eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubin › UTRZYMANIE CZYSTOŚCI ORAZ PROWADZENIE AKCJI ZIMOWEJ NA ULICACH POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA GUBINA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-28

POZYCJA 30220

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gubin: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI ORAZ PROWADZENIE AKCJI ZIMOWEJ NA ULICACH POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA GUBINA Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Gubin o statusie miejskim, do kontaktów: Alicja Ratowicz tel (068) 455 81 32 Magdalena Taberska tel (068)455 81 42, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, fax 068 4558102, e-mail: ki@gubin.pl umgubin@zetozg.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gubin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI ORAZ PROWADZENIE AKCJI ZIMOWEJ NA ULICACH POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA GUBINA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 90. Główne miejsce świadczenia usług: miasto Gubin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości oraz prowadzenie akcji zimowej na ulicach powiatowych na terenie miasta Gubina w okresie 33 miesięcznym. Prace z zakresu utrzymania czystości i porządku obejmować będą: a)zamiatanie ręczne i mechaniczne nawierzchni, b)wywóz zmiotek na wysypisko odpadów, c)ręczne zbieranie odpadów, d)utrzymanie czystości w pasach drogowych, e)czyszczenie i udrożnienie osadników wpustów ulicznych każdorazowo: -w okresie wiosennym w terminach 16 kwiecień - 15 maj, -w okresie jesiennym 16 październik - 15 listopad, tj. sześciokrotnie w okresie objętym umową, f)opróżnianie ulicznych koszy na śmieci dwa razy w tygodniu, g)prowadzenie akcji zimowej według II zimowego utrzymania dróg wymienionych w załączniku 1 polegającego na: -odśnieżanie nawierzchni ulic i chodników ze śniegu i błota pośniegowego, -likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej, -kompleksowe oczyszczanie nawierzchni ulic i chodników z piasku po akcji zimowej ( do 15 kwietnia każdego okresu zimowego ). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z warunkami SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.07.2007; lub data zakończenia: 15.04.2010

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: 1.posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające rozpoczęcie realizacji zadania w wysokości minimum 20 000,-zł, 2.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.wykonali lub wykonują w ostatnich trzech latach co najmniej 2 usługi związane z utrzymaniem czystości oraz prowadzeniem akcji zimowej na ulicach, placach dróg o nawierzchni utwardzonej o wartości każdego zadania minimum 150.000 zł/rok. 4.dysponują następującym sprzętem: -posiadają zamiatarkę mechaniczną z urządzeniem zraszającym, -posiadają piaskarkę, piaskarko - solarkę lub solarkę - minimum 2 sztuki, -posiadają pług odśnieżający - minimum 2 sztuki, -posiadają samochód ciężarowy (nośnik) do w/w sprzętu - minimum 2 sztuki, -posiadają mikrociągnik przystosowany do odśnieżania i posypywania chodników - minimum 1 sztuka, - posiadają ładowacz ( w przypadku piaskarek ) do załadunku mieszanki solnej - minimum 1 sztuka. 5.dysponują następującymi osobami: -kierowca z uprawnieniami do prowadzenia sprzętu określonego w pkt 4 - minimum 3 kierowców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie złożonej oferty i złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 upzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 upzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 upzp. 8.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 upzp. 9.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 44 upzp. 10.Wykazu wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 11.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie Usługi. 12.Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakim dysponuje Wykonawca. 13.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 14. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. 15.Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 16.Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji umowy. 17.Dowód wniesienia wadium. 18.Ewentualne pełnomocnictwa ( w przypadku ofert wspólnych, do podpisywania ofert ). 19.Zobowiązanie Wykonawcy do uregulowania strony formalno - prawnej w zakresie wytwarzania i gospodarowania odpadami zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 ( Dz. u. Nr 62, poz 628 ze zmiatani.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2007, godzina 12:30, Urząd Miejski w Gubinie, ul. Piastowska 24,66 - 620 Gubin, pokój nr 16,.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.