eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa akcesoriów komputerowych, urządzeń biurowych, drukarek i plotera dla potrzeb GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na zadaniaZadanie nr 1. Dostawa akcesoriów komputerowych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów. Zadanie nr 2. Dostawa urządzeń biurowych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów.Zadanie nr 3. Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów. Zadanie nr 4. Dostawa i montaż 1 szt. plotera dla potrzeb Wydziału Nieruchomości GDDKiA Oddział w Rzeszowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-18

Rzeszów: Dostawa akcesoriów komputerowych, urządzeń biurowych, drukarek i plotera dla potrzeb GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na zadania: Zadanie nr 1. Dostawa akcesoriów komputerowych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów. Zadanie nr 2. Dostawa urządzeń biurowych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów.Zadanie nr 3. Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów. Zadanie nr 4. Dostawa i montaż 1 szt. plotera dla potrzeb Wydziału Nieruchomości GDDKiA Oddział w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 302301 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów komputerowych, urządzeń biurowych, drukarek i plotera dla potrzeb GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na zadania: Zadanie nr 1. Dostawa akcesoriów komputerowych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów. Zadanie nr 2. Dostawa urządzeń biurowych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów.Zadanie nr 3. Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów. Zadanie nr 4. Dostawa i montaż 1 szt. plotera dla potrzeb Wydziału Nieruchomości GDDKiA Oddział w Rzeszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów komputerowych, urządzeń biurowych, drukarek i plotera dla potrzeb GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na zadania: Zadanie nr 1. Dostawa akcesoriów komputerowych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów. Zadanie nr 2. Dostawa urządzeń biurowych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów.Zadanie nr 3. Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów. Zadanie nr 4. Dostawa i montaż 1 szt. plotera dla potrzeb Wydziału Nieruchomości GDDKiA Oddział w Rzeszowie. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił przeszkolenie personelu nt. właściwego korzystania z plotera (Zadanie nr 4)Wszelkie oferowane urządzenia danego rodzaju musza być identyczne i pochodzić od tego samego producenta.Sprzęt musi być fabrycznie nowy i spełniać niżej podane parametry techniczne (minimalne). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o parametrach lepszych od wymagań minimalnych.Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z fabrycznie nowych elementów, bez śladu uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach takich samych bądź lepszych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszej SIWZ lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 32.52.20.00-8, 30.19.10.00-4, 39.71.71.00-2, 31.40.00.00-0, 30.23.21.30-4, 30.23.21.00-5, 30.23.21.40-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: Dla zadania nr 1 - 3 dostawy akcesoriów komputerowych Dla zadania nr 2 - 3 dostawy urządzeń biurowych Dla zadania nr 3 - 3 dostawy drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Dla zadania nr 4 - 1 dostawy plotera

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W celu potwierdzenia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)oświadczenie wymienione w pkt. III.4.2) oraz dokument wymieniony w pkt.III.4.2)- albo odpowiadające im określone w pkt. III.6)3. i III.4.3.1), powinny być złożone przez kżdego Wykonawcę, b)oświadczenie wymienione w pkt.III.6)1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w Siedzibie Zamawiającego - pok. nr 25. SIWZ na wniosekWykonawcy może być przesłana pocztą. Cena brutto: 2,46 PLN + koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego GDDKiA Oddział w Rzeszowie ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne lub konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt III.3) ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie.3. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:Zadania nr 1-3: Realizacja zamówienia przewidywana jest sukcesywnie w okresie 1 roku od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty wymienionej w § 2 ust. 5 istotnych postanowień umowy - w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Zadanie nr 4: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 7 dni od daty podpisania umowy 4. ŹRÓDŁA FINANSOWANIA:Zadanie nr1-3 Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania przy udziale środków pochodzących z Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko i ze środków krajowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad. Zadanie nr 4 Zamówienie jest finansowane ze środków krajowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad. 5.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: GDDKiA w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Reszów, pokój nr 7, dnia 28.11.2011 o godz. 11:10..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa akcesoriów komputerowych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów komputerowych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń biurowych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń biurowych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.52.20.00-8, 30.19.10.00-4, 39.71.71.00-2, 31.40.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.30-4, 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż 1 szt. plotera dla potrzeb Wydziału Nieruchomości GDDKiA Oddział w Rzeszowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż 1 szt. plotera dla potrzeb Wydziału Nieruchomości GDDKiA Oddział w Rzeszowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.