Ogłoszenie z dnia 2007-05-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Mysłowice: dostawa soczewek wewnątrzgałkowych niezwijalnych z PMMA oraz zwijalnych akrylowych hydrofilnych i hydrofobowych dla Oddziału Okulistycznego - Szpitala Nr 2 w Mysłowicach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Nr 2 im. T. Boczonia, do kontaktów: lek. med. Małgorzata Sroczyńska-Hawlena, Henryka Rosa, ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 3183364, 032 3182011, fax 032 2222330, e-mail: hrosa@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa soczewek wewnątrzgałkowych niezwijalnych z PMMA oraz zwijalnych akrylowych hydrofilnych i hydrofobowych dla Oddziału Okulistycznego - Szpitala Nr 2 w Mysłowicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Apteka Szpitala Nr 2 w Mysłowicach, ul. Bytomska 41. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet I - soczewki niezwijalne z PMMA tylnokomorowe i przedniokomorowe; Pakiet II - soczewki wewnątrzgałkowe jednoczęściowe i trzyczęściowe, zwijalne, akrylowe, hydrofobowe; Pakiet III - soczewki wewnątrzgałkowe zwijalne, akrylowe, hydrofilne, jednoczęściowe; Pakiet IV - Soczewki wewnątrzgałkowe zwijalne, akrylowe, hydrofilne, jednoczęściowe. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Złożą wszystkie wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.41.31.11 - Soczewki śródoczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.73.11.10 - Soczewki śródoczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość zamówienia powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 5935,00 ZŁ. WG ZASAD OKREŚLONYCH W SIWZ, w tym: Pakiet nr 1 - 45,00 zł; Pakiet nr 2 - 2570,00 zł; Pakiet nr 3 - 1180,00 zł; Pakiet nr 4 - 2140,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 6. spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia. że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia te uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo składania ofert; 4. aktuałną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (co najmniej jednej o wartości brutto 250 000,00 zł), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (dotyczy wszystkich wymienionych dostaw w formularzu); 2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie obowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres , a w szczególności: a) bilansu i rachunku zysków i strat za lata 2004-2006 2. polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 250 000,00 zł.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. 1. cena (%) 60 2. 2. jakość (%) 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.myslowice.prv.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 18.08.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2007, godzina 10:15, SP ZOZ Szpital Nr 2, Mysłowice, ul. Bytomska 41, budynek Dyrekcji, sekretariat - I piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Soczewki wewnątrzgałkowe. 1) Krótki opis: Niezwijalne z PMMA, tylnokomorowe i przedniokomorowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11. 3) Wielkość lub zakres: 50 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. 1. cena (%) 60 2. 2. jakość (%) 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Soczewki wewnątrzgałkowe. 1) Krótki opis: 1) Jednoczęściowe, zwijalne, akrylowe - hydrofobowe o stopniu uwodnienia poniżej 1%, wraz z kartridżem do implantacji 2) Zwijalne, akrylowe, hydrofobowe trzyczęściowe z filtrem UV. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11. 3) Wielkość lub zakres: 1) 400 szt. 2) 100 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 60 2. 2. jakość (%) 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Soczewki wewnątrzgałkowe. 1) Krótki opis: Zwijalne, akrylowe, hydrofilne, jednoczęściowe, zapakowane fabrycznie do iniektora jednorazowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11. 3) Wielkość lub zakres: 200 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. 1. cena (%) 60 2. 2. jakość (%) 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Soczewki wewnątrzgałkowe. 1) Krótki opis: Zwijalne, akrylowe, hydrofilne, jednoczęściowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11. 3) Wielkość lub zakres: 400 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. 1. cena (%) 60 2. 2. jakość (%) 40 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Usługa leasingu zwrotnego operacyjnego dla dwóch fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz z osprzętem
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Strażackiej 3
- Szkolenie pn.: "Rodzic w Centrum"
- Słoneczne Mysłowice - montaż instalacji OZE na budynkach użyteczności publicznej na terenie miasta Mysłowice.
- Świadczenie usług serwisowych pól rozdzielczych budowy przeciwwybuchowej dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
więcej: przetargi w Mysłowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.