eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynKonserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim -perły architektury gotyckiej w Polsce -II etap współfinansowanego z programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach wsparcia udzielonego z funduszy norweskich i funduszy EOG pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-11

Olsztyn: Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim -perły architektury gotyckiej w Polsce -II etap współfinansowanego z programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach wsparcia udzielonego z funduszy norweskich i funduszy EOG pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych
Numer ogłoszenia: 302300 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Warmii i Mazur , ul. Zamkowa 2, 10-074 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5279596 w.44, faks 0-89 5272039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim -perły architektury gotyckiej w Polsce -II etap współfinansowanego z programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach wsparcia udzielonego z funduszy norweskich i funduszy EOG pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych oraz prac konserwatorskich w zamku Biskupów Warmińskich w Lidzbarku Warmińskim a) remont dachów i więźb dachowych skrzydeł i wież zamku oraz prace konserwatorskie elewacji południowej i wież zamku według decyzji pozwolenia na budowę nr Lim/28/2013 według Projektu Budowlano-wykonawczego remontu Dachów i Więźb Dachowych Skrzydeł i Wież Zamku wykonanego przez BPiRI DEZET Olsztyn oraz programu prac konserwatorskich aut. Pana dr. P. Niemcewicza. b) adaptacja na sale wystawowe pomieszczeń w piwnicach skrzydła północnego zamku według decyzji pozwolenia na budowę nr Lim/13/2013 i Lim/115/2013 według Projektu Budowlanego i Zamiennego wykonanego przez STUDIO FORMAT Olsztyn c) wykonanie sieci zewnętrznych wod-kan i odwodnieniowych według decyzji pozwolenia na budowę nr Lim/256/2013 i Dokumentacji Budowlano-wykonawczej sieci zewnętrznych wod-kan i odwodnienia wykonanej przez mgr inż. Krzysztofa Filipkowskiego d) wykonanie instalacji wewnętrznych wod-kan i ppoż oraz centralnego ogrzewania według decyzji pozwolenia na budowę nr Lim/39/2012 i Dokumentacji Budowlano-wykonawczej wykonanej przez Pracownie Architektury Zabytkowej EKOBIZNES PL z Chyb k.Poznania e) wymiana instalacji elektrycznych i instalacji odgromowej według decyzji pozwolenia na budowę nr Lim/231/2012 i Lim/263/2013 i Projektu Budowlano-wykonawczego i zamiennego Dokumentacji Budowlano-wykonawczej (2 tomy) wykonanej przez Pracownie Architektury Zabytkowej EKOBIZNES PL z Chyb k. Poznania (wymiana instalacji elektrycznych w obrębie I piętra budynku została już wykonana i pominięto ją w przedmiarach) f) wykonanie oświetlenia krużganków według decyzji pozwolenia na budowę nr 727/2013 i Projektu Oświetlenia Wewnętrznego wykonanego przez BBlux Oświetlenie Profesjonalne (tylko w zakresie oświetlenia krużganków - przedmiar zawiera skorygowany zakres prac) g) wykonanie badań archeologiczno-architektonicznych międzymurza przed wykonaniem sieci zewnętrznych wod-kan i drenażu w zakresie opisanym w Szczegółowych wymogach dotyczących badań archeologicznych, architektonicznych, konserwatorskich i dokumentacji z tych badań, znajdującym się w załączniku nr 9.1.9 h) wykonanie pozostałych badań archeologiczno-architektonicznych oraz konserwatorskich towarzyszących robotom budowlanym i pracom konserwatorskim wg programów badań uzgodnionych przez WKZ i) wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych objętych projektem Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych zawarty jest w projektach budowlanych , programach prac konserwatorskich oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót , a także w przedmiarach robót - będących załącznikiem nr 9 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.54 - Roboty budowlane w zakresie zamków 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 200.000,00 PLN, 2) wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 3) w przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 36 1540 1072 2001 5013 1081 0004, 4) wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich 5 lat (roboty budowlane)/ 3 lata (usługi) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: a/ co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 10.000.000,00 złotych brutto w zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz b/ co najmniej jedną robotę budowlaną w zabytku wpisanym do rejestru zabytków polegającą na remoncie gotyckich lub/i barokowych konstrukcji ciesielskich o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto, oraz c/ co najmniej jednej robocie budowlanej w skład której wchodziły prace konserwatorskie gotyckich murów ceglanych i kamiennych oraz gotyckich tynków na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 złotych brutto, d/ przeprowadzenie min. trzech interdyscyplinarnych badań archeologiczno-architektonicznych dotyczących zamków średniowiecznych lub/i nowożytnych lub zabudowy na obszarze miast lokacyjnych, każdy z potwierdzeniem ich należytego wykonania.za kwotę łączną 300.000,00 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, chodzi o dysponowanie: a/ osobą posiadającą wykształcenie i doświadczenie określone w § 22 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987), dysponującą doświadczeniem w prowadzeniu prac konserwatorskich gotyckich wątków ceglanych i kamiennych oraz gotyckich tynków w co najmniej jednym obiekcie zabytkowym, b/ archeologiem posiadającym wykształcenie i doświadczenie określone w § 26 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, dysponującym doświadczeniem w prowadzeniu badań archeologicznych w co najmniej jednym średniowiecznym obiekcie obronnym oraz doświadczeniem w prowadzeniu badań archeologicznych z dziedziny archeologii ogrodowej w odniesieniu przynajmniej co najmniej do jednego obiektu (przy czym mogą to być dwie, odrębne osoby) c/ osobą posiadającą wykształcenie i doświadczenie określone w § 25 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, dysponującą doświadczeniem w prowadzeniu badań architektonicznych w co najmniej jednym średniowiecznym obiekcie obronnym oraz doświadczeniem w prowadzeniu badań średniowiecznych lub/i barokowych konstrukcji ciesielskich (przy czym mogą to być dwie, odrębne osoby). d/ kierownikiem robót budowlanych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane tej specjalności, który odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z § 24 ust. 1 i 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, e/ kierownikiem robót sanitarnych z upr. bud. w zakresie sieci i instalacji sanitarnych i c.o. bez ograniczeń który odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z § 24 ust. 1 i 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, f/ kierownikiem robót elektrycznych z upr. bud. w zakresie sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń który odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z § 24 ust. 1 i 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta musi zawierać: a) wypełniony formularz oferty, b) kosztorys ofertowy - sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o dokumentację projektową, programy prac konserwatorskich, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, wizję lokalną w terenie, a także wszelkie inne czynniki mające wpływ na prawidłowe wykonanie zamówienia; przedmiary robót - załączniki nr 9.2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowią jedynie dokumenty pomocnicze do przygotowania kosztorysu ofertowego, z tym, że zamawiający uzna, iż oferta jest zgodna z SIWZ jeżeli kosztorys ofertowy będzie zawierał minimum wszystkie roboty wyszczególnione w przedmiarach c) opracowanie zawierające informacje odnoszące się do kryterium wartość techniczna, obejmujące analizę zamówienia ze wskazaniem problemów i zagrożeń związanych z jego realizacją oraz sposób ich rozwiązania lub zapobieżenia im; niedołączenie opracowania nie powoduje niezgodności oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast jego dołączenie może spowodować przyznanie dodatkowej punktacji, d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Wartość techniczna - 30
  • 3 - Termin gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia robót budowlanych lub prac konserwatorskich zamiennych - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, zakresu przedmiotu umowy, 2) zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, 3) rezygnacji z części robót budowlanych lub prac konserwatorskich - skutkujące możliwością zmiany przez Strony zakresu przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania przedmiotu umowy, 4) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych umową - uprawniającego Strony do zmiany umowy w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu umowy, 5) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 6) zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy przed umownym terminem ich wykonania - skutkujące możliwością skrócenia przez Strony terminu wykonania przedmiotu umowy, 7) zmiany przedstawiciela Zamawiającego lub kierownika budowy - skutkujące możliwością zmiany przez Strony postanowień umowy w tym zakresie, 8) zmiany materiałów gwarantujących realizację robót budowlanych i prac konserwatorskich w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w programach prac konserwatorskich lub projektach budowlanych - uprawniające Strony do zmiany zakresu przedmiotu umowy, 9) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem - uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania umowy, 10) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych, uprawniającego Strony do zmiany umowy w zakresie, którego dotyczą - w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie przez jedną ze Stron wniosku i jego akceptacja przez drugą Stronę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE, ul. Zamkowa 2, 10 - 074 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 10:00, miejsce: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE, ul. Zamkowa 2, 10 - 074 Olsztyn - sekretariat Dyrektora Muzeum.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce - II etap z programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach MF EOG i NMF2009-2014..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.