eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszZakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS



Ogłoszenie z dnia 2025-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR IM. WOJCIECHA BOGUSŁAWSKIEGO W KALISZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279752

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Bogusławskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatr.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://teatrkalisz.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b124c50-5f7a-4440-88c2-6323a05aba45

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220751

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041739/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174238

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/ZP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia), załącznik nr 2 (Formularz ofertowy wraz z wykazem parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 6 do SWZ (Istotne postanowienia umowy).
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fabrycznie nowy samochód do siedziby Zamawiającego tj. Teatr im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu, Plac Bogusławskiego 1, 62-800 Kalisz.
4. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SWZ bądź innym integralnym z SWZ dokumencie, nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych.
5. Rozwiązania równoważne:
1) w przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę/producenta, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert, których przedmiotem są rozwiązania równoważne,
2) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienia do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne,
3) ewentualne użyte w dokumentacji zamówienia nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania rozwiązań danego producenta, lecz wskazanie na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji zamówienia. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w załącznikach do Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń lub systemów. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych,
4) rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać co najmniej takie same lub lepsze parametry, co najmniej w zakresie wskazanym przez Zamawiającego i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów,
5) Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tj. przedłożyć wraz z ofertą wykaz rozwiązań równoważnych w szczególności wraz z ich opisem, oświadczeniem dotyczącym zgodności zaproponowanych rozwiązań równoważnych z wymaganiami/cechami/kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz z zestawieniem wszystkich zaproponowanych elementów równoważnych, by wykazać ich równoważność w stosunku do elementów opisanych w SWZ.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę, transport,
2) uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania,
3) zapewnienia bezpłatnego pakietu regularnych przeglądów serwisowych przez okres minimum 3 lat, zawierających w szczególności wymianę oleju (zgodną ze specyfikacją producenta samochodu) wraz z filtrem oleju, filtry paliwa, filtry pyłowe, filtry powietrza oraz wymianę lub uzupełnienie płynu hamulcowego i chłodniczego niezbędnego do funkcjonowania samochodu objętego umową.

7. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 roku, wolny od wad technicznych i prawnych.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko w miejsce określone przez Zamawiającego w ust. 3.
9. Transport krajowy i zagraniczny, podatki, wszelkie opłaty celne, skarbowe oraz inne opłaty leżą po stronie Wykonawcy.
10. Wspólny Słownik zamówień CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
11. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO GRUPA LIS SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182150144

7.3.3) Ulica: ul. Rogatka 20c

7.3.4) Miejscowość: Opatówek

7.3.5) Kod pocztowy: 62-860

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.