Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-17
Słubice: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU SŁUBICKIEGO
Numer ogłoszenia: 304136 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe , ul. Piłsudskiego 20, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 0-95 7592019, 7592010, faks 0-95 7592011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatslubicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU SŁUBICKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Słubickiego (jednostek wymienionych poniżej w pkt 5) w okresie 48 m-cy począwszy od 1 października 2012 r. Liczba jednostek organizacyjnych Powiatu Słubickiego jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. 1)Zakres zamówienia dla każdej jednostki obejmuje: a)otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, przy czym zamawiający wymaga spełniania następujących warunków: -możliwość otwierania dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych również w walutach obcych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, -możliwość obrotu walutowego między rachunkami jak również za pośrednictwem poleceń przelewu, -potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, -oprocentowanie środków PLN na rachunkach, liczone jako stawka WIBID 1M, przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec każdego miesiąca, tj. w ostatnim dniu kalendarzowym, -oprocentowanie rachunków walutowych wg stawek obowiązujących w banku Wykonawcy dla tych rachunków, -sporządzanie wyciągów bankowych wraz z papierowym wtórnikiem na koniec dnia, w którym nastąpił obrót na rachunku. Wyciągi bankowe z rachunków podstawowych wykonawca dostarcza do siedziby zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych w terminie do 2 dni roboczych po każdym dniu, w którym nastąpił obrót na rachunku (w przypadku braku oddziału banku w Słubicach). b)prowadzenie rachunków wirtualnych (płatności masowych), c)przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych (przy czym te wpłaty i wypłaty realizowane będą w formie otwartej), d)realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na następujących zasadach: -przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym, -przelewy złożone w formie papierowej do godziny 15:00 powinny być realizowane w tym samym dniu, -możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych, e)wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla co najmniej 24 stanowisk, w tym: -zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej, -przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank, -serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 12 godzin, -w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat, -przeszkolenie osób wskazanych przez zamawiającego, w zależności od zgłoszonych potrzeb, (ww. system bankowości elektronicznej winien zapewniać co najmniej: -dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, -dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, -możliwość dokonywania przelewów bankowych, -generowanie (wydruk) wyciągów bankowych wraz załącznikami, -pełną informację o dacie i godzinie operacji, -przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, -umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, -wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania, -system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami, -system w wersji on-line), f)wydawanie książeczek (blankietów) czekowych, g)wydawanie kart płatniczych do rachunku bieżącego oraz generowanie (wydruk) transakcji z karty płatniczej, h)zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek Powiatu Słubickiego - Starostwa Powiatowego w Słubicach, i)oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych, j)przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych na rachunek Powiatu Słubickiego - Starostwa Powiatowego w Słubicach, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie, k)wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku. 2)Ponadto w odniesieniu do Powiatu Słubickiego - Starostwa Powiatowego w Słubicach zamówienie obejmuje dodatkowo możliwość udzielenia w rachunku bieżącym, w każdym roku budżetowym, kredytu krótkoterminowego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej w każdym roku w uchwale budżetowej przez Radę Powiatu - jednak nieprzekraczającej kwoty 3 mln PLN. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym muszą być spełnione następujące wymagania zamawiającego: -zabezpieczeniem kredytu będzie tylko weksel wystawiony przez zamawiającego, -koszty obsługi kredytu stanowić będą odsetki od wykorzystanego kredytu i prowizja, -kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu 3 dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej, -wysokość oprocentowanego kredytu będzie naliczana wg stopy WIBOR 1M + plus marża, gdzie WIBOR należy przyjąć z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który ustanowione jest oprocentowanie, -odsetki naliczanie i pobierane będą miesięcznie, kwota odsetek płatna w ostatnim dniu miesiąca od kwoty wykorzystanego kredytu - niedopuszczalne jest pobieranie odsetek w pierwszym dniu kolejnego miesiąca, -bank przygotuje projekty umów na obsługą bankową oraz na kredyt krótkoterminowy zgodnie z założeniami SIWZ oraz danymi zawartymi w ofercie. 3)Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego winien posiadać oddział w Słubicach, bądź - w innym przypadku -zapewnić codziennie dostarczanie dokumentów i gotówki z poszczególnych jednostek do banku i z banku do tych jednostek. 4)Z poszczególnymi jednostkami zostaną zawarte odrębne umowy obsługi bankowej, na warunkach określonych w niniejszej SIWZ, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym wykonawcą, z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki. 5)Poniższe zestawienie zawiera przewidywane ilości rachunków i przeprowadzanych operacji, które stanowią podstawę do opisu przedmiotu zamówienia dla celów przeprowadzenia postępowania i sporządzenia ofert przez wykonawców. W trakcie realizacji zamówienia ilość rachunków i faktycznie przeprowadzonych transakcji będzie zależna od określonych potrzeb Zamawiającego i może ulec zmianie. Podana liczba transakcji stanowi średnią miesięczną ilość przeprowadzonych transakcji. Wykaz zawiera nazwę jednostki oraz dane liczbowe oznaczające kolejno: liczbę posiadanych rachunków w szt., śr. miesieczną ilość wysyłanych przelewów drogą elektroniczną w szt., śr. miesięczną kwotę wpłat gotówkowych w zł, śr.miesięczną kwotę wypłat gotówkowych w zł, śr.miesięczny stan środków na rachunkach bankowych w zł: I. Starostwo Powiatowe w Słubicach - 9, 400, 120000, 30000, 1000000 II. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słubicach - 4, 260, 0 , 600, 1251000 III. Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach - 8, 508, 700, 160000, 600000 IV. Zarząd Dróg Powiatowych w Słubicach - 5, 150, 60, 200, 80000 V.Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Słubicach - 2, 75, 0 , 0 , 25500 VI. Zespół Szkół Ekonomiczno-Rolniczych w Słubicach - 2, 110, 753, 0 , 111430 VII.Zespół Szkół Technicznych w Słubicach - 2, 205, 37100, 0 ,150200 VIII. Zespół Szkół Licealnych w Słubicach - 2, 106, 0 , 0 , 84000 IX. Zespół Szkół Ekonomicznych w Ośnie Lubuskim - 2, 110, 2010, 0 , 54000 X.Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Słubicach - 2, 48, 0 , 0 , 44200 XI. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Słubicach - 2, 130, 1100, 0 , 99000 XII. Powiatowy Ośrodek Wsparcia w Rzepinie - 1, 30, 0 , 0 , 39000 XIII. Placówka Wielofunkcyjna Nasza Chata w Cybince - 2, 176, 1, 4, 65300 XIV. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Słubicach - 2, 0 , 1, 6, 20000. Łącznie: - liczba posiadanych rachunków w szt. - 45 - śr. miesięczna ilość wysyłanych przelewów drogą elektroniczną w szt. - 2308, - śr. miesięczna kwota wpłat gotówkowych w zł - 161725 - śr. miesięczna kwota wypłat gotówkowych w zł - 190810 - śr.miesięczny stan środków na rachunkach bankowych w zł - 3623630 6)Wszelkie sprawozdania, uchwały, opinie RIO itp. potwierdzające sytuację finansową zamawiającego zamieszczone są na stronie BIP Powiatu Słubickiego (www.bip.powiatslubicki.pl) w zakładce Budżet powiatu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający uzna posiadanie zezwoleń do wykonywania działalności bankowej na terenie RP, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Wysokość oprocentowania kredytu - 30
- 3 - Wysokość oprocentowania lokat - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatslubicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Słubicach
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Słubicach - na parterze w Biurze Obsługi Interesanta ul. Piłsudskiego 20 69-100 Słubice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Remont dachu na budynku szkolnym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Słubicach (budynek T1 wraz z łącznikiem)
- Dostawa serwera i macierzy w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczeństwo w powiecie słubickim"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Słubice realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Budowa terenu rekreacyjno-sportowego przy Szkole Podstawowej w Golicach
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGA BANKOWA GMINY MYSZKÓW I JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH GMINY MYSZKÓW
- "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 3 500 000,00 PLN"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.