Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-10
Numer ogłoszenia: 303236 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 286856 - 2015 data 27.10.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Instytut Zachodni, ul. Mostowa 27, 61-854 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 852 76 91, fax. 0-61 852 49 05.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
- W ogłoszeniu jest: Zadanie nr 5 Nazwa: biurowe urządzenie wielofunkcyjne 1 x urządzenie z funkcjami: ksero, drukarka sieciowa, skaner, faks urządzenie wielofunkcyjne do sekretariatu, dostarczenie i instalacja wydruki powyżej 25 stron na minutę wydruki w kolorze format A4 i A3 drukowanie w sieci komunikacja faksowa drukowanie dwustronne wyświetlacz dotykowy pojemne nie mniej niż 2 zasobniki na papier mieszczące nie mniej niż po 500 sztuk kartek urządzenie do kółkach z możliwością przemieszczania Zadanie nr 9 3 x dysk twardy: Informacje podstawowe Format cale 2.5 Przeznaczenie: Serwer Pojemność: nie mniej niż 1 TB Obroty na minutę: 7200 Dodatkowe Czas dostępu ms: 4.16 Pamięć podręczna: nie mniej niż 16 MB Średni czas odczytu ms: nie mniej niż 8.5 Średni czas zapisu ms nie mniej niż 9.5 Wersja opakowania: BOX Fizyczne Wysokość mm: 26.1 Szerokość mm: 70.0 Głębokość mm: 101.6 Waga g: 146.99 Informacje techniczne Interfejs: SAS 6Gb na s Konfiguracja: automatyczna Zastosowane technologie: SAS Nominalny czas pracy godz nie mniej niż :1200000 Zadanie nr 11 Nazwa: pamięć RAM 1 x pamięć 8GB: Dual:nie Przeznaczenie: Serwer Typ złącza: DIMM Typ pamięci: DDR3 Konfiguracja: pojedyncza kość Chłodzenie: nie Pojemność: nie mniej niż 8 GB Oznaczenie: PC3-12800 Częstotliwość pracy MHz: 1600 Opóźnienia: nie mniej niż 11 CL Napięcie V: 1.35 Korekcja błędów ECC: tak Ilość modułów: 1.
- W ogłoszeniu powinno być: Zadanie nr 5 1 x urządzenie z funkcjami: ksero, drukarka sieciowa, skaner sieciowy, faks (urządzenie wielofunkcyjne do sekretariatu) - (dostarczenie z oryginalnymi tonerami, instalacja i uruchomienie z pełną gotowością do pracy) - wydruki: prędkość 25 stron na minutę i powyżej - wydruki w kolorze -automatyczny dwustronny podajnik oryginałów -technologia laserowa wyposażona w 4 bębny - format A4 i A3 - drukowanie i skanowanie sieciowe - komunikacja faksowa - drukowanie dwustronne w trybie automatycznym - wyświetlacz dotykowy - nie mniej niż 2 zasobniki na papier mieszczące nie mniej niż po 500 sztuk kartek każdy - urządzenie do kółkach z możliwością przemieszczania , podstawa na kółkach zintegrowana z całością, zgodna z oferowanym modelem urządzenia wyprodukowana przez producenta urządzenia -skanowanie do: email, FTP, SMB, USB -dysk twardy min: 50 GB - kompletny przewidziany przez producenta zestaw tonerów - urządzenie i wszystkie materiały musza być fabrycznie nowe (nieużywane) i wyprodukowane przez producenta oferowanego urządzenia -pamięć RAM min 512 MB Zadanie nr 9 3 x dysk twardy: Informacje podstawowe Format (cale): 2.5 Przeznaczenie: Serwer Pojemność: nie mniej niż 1 TB Obroty na minutę: 7200 Dodatkowe Czas dostępu [ms]: nie większy niż 4.16 Pamięć podręczna: nie mniej niż 16 MB Średni czas odczytu [ms]: nie więcej niż: 8.5 Średni czas zapisu [ms]: nie więcej niż: 9.5 Wersja opakowania: BOX Fizyczne Wysokość [mm]: 26.1 Szerokość [mm]: 70.0 Głębokość [mm]: 101.6 Informacje techniczne Interfejs: SAS 6Gb/s Konfiguracja: automatyczna Zastosowane technologie: SAS Nominalny czas pracy [godz]nie mniej niż :1200000 Zadanie nr 11 1 x pamięć 8GB: dual:nie Przeznaczenie: Serwer Typ złącza: DIMM Typ pamięci: DDR3 Konfiguracja: pojedyncza kość Chłodzenie: nie Pojemność: nie mniej niż 8 GB Oznaczenie: PC3-12800 Częstotliwość pracy [MHz]: 1600 Opóźnienia: nie wiecej niż 11 CL Napięcie [V]: 1.35 Korekcja błędów ECC: tak Ilość modułów: 1.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: 13.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Instytut Zachodni, Instytut Naukowo-Badawczy im. Z Wojciechowskiego, ul. Mostowa 27A, 61-854 Poznań, II piętro sekretariat..
- W ogłoszeniu powinno być: 18.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Instytut Zachodni, Instytut Naukowo-Badawczy im. Z Wojciechowskiego, ul. Mostowa 27A, 61-854 Poznań, II piętro sekretariat..
II.2) Tekst, który należy dodać:
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: IV.2.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Powinno być: 2. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: - C - Cena - 90 %, - G - Wyrażony w pełnych miesiącach okres dodatkowej gwarancji na sprzęt komputerowy - 10%, gdzie 1% = 1 pkt. Podstawowy okres gwarancji wynosi 24 miesiące (Podstawowa gwarancja). Maksymalny możliwy do zaoferowania łączny okres gwarancji to 60 miesięcy (podstawowa gwarancja oraz dodatkowa gwarancja). Zakres dodatkowej gwarancji musi być tożsamy z zakresem wymaganej gwarancji 24-miesięcznej. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający przyjmie, iż zaoferowany został okres 36 - miesięcy. W przypadku niezaoferowania okresu dodatkowej gwarancji, ponad wymagane 24 miesięcy, oferta otrzyma 0 pkt w zakresie kryterium okres dodatkowej gwarancji na sprzęt komputerowy..
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.3.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Zmiana w SIWZ Załącznik nr 3 - Postanowienia umowy-wzór umowy § 7. Gwarancja jakości 1. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony sprzęt komputerowy i multimedialny w zakresie określonym w dokumencie gwarancyjnym, stanowiącym załącznik do Oferty Wykonawcy oraz załącznik nr 3 do niniejszej Umowy. 2. Rozpoczęciem okresu gwarancji jest data podpisania końcowego protokołu odbiorczego przez Zamawiającego. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesięce i musi być podany w pełnych miesiącach. 3. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w okresie gwarancyjnym, wady w działaniu dostarczonego sprzętu, Zamawiający powiadamia o powyższym pisemnie (fax, e-mail za potwierdzeniem odbioru) Wykonawcę. Wykonawca przystąpi w ciągu 2 dni roboczych od powiadomienia przez Zamawiającego o wadzie do jej usunięcia. Zgłoszone wady Wykonawca usunie w terminie 5 dni roboczych od daty ich zgłoszenia na własny koszt i we własnym zakresie. W przypadku uchybienia powyższemu terminowi Zamawiający ma prawo usunąć je na koszt i ryzyko Wykonawcy bez utraty praw do gwarancji. 4. W przypadku niemożności usunięcia wad w terminie, Wykonawca zapewni (na czas naprawy) bezpłatnie urządzenie, o parametrach nie gorszych niż naprawiane. 5. Czas wyłączenia z eksploatacji sprzętu, spowodowany wystąpieniem wad w okresie gwarancji proporcjonalnie przedłuża okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę. 6. W przypadku, gdy konieczne, będzie usunięcie awarii poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca odbierze uszkodzony sprzęt z siedziby Zamawiającego i dostarczy po naprawie na własny koszt i ryzyko. 7. W przypadku, gdy konieczne będzie usunięcie awarii poza siedzibą Zamawiającego, wszystkie nośniki danych takie jak dyski twarde pozostają w siedzibie Zamawiającego. 8. W przypadku niemożności naprawienia i konieczności wymiany uszkodzonych trwałych nośników pamięci na nowe, uszkodzone trwałe nośniki pamięci, pozostaną do wyłącznej dyspozycji Zamawiającego. 9. W przypadku, gdy dany sprzęt będzie naprawiany więcej niż 3 razy, Wykonawca niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zgłoszenia ostatniej awarii, dokona jego wymiany na sprzęt nowy, wolny od wad oraz taki sam. 10. Gwarancja nie będzie ograniczać praw Zamawiającego do dysponowania zakupionym sprzętem. W razie sprzedaży lub innej formy przekazania sprzętu gwarancja przechodzi na nowego właściciela. § 1. Przedmiot umowy Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego, zgodnie z wymaganiami ilościowymi i technicznymi Zamawiającego, określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (załącznik nr 2 do Umowy) oraz Ofertą Wykonawcy, stanowiącą załącznik nr 3 do Umowy..
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Usługi ogrodnicze
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa jazdy kat. D do B i Kwalifikacji Wstępnej Przyspieszonej do kat. D
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego - Delegatury w Lesznie" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.