Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wałcz: dostawy pojemników na wodę Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa 1906, do kontaktów: Izolda Maciejewicz, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2502184, fax 067 2502184, 2502971, e-mail: 2rbm-szp@pow.mil.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.2rbm.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka Wojskowa; Inne:zakup sprzętu żywnościowego. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy pojemników na wodę. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wałcz, Warszawa, Łódź, Nowogród Bobrzański, Wrocław, Kraśnik, Gliwice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: system hydracyjny 3 l; bidon - manierka z tworzywa sztucznego 0,7 l - 1,0 l z pokrowcem; zbiornik miękki na wodę 300-400 l 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający żąda złożenia do oferty oświadczenia o udzieleniu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres podany przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (Rozdział III pkt 2 SIWZ). W celu potwierdzania, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda aktualnego folderu, w języku polskim, oferowanego sprzętu potwierdzającego spełnienie wymogów technicznych zawartych w Rozdziale III pkt 2 SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 19.22.52.00 - Pojemniki na wodę Kod CPV wg słownika 2008: 18.92.52.00 - Kabury 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zamówienia bez VAT 415 563,20 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 07.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8 311,00 PLN w tym na: - zadanie 1 - 4 328,00 PLN - zadanie 2 - 2 852,00 PLN - zadanie 3 - 1 131,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy, 5. potwierdzą, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego 6. wyrażą zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa, 7. udzielą gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres podany przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia 8. wniosą wadium. II. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie jego działalności, a zakres ten wynika z zapisów właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, III. Wykonawca potwierdzi, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, jeżeli załączy aktualny folder, w języku polskim, oferowanego sprzętu potwierdzającego spełnienie wymogów technicznych zawartych w Rozdziale III pkt 2 SIWZ. IV. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie I - IV, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w rozdziale VIII Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: I. Oświadczeń: 1. o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - załącznik nr 2, 2. o poddaniu się rygorom procedur bezpieczeństwa - załącznik nr 3, 3. oświadczenie o udzieleniu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres podany przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (Rozdział III pkt 2 SIWZ). - załącznik nr 4 II. Dokumentów: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika oraz umowę spółki, 2. W celu potwierdzania, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda aktualnego folderu, w języku polskim, oferowanego sprzętu potwierdzającego spełnienie wymogów technicznych zawartych w Rozdziale III pkt 2 SIWZ. 3. Kserokopia dowodu wniesienia wadium. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. II pkt 1 lit. a składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 5. Dokumenty, o których mowa w ust. II pkt 4 lit. a i b powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. II pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Każda z firm wspólnie składających ofertę (dotyczy również spółek cywilnych, z których każdy ze wspólników traktowany jest jako oddzielny przedsiębiorca - firma) złoży oddzielnie dla każdej z nich: oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. I pkt 1 i 2 i ust. II pkt 1 lit. a, ponadto przynajmniej jedna z firm wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna jest przedstawić dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. I pkt 3 oraz ust. II pkt 2 i 3 . Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne (dotyczy również spółek cywilnych z zastrzeżeniem jak wyżej) zobowiązani są przedłożyć: - pełnomocnictwo rodzajowe, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania) - wykaz podmiotów (partnerów) zawierających umowę konsorcjum (w przypadku spółki cywilnej wykaz wspólników) - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy oraz za wszelkie wynikłe z tego szkody (nie dotyczy spółek cywilnych, które ponoszą solidarną odpowiedzialność z mocy ustawy) - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - umowę konsorcjum - przed zawarciem umowy III. Nadto Wykonawcy składają : 1. Umocowanie do działania w cudzym imieniu - jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rbm.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Dokumenty odpłatne: 20,00 PLN za zaliczeniem pocztowym, 10,00 PLN odebrane osobiście w JW 1906. Prośbę o wydanie SIWZ przesłać na adres JW 1906 lub na fax (067) 250 21 84 od poniedziałku do piątku w godz. 7,00 - 15,00 podając nazwę firmy, adres oraz NIP. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 10:00, Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - sala konferencyjna budynek nr 1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: numer sprawy nadany przez Zamawiającego 37/2007 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawy pojemników na wodę. 1) Krótki opis: system hydracyjny 3 l. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.22.52.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia: 216 384,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 07.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawy pojemników na wodę. 1) Krótki opis: bidon - manierka z tworzywa sztucznego 0,7 l - 1,0 l z pokrowcem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.22.52.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia: 142 622,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 07.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawy pojemników na wodę. 1) Krótki opis: zbiornik miękki na wodę 300-400 l. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.22.52.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia: 56 557,20 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 07.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawy produktów mleczarskich
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. K. Makuszyńskiego w Wałczu w 2026 r.- dostawa warzyw i owoców mrożonych
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z kotłownią modułową wraz z zagospodarowaniem terenu, obręb 0001, jednostka ewidencyjna Wałcz - Miasto, działka oznaczona geodezyjnie nr 5654/296
więcej: przetargi w Wałczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





