To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-06
Łódź: Zakup wyposażenia komputerowych stanowisk dydaktycznych
Numer ogłoszenia: 302175 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225895 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, ul. Kopcińskiego 29, Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia komputerowych stanowisk dydaktycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup wyposażenia komputerowych stanowisk dydaktycznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.12.50 - 30.23.12.50 30.21.72.00 - 30.21.72.00 30.21.72.30 - 30.21.72.30 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.32.11 - 30.23.32.11 33.45.21.00 - 33.45.21.00 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 33.45.00.00 - 33.45.00.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 99129.36 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zestawy i akcesoria komputerowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
- Cezar Machnio Cezary, ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 84221.31
- Oferta z najniższą ceną: 84221.31 oferta z najwyższą ceną: 90468.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sprzęt audiowizualny i fotograficzny
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PSJ Piotr Stachowicz, ul. Piotrkowska 276, 90-361 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14908.05
- Oferta z najniższą ceną: 14908.05 oferta z najwyższą ceną: 32350.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Łodzi według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem
- DEA OZPA 272.13.2025 NAJEM DŁUGOTERMINOWY FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU CHŁODNI TYPU FURGON (VAN) NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W ŁODZI
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- ZP/3/2025 - dostawa spektrometru absorpcji atomowej z atomizacją techniką płomieniową wraz z akcesoriami dla Instytutu Technologii i Analizy Żywności
- Usługa zaprojektowania, wykonania oraz uruchomienia prototypowej/pilotażowej instalacji odzysku ciepła z gazów technologicznych istniejących 3 linii do wytwarzania izolacji polimerowej.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego 4 części: 1) Aparat USG ; 2) Elektr. tablica do bad. ostrości wzroku; 3) Lodówka z monit. temp.; 4) Urządzenie do rej. obrazu "Wsparcie podst. opieki zdr. (POZ)".
- Zakup komputerów typu AIO, monitorów, zasilaczy awaryjnych UPS, projektorów/rzutników oraz akcesoriów komputerowych wraz z dostawą i rozładunkiem dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach
- Utworzenie pracowni komputerowej w Publicznej Szkole Podstawowej w Czarnej Wodzie w ramach projektu pt. "Rozwijamy kompetencje - inwestujemy w przyszłość."
- Zakup i dostawa sprzętu i osprzętu informatycznego
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy serwerów dla Instytutu Fizyki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Postępowanie w podziale na części
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.