Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-06
Białystok: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i przyległego placu Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 302523 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Białymstoku , ul. Fabryczna 2, 15-483 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6785700, 6587743, faks 085 7422773.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.oip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ministerstwo lub inny organ krajowy lub regionalny. Nadzór nad warunkami pracy..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i przyległego placu Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i przyległego placu Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Białymstoku zlokalizowanych w budynku przy ul.Fabrycznej 2 w okresie 24 miesięcy od dnia 01.01.2009r. do31.12.2010r.Powierzchnia do sprzątania pomieszczeń biurowych wynosi 1178,60m kwadratowych, powierzchnia placu przyległego do budynku wynosi 2395,60m kwadratowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w pkt.2 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art.24 ust.1 i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 188, poz.1155).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1.Zamawiający uzna,że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w pkt 3.1.1 do 3.1.4 siwz - potwierdzających spełnienie udziału przedmiotowym w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę.W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia:1) Krajowy rejestr sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej )/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. 2)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art.22 i 24 Pzp. W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca ma wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonał co najmniej dwie, trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu usługi sprzątania w obiektach biurowych, o łącznej powierzchni przekraczającej 1000m kwadratowych wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi.W celu potwierdzenia znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 80.000,00zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.oip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Białymstoku, 15 - 483 Białystok, ul. Fabryczna 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Białymstoku, ul. Fabryczna 2 ,I piętro, pok.110 - kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Przebudowa fragmentu ulicy Fabrycznej w Białymstoku
- BZP.272.72.2025.AR Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Remont mostu przez rz. Nereśl w m. Czechowizna w ciągu DK nr 65 w km 138+084 i JNI 01060025
- Zimowe utrzymanie drogi (starodroża) DK Nr 19 na odcinku Kuźnica - Sokółka w sezonie 2025/2026, na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sokółce.
- dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2 - powtórzenie
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku biurowym Urzędu Miejskiego w Człuchowie, szalecie miejskim oraz budynku dworca
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE SPRZĄTANIA DLA WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W KIELCACH NA LATA 2026-2027
- Usługi utrzymania czystości i porządku w obiektach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie - z podziałem na części
- Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim 2026
- Usługi sprzątania dla Prokuratury Okręgowej w Toruniu i prokuratur rejonowych okręgu toruńskiego.
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w Centrum Turystyczno-Rekreacyjnym w Iławie przy ul. Biskupskiej 2"
więcej: Usługi sprzątania parkingów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





