Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-12
Wrocław: Świadczenie usług menadżera - koordynatora projektu Modernizacja centrów kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku
Numer ogłoszenia: 30197 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego , ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397,7769703-05,7779229, faks 071 7769141, 7769702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług menadżera - koordynatora projektu Modernizacja centrów kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług polegających na doradztwie dla B neficjenta w obszarze projektu Modernizacja centrów kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego, priorytet VII, działanie 7.2., współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, zwanego dalej Projektem, w zakresie stosowania ustawy Pzp, sporządzania opinii przygotowywania wymaganej dokumentacji w ramach Pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje usługi z zakresu: 1. Uaktualniania wartości zamówień publicznych, opiniowania i formułowania propozycji wyboru trybów i procedur zamówień publicznych w odniesieniu do poszczególnych usług i dostaw realizowanych na potrzeby projektu, 2. Przygotowywania pod względem formalno-prawnym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( opis przedmiotu zamówienia, wniosek o wszczęcie postępowania), w oparciu o dostarczone przez Zamawiającego standardy wyposażenia w poszczególnych branżach, 3. Uczestniczenia w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań z zakresu zamówień publicznych ( w tym przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania oferentów) w celu wyłonienia wykonawców realizujących zadania : a) Promocja projektu, b) Zakup sprzętu dla centrów w branży budowlanej oraz filii centrów branży budowlanej, c) Zakup sprzętu dla centrów w branży informatycznej oraz filii centrów branży informatycznej, d) Zakup sprzętu dla centrów w branży turystycznej oraz filii centrów branży turystycznej, e) Zakup sprzętu dla centrów w branży elektryczno - energetycznej oraz filii centrów branży elektryczno-energetycznej, f) Zakup sprzętu dla centrów w branży mechanicznej oraz filii centrów branży mechanicznej, g) Zakup sprzętu dla centrów w branży mechatroniczno - elektronicznej oraz filii centrów branży mechatroniczno - elektronicznej, h) Zakup sprzętu dla centrów w branży samochodowej oraz filii centrów branży samochodowej. 4. Uczestnictwa w negocjacjach z dostawcami i usługodawcami oraz świadcze-nie usługi doradztwa prawnego związanego z przedmiotowymi negocjacjami 5. Profesjonalnego prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją zadania, w tym także wykonywanie obowiązków z zakresu sprawozdawczości. 6. Zapewnienia poufności materiałom i informacjom uzyskanym w związku z wykonywaniem obsługi w zakresie zamówień publicznych na rzecz Zamawiającego, jego partnerów projektowych i osób zatrudnionych w projekcie oraz dochowanie w tajemnicy wszystkich faktów bez ich ujawniania osobom i podmiotom nieuprawnionym 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia następującego minimalnego standardu świadczonych usług: - wyznaczenie koordynatora obsługi Zamawiającego - zapewnienie możliwości świadczenia obsługi w godzinach pracy Za-mawiającego, minimum przez 2 dni po 4 godz. w tygodniu, w siedzibie Zamawiającego bądź na terenie objętym projektem. - zapewnienie stałego kontaktu telefonicznego i e-mailowego koordyna-tora obsługi z zespołem projektowym 8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy o którym mo-wa w ust. 2 § 2 w terminie nie później niż 45 dni od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu w formie papierowej oraz na płycie CD..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem wiedzy i doświadczenia - tj. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonują, co najmniej: Jedną usługę polegającą na usłudze odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. usłudze zarządzanie projektem strukturalnym, współfinansowanym ze środków Europejskich, polegającym na dostawie sprzętu / urządzeń o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować co najmniej : - jedną osobą posiadającą wyższe wykształcenie ekonomiczne lub techniczne, - jedną osobą pełniącą funkcje w organie nadzoru pedagogicznego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
-zmiana oznaczenia dancyh dotyczących Zamawiajacego lub Wykonawcy - konieczność zmiany osób, o których mowa w par. 6 Umowy - zmianie podwykonawcy lub zmianie zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcom.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umwd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski
Województwa Dolnośląskiego
z siedzibą przy
ul. Wybrzeże Słowackiego 12-14
50 - 411 Wrocław
(wejście od Ul. mazowieckiej 15, pok. 124).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2010 godzina 12:30, miejsce: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego z siedzibą przy ul. Wybrzeże Słowackiego 12-14 50 - 411 Wrocław pok. 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Modernizacja centrów kształcenia na Dolnym Śląsku . Działanie 7.2 rozwój infrastruktury placówek edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej na podstawie umowy ramowej
- Wymiana stolarki okiennej w gminnych lokalach usługowych przy ul. Kilińskiego 36 i ul. Grabiszyńskiej 329 we Wrocławiu.
- Dostawa wyrobów medycznych różnych,
- Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu A2
- Usługa aktualizacji Wiat przystankowych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie projektem i rozliczanie dofinansowania (eksperckie usługi finansowe) projektu FENX.07.01-IP.04-0013/24 pn.: Adaptacja i modernizacja przestrzeni TWŁ wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia
- Wybór osoby pełniącej funkcję specjalisty ds. szkoleń branżowych i zawodowych
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektu pn. "Nasze zadanie - pomaganie!" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
więcej: Usługi związane z zarządzaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.