i załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia; 2.3.2. na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń (lub złożone zawierają błędy), o których mowa w pkt. 3.0. lub nie złożyli pełnomocnictw (lub złożone są wadliwe) do ich złożenia w wyznaczonym terminie; 2.3.3. w przypadku braku odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w poz. 2.3.2. na podstawie przesłanek wynikających z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzyma wadium Wykonawcy wraz z odsetkami. 2.3.4. nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków oraz brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń zgodnie z wezwaniem Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą; 2.3.5. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w części 2.1. oraz formalnej poprawności oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty lub oświadczenia: 3.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.1.2. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający nie mniej niż jedną robotę budowlaną dotyczącą budowy/przebudowy dróg o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN netto 3.1.3. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zamieszczonych w wykazie wymienionym w poz. 2.1.2 wystawione przez Zamawiających, u których wymienione roboty zostały wykonane, za które można przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty, z których treści jasno wynika, iż zamieszczone w wykazie roboty budowlane wykonano należycie; Uwaga: Z załączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie, musi jednoznacznie wynikać, że odnoszą się do robót budowlanych wyszczególnionych w wykazie. Brak udokumentowania należytego wykonania wymienionych w wykazie robót budowlanych skutkować będzie nie spełnieniem warunku, a w konsekwencji wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem jego oferty; 3.1.4. wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia (narzędzi i urządzeń) jakimi dysponuje Wykonawca Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie urządzenia, którymi będzie dysponował (jako udostępnione) musi dołączyć zobowiązanie innych podmiotów o ich udostępnieniu; 3.1.5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie (jako udostępnionych) musi dołączyć zobowiązanie innych podmiotów o ich udostępnieniu; 3.1.6. kserokopię uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności drogowej z zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa ważne na dzień wyznaczony do składania ofert - osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy; 3.1.7. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: Zaświadczenie z banku pokazujące obroty na rachunku nie będzie uznane przez Zamawiającego za informację o posiadanym przez Wykonawcę środkach finansowych; 3.1.8. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę określoną w poz.2.1.5 pkt. 2 ; Uwaga: Polisa załączona do oferty powinna być aktualna (ważna) na dzień wyznaczony do składania ofert. W przypadku wygaśnięcia ważności polisy lub innego dokumentu po terminie wyznaczonym do składania lecz przed zawarciem umowy, Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do przedłożenie nowej ważnej polisy lub innego dokumentu obejmującego cały okres realizacji zamówienia najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy - przed jej podpisaniem. Nie przedłożenie w/w dokumentów w opisanych okolicznościach będzie traktowane przez Zamawiającego jako odstąpienie przez Wykonawcę od zawarcia umowy; 3.1.9. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp 3.1.10. oświadczenie Wykonawcy stosownie do art. 44 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 Pzp 3.2. Informacja o pozostałych dokumentach, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 3.2.1. dowód wniesienia wadium: 1) jeżeli wniesiono w pieniądzu - do oferty zaleca się dołączyć dowód zrealizowania przelewu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 2) jeżeli wniesiono w innej dopuszczalnej formie - do oferty należy dołączyć oryginał właściwego dokumentu; 3.2.2. pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 3.2.3. dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę; 3.2.4. wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - należy zamieścić na formularzu ofertowym; 3.2.5. kosztorys ofertowy - w formie oryginału;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego (pokój 17, 18) ul. Grunwaldzka1, 77-200 Miastko. Płatna w kwocie 70,00 PLN (brutto) za wersję papierową..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Miastku, 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka 1 pok. nr 19 (sekretariat burmistrza). Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.02.2009r, o godz. 12:15, pokój nr 6 siedziba zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.