eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › dostawa węzłów wymiennikowych c.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-24

POZYCJA 30364

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Stalowa Wola: dostawa węzłów wymiennikowych c.o. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., do kontaktów: - Anna Baran pokój 204 tel. 15 8423341 w. 32 i Alojzy Kubiś pokój 203 tel. w. 31 w godz. 8:00 do 14:00 - sprawy techniczne, - Anna Baran pokój 204 tel. 15 8423341 w. 32 i Henryka Piotrowska pokój 215 tel. w. 24 w godz. 8:00 do 14:00 - w sprawach dotyczących SIWZ, ul. Handlowa 11, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8423341, fax 015 8427501, e-mail: pecstw@stalowawola.pl, pec-stalowawola.rze.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa węzłów wymiennikowych c.o. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prefabrykacja i dostawa węzłów c.o. szt. 8 opartych na wymienniku JAD. Zabezpieczenie instalacji zaworem bezpieczeństwa i naczyniem wzbiorczym przeponowym zamkniętym. Automatyczna regulacja przepływu i różnicy ciśnień, regulacja temperatury regulatorem pogodowym z zaworem regulacyjnym z napędem elektrycznym. Pompa obiegowa dla instalacji c.o. jednofazowa trzybiegowa, uzupełnienie zładu instalacji c.o. z pomiarem ilości wody uzupełniającej. Przewody węzła po stronie wysokich i niskich parametrów z rur stalowych czarnych bez szwu, spawanych. Rury i konstrukcja wsporcza węzła zabezpieczona antykorozyjnie, węzeł izolowany termicznie. Urządzenia i materiały użyte do prefabrykacji węzłów winny pochodzić z krajów UE ewentualnie Cypru, Malty, Turcji. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: loco magazyn zamawiającego Stalowa Wola ul. Handlowa 11. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.11.10 - Wymienniki ciepła Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.11.00 - Wymienniki ciepła 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość całkowita zamówienia udzielonego w częściach - powyżej 130 000 Euro. Wartość zamówienia część I - poniżej 60 000 Euro, zakres zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia jak w SIWZ. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: gotówka 4 250 PLN - wpłata w pieniądzu w kasie zamawiającego lub przelew na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatność w PLN, przelewem na konto wskazane przez wykonawcę w terminie 30 dni od daty dostarczenia węzłów i przedłożenia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy "Prawo zamówień publicznych" oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach złożonych przez Wykonawców wymaganych w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004r. par. 1 ust. 1 pkt. 1,3,4,5,6 (Dz.U. z dnia 21 kwietnia 2004r. nr 71 poz. 645). W przypadku wykonawców którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zastosowanie ma dodatkowo par. 2 ww. Rozporządzenia. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działaności gospodarzej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - kopię uprawnień budowlanych o specjalności sanitarnej i elektrycznej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /do projektowania i wykonywania/, osób lub osoby wykonujących zamówienie oraz ważnego zaświadczenia potwierdzającego iż osoby/a/, ta jest członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego w 2005 roku, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy "Prawo zamówień publicznych", wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy "Prawo zamówień publicznych" wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wystawione na wykonawcę który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej winny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - sprawozadanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, - informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości co najmniej wartości zamówienia, wystawiona nie wczesniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. Przy przedstawieniu powyższych dokumentów sporządzonych w walucie innej niż PLN należy podać wartość przeliczoną na PLN według średniego kursu NBP z dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych, - dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz wykonanych dostaw węzłów wymiennikowych prefabrykowanych w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmoitu, dat wykonania i odbiorców, w ilości nie mniejszej niż 60 szt. o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia wraz z referencjami potwierdzającymi że zamówienia zostały wykonane z należytą starannością, - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające że, poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 95% termin dostawy - 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 4/05/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.08.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego w pokoju 204 lub 215 po dokonaniu opłaty w kasie zamawiającego lub pocztą za zaliczeniem pocztowym, na pisemny wniosek lub fax o jej wydanie skierowany do zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 10:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.08.2005, godzina 11:00, PEC Sp. z o.o. w Stalowej Woli ul. Handlowa 11 - sala konferencyjna - pokój 107.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak. Zamówienie może dotyczyć projektu finansowego z funduszu ZPORR, Działanie 3.2 w przypadku przyznania dotacji. 4) Informacje dodatkowe: zamówienie udzielane w częściach - przewidywana kolejna publikacja II kwartał 2006 rok. 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.