Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-06
Białystok: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ KONTENEROWEGO ZAPLECZA STADIONU PIŁKARSKIEGO W BIAŁYMSTOKU PRZY UL. SŁONECZNEJ
Numer ogłoszenia: 303975 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Włókiennicza 4, 15-465 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6652870, faks 085 6652871.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ KONTENEROWEGO ZAPLECZA STADIONU PIŁKARSKIEGO W BIAŁYMSTOKU PRZY UL. SŁONECZNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotemzamówienia jest wykonanie robót budowlanych, związanych z budową tymczasowych obiektów kontenerowych (z wyłączeniem dostawy i montazu kontenerów), tj. wykonanie przyłączy i instalacji wewnętrznych oraz modernizacja wewnętrznego układu drogowego, ogrodzenia, ochrony wejścia zawodników na arenę stadionu, spełniajacych - do czasu docelowej budowy stadionu - rolę zaplecza na treningi i zawody, na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Autorską Pracownię Architektury Kuryłowicz a Associates sp. z o.o. 03-908 Warszawa ul. Berezyńska 25.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.24 - Roboty budowlane związane ze stadionami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 20 tysięcy złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 800 tysięcy złotych każda, b) dysponują lub będą dysponować osobami nadzoru, posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej), zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) dysponują lub będą dysponować co najmniej po jednej jednostce sprzętu niezbędnego do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) pozwalającej na realizację zamówienia zgodnie z harmonogramem robót, przy założeniu że zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonywana będzie w terminie 21 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury zamawiającemu; b) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 1 mln złotych, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) udzielą 3 -letniej gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt. 1-3 ustawy i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy , 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 8) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z załączeniem dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w p. 8), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 10) oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami, niezbędnymi do wykonania zamówienia, 11) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w oświadczeniu, o którym mowa w p.10) wykonawca oświadczył, ze będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia 12) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień składania ofert na kwotę 1 mln złotych. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje odrzucenie jego oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli wymaganych przez zamawiającego zaświadczeń i dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie: 1)warunków udziału w postępowaniu, 2) przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
15-465 Białystok ul. Włókiennicza 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 15-465 Białystok ul. Włókiennicza 4 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- ZK-DZP.262.40.2025 Dostawa stanowisk dydaktycznych do badania pojazdów samochodowych na potrzeby Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0"
- Dostawa diet do żywienia dojelitowego pacjentów w warunkach domowych oraz doustnych preparatów żywienia medycznego
- Zakup specjalistycznego oprogramowania informatyki śledczej w ramach programu INTERREG VI-A Litwa - Polska 2021 - 2027 -"The strengthening of security at the territory of Lithuanian - Polish border "
- Serwis i konserwacja urządzeń myjni samochodowej na terenie JW w Białymstoku.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczestników OHP i młodzieży ze środowiska lokalnego oraz usługa przeprowadzenia kursu prawo jazdy kat. B dla uczestników OHP.
- Wykonanie, dostawa i montaż 18 tablic inf-pamiątkowych oraz 2 tablic edukacyjnych dot. realizacji projektu pn. "Rozbudowa zrównoważonego systemu gospodarowania wodami opadowymi w Białymstoku"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Placówek Oświatowych im. Jana Pawła II w Bukowie
- Wygrodzenie sektora gości na terenie istniejącego stadionu piłkarskiego przy ul. Struga w Radomiu
- Termomodernizacja budynku świetlicy w Trzcinisku zarządzanej przez Żuławski Ośrodek Kultury i Sportu w Cedrach Wielkich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.