Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-17
Poznań: Wykonanie czynności nadzoru inwestorskiego dla zadania nazwanego: Przebudowa dworca kolejowego KĘPNO
Numer ogłoszenia: 303676 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Poznaniu , Al. Niepodległości 8, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6333764, faks 061 6333718.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkp-nieruchomosci.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: S.A..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie czynności nadzoru inwestorskiego dla zadania nazwanego: Przebudowa dworca kolejowego KĘPNO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie czynności nadzoru inwestorskiego dla zadania nazwanego: Przebudowa dworca kolejowego KĘPNO Dane obiektu: Powierzchnia zabudowy 750,26 m2 Powierzchnia całkowita 3005,52 m2 Kubatura 11498,40 m3 Szczegółowy zakres zamówienia: 1. Wykonanie praw i obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) - art. 25 i 26 odnośnie praw i obowiązków inspektora nadzoru. 2. Na życzenie Zamawiającego udział w charakterze rzeczoznawcy podczas sprawdzania i opiniowania dokumentacji projektowej (w tym wizualizacji) oraz udział w przetargach w tym m.in. współpraca przy sporządzaniu dokumentacji przetargowej, udzielanie wyjaśnień wykonawcom, sprawdzanie kosztorysów ofertowych, harmonogramów rzeczowo-finansowych i ich zgodności z kosztorysami ofertowymi złożonymi na przetargach oraz udzielanie pisemnych opinii czy oferty cenowe sporządzone zostały prawidłowo. 3. Współpracę przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie zadań oraz przy ich rozliczaniu. 4. Udział w przekazywaniu placu budowy, odbiorach oraz naradach roboczych organizowanych przez Zamawiającego. 5. Obecność na terenie budowy w wymiarze czasowym gwarantującym sprawną realizację inwestycji. 6. Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań. 7. Uzgadnianie z autorem projektu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie. 8. Kontroli rozliczeń budowy od strony ilościowej i kosztorysowej. 9. Informowanie inwestora o zaawansowaniu rzeczowo-finansowym robót oraz o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na czas lub koszty inwestycji. 10. Udział w komisjach szacowania ewentualnych szkód. 11. Sprawdzanie i zatwierdzanie do zapłaty kosztorysów po wykonaniu robót i faktur za ich wykonanie. 12. Przygotowanie kompletu dokumentów związanych z odbiorem końcowym robót i przekazaniem inwestycji do użytkowania. 13. Przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu w terminie do 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego budowy, sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji. 14. Zapobieganiu zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie. 15. Obsługę w czasie okresu gwarancji i rękojmi., 16. Pełnienie nadzoru obejmuje następujące branże: - Architektoniczną - Konstrukcyjno - budowlaną - Telekomunikacyjną - Instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń - cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - Instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w kwocie: 3.200,00 PLN (trzy tysiące dwieście złotych 00/100), a dowód wniesienia wadium zobowiązany jest dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkp-nieruchomosci.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Poznaniu, al. Niepodległości 8, 61-875 Poznań, II piętro, pokój 316 A..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2012 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Poznaniu, al. Niepodłegołści 8, 61-875 Poznań, II piętro, pokój 300 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AN/ZP/64/25 Montaż instalacji teleinformatycznej i multimedialnej w 7 salach hybrydowych wraz z zakupem sprzętu do telekonferencji.
- Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Dostawa produktów leczniczych RTDL - Omaveloxolonum
- Wymiana nawierzchni ulic Mewy i Rybitwy w Poznaniu
- TP1 630/2025 dostawa myszy laboratoryjnych
- "Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych wraz z dzierżawą dozowników"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadania inwestycyjnego.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. "Modernizacja konstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim".
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji przedsięwzięcia pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojow....
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: "Budowa spójnej w OF AK sieci ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Wykonanie prac modernizacyjnych alejek w Parku Moczydło w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zadań z budżetu obywatelskiego"- 37/ZP/25
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestycji pn. Budowa Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.